Idd een echte wannabee pimpquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die nep-pooier was wel lachwekkend, had zeker iets teveel coke gesnoven...
Ik begreep dat het niet bij pijpen alleen was geblevenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe kun je in godsnaam een vent pijpen als je hetero bent?!? Kun je wel lekker 1500 dollar verdienen, maar ik zou het nooit doen
Nee idd, hij was er niet blij mee, maar Louis liet ook duidelijk merken dat hij niet geloofde dat hij helemaal hetero isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begreep dat het niet bij pijpen alleen was geblevenHij was er ook niet erg trots toen Louis hem daarover doorvroeg
![]()
Would you like to see your sun in a relationship with a woman or a man?quote:Op zondag 26 september 2004 22:13 schreef Erasmusch het volgende:
Was net op Belgie1/2. Schitterend om te zien hoe dat regelmannetje van MJ's pa overal op reageert. En die pa alle antwoorden ontwijkt om Michael maar niet boos te maken.
Het is ook één grote maffe familie...quote:Op zondag 1 april 2007 22:11 schreef Thelonious het volgende:
Nu op BBC2: America's most hated family.
Ze haten iedereen behalve de leden van de familie.quote:Op zondag 1 april 2007 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is ook één grote maffe familie...![]()
Ik geloof wel dat daar de mooiere vrouwen zittenquote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef liefie_ het volgende:
als ik die mensen zo zie denk ik dat ik toch maar liever naar de hel ga als de hemel vol zit met mensen zoals zij
Vanavond, 01:40, BBC1.quote:Louis Theroux: the Most Hated Family in America.
A new film from Louis sees him struggle to come to terms with the infamous Phelps family from Topeka, Kansas, who picket the funerals of soldiers killed in Iraq as a protest against an America that tolerates homosexuality.
The family members - some as young as six years old - wave slogans with messages such as 'Thank God for 9/11' and 'God Hates You' at pickets all over the States.
The last documentary filmmaker to enter their world was so enamoured by the family that he joined them. What does the future hold for Louis as he meets one of the USA's most controversial families? Some strong language.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |