Het kan aan mij liggen, maar die tweede gele kaart is echt van alles aan te merken. Urby zn hand LIGT op zn schouder! Echt, daar MAG je gewoon geen tweede gele kaart voor geven.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:17 schreef twi het volgende:
Da's waar. Maar op zich is er op geen enkele kaart wat aan te merken.
Die frustratie komt ook door de scheids, hij fluit voor alles maar dan ook voor alles. Kleine duwtjes mogen niet eens, spelers raken gefrustreerd en het gaat fout.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:17 schreef twi het volgende:
Da's waar. Maar op zich is er op geen enkele kaart wat aan te merken. Ajax speelt gewoon gefrustreerd on opgefokt, te schandalig voor woorden. Het jarenlange pleidooi voor 4-4-2 al dan niet met ruit wordt vanavond tot op de grond toe afgebrand.
Triest voor de mensen die een paar honderd euro uit hebben gegeven om er te zijn. Kutsfeer, kutscheids, kut-Ajax. Hopelijk is het bier er een beetje te zuipen.
Waaromg een Rosenberg, Rosales en de rest is ook een drama.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate heeft iets uit te leggen. Waarom ineens Markus Rosenberg? Waarom zo'n kut-systeem?
Goed koppel? Waarop baseer jij dat? FM ofzo?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waaromg een Rosenberg, Rosales en de rest is ook een drama.
Rosenberg en Huntelaar is een goed koppel, maar niet als je de lange tyfus bal speelt![]()
Heb de herhaling niet kunnen zien, ben weggelopen om te gaan pissen nadat ik zag dat ik 't een overtreding vond en al verwacht had dat Urby geel zou krijgen. Misschien dat het in slomotion er duidelijker uit ziet, maar op het eerste oog gewoon een actie waar je geel voor kunt geven.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar die tweede gele kaart is echt van alles aan te merken. Urby zn hand LIGT op zn schouder! Echt, daar MAG je gewoon geen tweede gele kaart voor geven.
Vorig jaar, konden elkaar goed vindenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goed koppel? Waarop baseer jij dat? FM ofzo?
Daar moet je nu niet over gaan zeuren, over dat systeem. De hele tijd zeiken op 4-3-3 met lamme vleugels. Nu speelt 'ie eens het op papier uitstekende 4-4-2 met ruiit en dat faalt jammerlijk. Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate heeft iets uit te leggen. Waarom ineens Markus Rosenberg? Waarom zo'n kut-systeem?
Liefst buitenspel of een pingel uit een schwalbe, of beide, in 90' + 4quote:Op donderdag 23 november 2006 19:24 schreef denthemen het volgende:
ik mag hopen dat er toch nog een sneaky doelpunt valt
En danquote:Op donderdag 23 november 2006 19:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Hadden ze Escudez nog maar.
Enige optie lijkt me is op de 0 te spelen en misschien wat counters proberen. On-Ajax in de zuiverste zin van het woord, maarja.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:33 schreef twi het volgende:
Enige optie lijkt me om straks Rosales in te brengen en 4-3-2 te gaan spelen.
Daarom Rosales. Gabri en Heitinga als verdedigende middenvelders, Sneijder (Perez) de punt naar voren. Rosenberg links, Rosales rechts voor.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Enige optie lijkt me is op de 0 te spelen en misschien wat counters proberen. On-Ajax in de zuiverste zin van het woord, maarja.
Zit wat in jaquote:Op donderdag 23 november 2006 19:36 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom Rosales. Gabri en Heitinga als verdedigende middenvelders, Sneijder (Perez) de punt naar voren. Rosenberg links, Rosales rechts voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |