Dat vraag ik m'n eigen ook regelmatig af.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:04 schreef Cordoba32 het volgende:
Op Basis van wat krijgt Maduro toch elke week een basisplaats?![]()
Om de tegenstander in slaap te sussenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:04 schreef Cordoba32 het volgende:
Hij kan het spel goed vertragen.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:04 schreef Cordoba32 het volgende:
En balletjes opzij leggen is hij ook wel goed in trouwens....quote:Op donderdag 23 november 2006 10:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij kan het spel goed vertragen.
Lekker ja, alles door het centrum, daar is het vast nog niet druk genoeg.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef Cordoba32 het volgende:
----------------Stekel------------------
--Ogaragu----Stam-----Grygera-------Vermaelen
-------------------Heitinga------------------------------
---Gabri-------------------------------Emanuelsson----------
-----------------Sneijder----------------------
-----------------Perez------------------------
-----------------Huntelaar--------------------------
Ik zou het zo doen denk ik....
Urby kan met zijn snelheid toch via de linkerflank opkomen? Perez een vrije rol achter Huntelaar...quote:Op donderdag 23 november 2006 11:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Lekker ja, alles door het centrum, daar is het vast nog niet druk genoeg.
En wat laat je Sneijder dan doen, een vrije rol achter Perez...?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:30 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Urby kan met zijn snelheid toch via de linkerflank opkomen? Perez een vrije rol achter Huntelaar...
Sneijder kan toch gewoon als 10 spelen?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:01 schreef BoNi het volgende:
[..]
En wat laat je Sneijder dan doen, een vrije rol achter Perez...?
Het is jammer dat je geen rechtermiddenvelder hebt die qua spel vergelijkbaar is met Emanuelson op links, want Gabri is toch geneigd om ook het centrum op te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |