Echt? Zou in ieder geval wel tijd worden!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef Razor21 het volgende:
Tijd voor een rel...
Ik heb hem vandaag ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veronica einz11!!1001!!!!!!!
![]()
Yep en het leuke is achterin bij de Internet in het blad een special over Fok ga hem zo wel inscannenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:05 schreef Stephan152 het volgende:
[..]
Echt? Zou in ieder geval wel tijd worden!
ik verdomme nog nietquote:Op donderdag 14 december 2006 14:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep en het leuke is achterin bij de Internet in het blad een special over Fok ga hem zo wel inscannen![]()
Laat zien dan die scan!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep en het leuke is achterin bij de Internet in het blad een special over Fok ga hem zo wel inscannen![]()
Bofkont! Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurtquote:Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef Razor21 het volgende:
Tijd voor een rel...
Ik heb hem vandaag ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veronica einz11!!1001!!!!!!!
![]()
Was gewoon een flauw geintje heb nog geen gids en al zeker geen special over Fokquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Was gewoon een flauw geintje heb nog geen gids en al zeker geen special over Fok![]()
quote:Bedankt voor je deelname! Je maakt nu kans om 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd te krijgen.
te laatquote:
ha, de prutsersquote:
lijkt me wel, ze hebben het ten slotte al toegezegd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ha, de prutsers
Als ze eerlijk zijn geven ze nu wel iedereen tot nu toe gewoon het abonnement cadeau.
Ik heb wel een mailtje van de Free Record Shop:quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:08 schreef Matness het volgende:
ze hebben geen bevestigingsmails gestuurd he?
of wel?
kan m niet meer vinden..
quote:Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
Ik had er wel 1quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:08 schreef Matness het volgende:
ze hebben geen bevestigingsmails gestuurd he?
of wel?
kan m niet meer vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |