En guess what, hij wordt zo dadelijk nog herhaald ook!quote:Op woensdag 22 november 2006 01:56 schreef SunChaser het volgende:
goeie uitzending
Hoe dan ook, iets fatsoenlijks oplezen kan ze nietquote:Op woensdag 22 november 2006 01:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat niet dat kanker-meisje (letterlijk) met al die pruiken die een boek schreef ?
Heb je Ali B nog gezien bij DWDD, dat wordt nu ook de hele tijd herhaald, hij was wel erg grappig.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
En guess what, hij wordt zo dadelijk nog herhaald ook!
Gentlemen, start your VCRs!
'T zijn ook beide aardige kerels lijkt me, ook Bos was eindelijk eens écht menselijk toen het bijvoorbeeld over z'n kopje koffie met Halsema en Marijnissen ging.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Rutte en Bos zijn het no vooral heel erg eens met elkaar..![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 01:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoe dan ook, iets fatsoenlijks oplezen kan ze niet
Maar wel haar eigen weblog!quote:SOPHIE VAN DER STAP
Begin dit jaar werd Sophie van der Stap ziek. Ze bleek kanker te hebben, 21 jaar jong werd Sophie ineens een ‘jongere met kanker’ een categorie waar ze niet zoveel mee had. Ze besloot er op haar eigen manier invulling aan te geven.
Ach, dat zijn die linkse media weer,quote:Op woensdag 22 november 2006 01:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je Ali B nog gezien bij DWDD, dat wordt nu ook de hele tijd herhaald, hij was wel erg grappig.
Ze maken een mooi paar samen, en ze hoeven iig geen ruzie te maken wie aan welke kant van het bed slaaptquote:Op woensdag 22 november 2006 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Rutte en Bos zijn het no vooral heel erg eens met elkaar..![]()
Ze zat trouwens op de Antwerpse boekenbeurs om te signeren twee weken terug. Een echt giechel-hoertje als je ze daar zag ..quote:Op woensdag 22 november 2006 01:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoe dan ook, iets fatsoenlijks oplezen kan ze niet
Donders, die Belgen zijn nog meer betrokken bij wat er in Nederland omgaat dat wij zelf!quote:Op woensdag 22 november 2006 02:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze zat trouwens op de Antwerpse boekenbeurs om te signeren twee weken terug. Een echt giechel-hoertje als je ze daar zag ..
Ja, hier!quote:Op woensdag 22 november 2006 02:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen in Nederland zonder eigen weblog?
Ach, dan vergeten we wat er hier allemaal gebeurtquote:Op woensdag 22 november 2006 02:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
Donders, die Belgen zijn nog meer betrokken bij wat er in Nederland omgaat dat wij zelf!
Ik vermoed dat al die wielrenners gewoon VVD stemmen,quote:Op woensdag 22 november 2006 02:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
(al viel het mij trouwens in de rand wel op hoe sterk de Nederlandse politici de laatste week ook op de Belgische radio en teve waren hoor. Mogen die Nederlanders die hier wonen ook stemmen ofzo?)
Ja, nu!quote:Op woensdag 22 november 2006 02:05 schreef bofneger het volgende:
Komt er overigens nog een herhaling?
Daarom hoop ik ook dat ze een zetel halenquote:Op woensdag 22 november 2006 01:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zolang dat enkel verbaal blijkt, blijf ik haar redelijk tot behoorlijk aantrekkelijk vinden,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |