hi koekjequote:Op woensdag 22 november 2006 08:43 schreef Angelcakes het volgende:
Zoals GaRleC ook al zegt, de GG hebben nog als handicap dat Buffy en Angel in hun team zitten, dat leidt beiden ontzettend af, Angel is altijd heel anders als Buffy in de buurt is IMO en ze zouden elkaar de hele tijd in de gaten houden.
Kwientje !
Heeft hij nou wel of geen gevoel voor een ander tijdens een battle?quote:Wesley - captain
Pluspunt:
- Heeft geen gevoel voor een ander tijdens een battle en zal tot het bittere einde doorgaan.
Minpunt:
- Heeft een zwakte voor Illyria/Fred en kan in een battle tegenhem werken.
Hoezo heeft Fred een kwart van de krachten van Illyria?quote:Fred
Krachten:
- Een kwart van de krachten van Illyria
Hoezo is het bloed haar kracht, wat kan ze er precies mee? En die prophecy is toch gewoon een stuk papier, hoe is dat een wapen?quote:Lilah
Krachten:
- Heeft het bloed van "The Wolf, The Ram en The Heart"
Wapens:
- De echte Shanshu prophecy![/i]
1. Wesley heeft alleen gevoel voor Fred, de rest kan hem niks schelen.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:18 schreef M.I.B. het volgende:
Mijn kennis van de series is schijnbaar wat weggezakt, maar ik zit nog een beetje met de volgende vragen:
[..]
Heeft hij nou wel of geen gevoel voor een ander tijdens een battle?
[..]
Hoezo heeft Fred een kwart van de krachten van Illyria?
[..]
Hoezo is het bloed haar kracht, wat kan ze er precies mee? En die prophecy is toch gewoon een stuk papier, hoe is dat een wapen?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
Puur een antwoord zonder enige uitleg waarom je voor die groep kiest, zal helaas niet meegenomen worden in de strijd.
quote:
Vergelijk naam en avatar etc.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:25 schreef GaRleC het volgende:
Bad Guys gaan zeker winnen.
Buffy leid Angel alleen maar af; relatie problemen, dan is die ander weer verliefd etc.
Bad guys hebben imba Glory what do u want to do against her !
Ze zijn medogeloos en hebben ook nog de brains, praten alleen te veel.
Zeker weten Bad
Inderdaadquote:Op woensdag 6 december 2006 21:44 schreef Angelcakes het volgende:
ok
misschien dat nu na mijn schopje massaal gereageerd gaat worden !!![]()
Daar gaat het hier niet omquote:Op donderdag 7 december 2006 21:59 schreef samjustme het volgende:
Vind zelf Buffy beter. Vooral seizoen 5 was gewoon tof. Moest zelfs een traantje wegpinken aan het einde![]()
![]()
Oeps.quote:Op zondag 10 december 2006 07:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar gaat het hier niet om. Lees eens de op en probeer te voten
.
Je moet kiezen tussen Goodguys en Badguys. En dat motiveren.quote:Op zondag 10 december 2006 09:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oeps.
Voor mij Buffy en Glory dan![]()
op alle spelfouten na, dat is het gewoon. Dus eigenlijk kan het topic nu gewoon eindigen aangezien er toch niet meer stemmen. Tenzij Dizer het daar niet mee eens is natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2006 15:52 schreef -Mo- het volgende:
Ik had dit hele topic niet gezien.
Evil wilt gewoon, omdat ze veel sterken zijn.
Beetje matig dat ik opeens spelfouten ga maken.quote:Op zondag 10 december 2006 17:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
op alle spelfouten na, dat is het gewoon. Dus eigenlijk kan het topic nu gewoon eindigen aangezien er toch niet meer stemmen. Tenzij Dizer het daar niet mee eens is natuurlijk.![]()
Zoals verwacht: BAD WINT!!![]()
(ja ik weet sucker voor badguys)
![]()
ja had het ook niet van je verwachtquote:Op zondag 10 december 2006 18:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Beetje matig dat ik opeens spelfouten ga maken.
je wil dat ze winnen, maar daar gaat het niet echt om toch? En in het geheel mis je Glory gewoon ff. Ook al werken die badguys niet samen, glory, of illyria alleen, kunnen alle goodguys al aan. dus kunnen die andere twee/driequote:Op donderdag 14 december 2006 07:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Lastig
- De Bad guys zijn allen niet bepaald goed in samenwerken, zelfs niet wanneer dat slimmer zou zijn. Ze zijn bereid hun eigen teamgenoten te vermoorden. Glory kan tijdens gevecht in Ben veranderen en dan is het eerder 5 tegen 3. Lilah is al dood en zal het weinig kunnen schelen. Illyria is de sterkste (ze is eigenlijk niet echt meer een bad guy he) maar de krachten die ze had waarmee ze zeker zou winnen heeft ze niet meer.
- Bij de Good Guys heb je 2 liefdeskoppeltjes, dat kan een probleem vormen ookal hebben ze allen wel bewezen goed samen te kunnen vechten, maar ze zouden zichzelf wel opofferen om de ander te redden (maar misschien werkt die bereidheid te sterven juist in hun voordeel). Grote voordeel wat ze hebben op de Bad Guys is teamwork en winnersmentaliteit ipv killermentaliteit.
I'll root for the Good Guys again
(En ja ik ben veels te laat, had topic gemist)
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
je wil dat ze winnen, maar daar gaat het niet echt om toch? En in het geheel mis je Glory gewoon ff. Ook al werken die badguys niet samen, glory, of illyria alleen, kunnen alle goodguys al aan. dus kunnen die andere twee/drieof waar ze dan ook zin in hebben.
wie ik trouwens wel gemist heb in de rijtjes of eigenlijk versteld sta van dat ze er niet is: bad willow, en good willow.... als good willow bij de goodguys zoiu zijn hadden ze misschien een kans. Met bad willow (vele malen sterker dan die maffe lilah, waarvan ik echt niet snap hoe ze er beland is) veegde de badguys helemaal de vloer aan met de good guys.
ok rant weer over..![]()
en lekkere broodjes eten!quote:Op donderdag 14 december 2006 09:59 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik ben helemaal in een softe bui nu ( je weet wel waarom ) dus eigenlijk wil ik helemaal niet dat er gevochten wordt
Geweld
Vrede op aarde
en iedereen lekker koffiedrinken met mekaar
![]()
Neenee, ik wil het niet, ik denk hetquote:Op donderdag 14 december 2006 09:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
je wil dat ze winnen, maar daar gaat het niet echt om toch? En in het geheel mis je Glory gewoon ff. Ook al werken die badguys niet samen, glory, of illyria alleen, kunnen alle goodguys al aan. dus kunnen die andere twee/drieof waar ze dan ook zin in hebben.
wie ik trouwens wel gemist heb in de rijtjes of eigenlijk versteld sta van dat ze er niet is: bad willow, en good willow.... als good willow bij de goodguys zoiu zijn hadden ze misschien een kans. Met bad willow (vele malen sterker dan die maffe lilah, waarvan ik echt niet snap hoe ze er beland is) veegde de badguys helemaal de vloer aan met de good guys.
ok rant weer over..![]()
hehe kreeg vgan engelkoekie ook al de vraag of ik sjacho was... nee hoor ben ik eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 14 december 2006 10:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Neenee, ik wil het niet, ik denk het
Niet zo sacho he, bakje koffie?
![]()
Alle badguys zijn uiteindelijk verslagen in de seriequote:Op donderdag 14 december 2006 09:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok rant weer over..![]()
Ik bedenk met opeens hoe raar het zou zijn om dit te lezen tijdens seizoen 3quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hoewel Buffy heeft aangetoond dat ze Ben niet kan vermoorden, kon iemand anders dat wel. Nu hebben we Giles niet, maar wel Wesley, die net zo (zo niet nog) rücksichtloser is dan Giles op dat punt, dus zodra die de kans krijgt is Ben kassie wijlen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |