Dat zegt ook niemand.quote:Op zondag 3 december 2006 22:35 schreef Elvislives het volgende:
Okee, maar dit topic heeft wel bestaansrecht toch? Het is een totaal onbekende voetballer die redelijk opvallend ineens in de Eredivisie staat.
quote:Op maandag 4 december 2006 00:21 schreef defranseslag het volgende:
Wat doen jullie stoer?
En ik verwacht geen tegenspraak deze keer.
Jullie hopen volgens mij dat hij het slecht doet zodat ik ongelijk krijg...quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef DeVinger het volgende:
DIt soort gedrag krijg je dus alsje kinderen altijd hun zin geeft![]()
ik begin overigens wel te twijfelen of hij nou echt fan is ofniet
Okee, je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 december 2006 23:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand.
Het gaat alleen om de wijze waarop de TS deze speler prijst.
We hoeven niks te hopen, we weten toch allemaal wel dat hij Cannavaro's niveau niet zal bereiken en al heel blij mag zijn naar een overgang naar een middenmoter in de Premier League o.i.d.quote:Op maandag 4 december 2006 00:37 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Jullie hopen volgens mij dat hij het slecht doet zodat ik ongelijk krijg...
Die bekerwedstrijd is al weken geleden en zoals ik al zei, Sansoni heeft met de wedstrijd van afgelopen weekend een volgende belangrijke stap gezet in zijn carriere...quote:Op maandag 4 december 2006 19:56 schreef mcyodogg het volgende:
Kone en Farfan scoorden gewoon tegen Vitesse in de beker hoor. Bij PSV zijn er meer mensen die de goals maken, zaterdag was dat toevallig Mendez.
En het is niet 1 stap van verdedigen op Vitesse-niveau naar een goed Champions League-niveau.
Yep dat denk ik ook.... als middenmoter op eredivisie niveau hooguit. De man die geofferd wordt bij taktische wisselsquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Die bekerwedstrijd is al weken geleden en zoals ik al zei, Sansoni heeft met de wedstrijd van afgelopen weekend een volgende belangrijke stap gezet in zijn carriere...
Ach kom op. Dat Kone en Farfan dit weekend niet scoorden betekent niet dat je als verdediger ineens flink gegroeid bent. Dat veranderd niet binnen een paar weekjes. Over drie weken spelen ze tegen Ajax, en dan kan Vitesse gewoon weer 3 tegengoals krijgen hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Die bekerwedstrijd is al weken geleden en zoals ik al zei, Sansoni heeft met de wedstrijd van afgelopen weekend een volgende belangrijke stap gezet in zijn carriere...
ach Huntelaar is nog niet echt in vormquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach kom op. Dat Kone en Farfan dit weekend niet scoorden betekent niet dat je als verdediger ineens flink gegroeid bent. Dat veranderd niet binnen een paar weekjes. Over drie weken spelen ze tegen Ajax, en dan kan Vitesse gewoon weer 3 tegengoals krijgen hoor.
Nee dat heb ik hem nooit verteld. Je moet hem gewoon rustig zijn ding laten doen en dan komt het er vanzelf uit. Hij weet zelf dat hij de capaciteiten bezit maar hij is op z'n best als hij het gevoel heeft dat ie zich nog moet bewijzen, tegen mensen zoals jullie...quote:@defranseslag heb je Sansoni zelf al wel eens verteld dat je hem een Cannavaro vindt , en zo ja wat was zijn reactie
NIET ALS HET AAN SANSONI LIGT JA!?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Over drie weken spelen ze tegen Ajax, en dan kan Vitesse gewoon weer 3 tegengoals krijgen hoor.
Hij is ook FOK!ker??quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:18 schreef defranseslag het volgende:
Mede dankzij jullie zal hij dus veel beter gaan worden komende maanden.
Volgensmij is ie hetzelfquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij is ook FOK!ker??
Welk account, vertel vertel
quote:Persoonlijke gegevens
Voornaam: Sébastien
Achternaam: Sansoni
Geslacht: Man
Geboortedatum: 30-01-1978
Opleiding: Ik studeer Delft
Beroep: Voetballer
Hobbies/interesses: Voetballen
Forum Opties | |