ipv van achter de computerscreen zou je achter zo'n hoe d'r booty moeten staan nuquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef mr.marcus het volgende:
Ik ben hier dus in Colombia,en hier dansen ze heeel anders dan in Europa, dansen wat meer op droogneuken lijkt dan op dansen. Het is vrij onmogelijk om hier geen boner bij te krijgen.
Vraag ik mij dus af: merken vrouwen dat duidelijk? Wat vinden ze/jullie hiervan??
Wat voor opmerking? Dat hij klein is? Neem liever een kingsize snickers.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:17 schreef longinus het volgende:
Rolletje peperemunt in je broekzak stoppen, dan heb je een excuus als ze een opmerking maken.![]()
Die smeltenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:26 schreef xman het volgende:
[..]
Wat voor opmerking? Dat hij klein is? Neem liever een kingsize snickers.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:34 schreef Sandertje21 het volgende:
Toen ik 15 was kreeg ik bij schuifelen volgens mij al een boner.
quote:Op woensdag 22 november 2006 07:07 schreef Caesu het volgende:
ik ben voor vrijheid van stijfheid.
Jij weet dat natuurlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Colombia willen ze altijd neuken
Wat denk je zelf als je tegen ze op zit te schurken?? Natuurlijk merken ze dat..quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef mr.marcus het volgende:
Vraag ik mij dus af: merken vrouwen dat duidelijk? Wat vinden ze/jullie hiervan??
Maar je ben wel je portemonnee kwijt de volgende ochtendquote:Op woensdag 22 november 2006 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Colombia willen ze altijd neuken
Wat wel de vraag brengt, doe je het erom?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als je tegen ze op zit te schurken?? Natuurlijk merken ze dat..
Geen idee wat ze zeggen.. Ik glimlach vriendelijk.![]()
Ongeacht wie en wanneer het doet?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als je tegen ze op zit te schurken?? Natuurlijk merken ze dat..
Geen idee wat ze zeggen.. Ik glimlach vriendelijk.![]()
Hahaha nee dat nou ook weer niet.. alleen als m'n vriend het heeft.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:50 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ongeacht wie en wanneer het doet?
En een week later valt je penix d'r afquote:Op woensdag 22 november 2006 18:53 schreef NZYM het volgende:
[..]
Maar je ben wel je portemonnee kwijt de volgende ochtend![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 09:35 schreef LostFormat het volgende:
Godverdomme, lekker schuren en goedkope coke.
Ik ben jaloers.
ik ben hier dan ook heel gelukkigquote:Op donderdag 23 november 2006 09:35 schreef LostFormat het volgende:
Godverdomme, lekker schuren en goedkope coke.
Ik ben jaloers.
Daar heb je telo's voor en je bent prutser als je portomonee meeneemtquote:Op woensdag 22 november 2006 18:53 schreef NZYM het volgende:
[..]
En toen ging de wekkerquote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik had dat pas, maar ik was niet aant dansenIn een overvolle bus stond een meid met dr kont tegen me aan, ze voelde het dus ze begon zich express tegen me aan te drukken
Later pakte ze nog "per ongeluk" mn hand vast. Tis dat ik een vriendin heb, want anders was ik er bij de halte naast het park uitgegaan, had dr meegesleurd en helemaal kapotgeneukt!
Nee. Het kost je hooguit twee lijntjes. Hoe ik dit weet? Ach ja..quote:Op woensdag 22 november 2006 18:53 schreef NZYM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef mr.marcus het volgende:
Ik ben hier dus in Colombia,en hier dansen ze heeel anders dan in Europa, dansen wat meer op droogneuken lijkt dan op dansen. Het is vrij onmogelijk om hier geen boner bij te krijgen.
En toen en toenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:47 schreef Ferdii het volgende:
ooit een keer gehad in het zwembad op vakantie.
was een beetje aan het stoeien met een meisje, ga ik na een tijdje in het ondiepe gedeelte op mjin rug liggen. Ze ik haar beetje vreemd/lachend kijken. dus ik kijk naar beneden stond er in mijn zwembroek ineens iets groots overeind
En dat had je gewoon niet in de gaten?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:47 schreef Ferdii het volgende:
was een beetje aan het stoeien met een meisje, ga ik na een tijdje in het ondiepe gedeelte op mjin rug liggen. Ze ik haar beetje vreemd/lachend kijken. dus ik kijk naar beneden stond er in mijn zwembroek ineens iets groots overeind
schuifelde jij pas op je 15quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:34 schreef Sandertje21 het volgende:
Toen ik 15 was kreeg ik bij schuifelen volgens mij al een boner.
En anders hak je hem er toch af johquote:Op zondag 3 december 2006 16:04 schreef DRALLA69 het volgende:
Je hebt een yoga of meditatietechniek om je penis te verslappen, dat heet carezza (italiaans) en dat werkt bij mij afdoende het vergt enige oefening maar als je handigheid er in heb is het okey.
Als ze het merken, vinden ze het 14.gif.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef mr.marcus het volgende:
merken vrouwen dat duidelijk? Wat vinden ze/jullie hiervan??
Geylquote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik had dat pas, maar ik was niet aant dansenIn een overvolle bus stond een meid met dr kont tegen me aan, ze voelde het dus ze begon zich express tegen me aan te drukken
Later pakte ze nog "per ongeluk" mn hand vast.
Ik zou haar ter plekke doormidden geneukt hebben.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Later pakte ze nog "per ongeluk" mn hand vast. Tis dat ik een vriendin heb, want anders was ik er bij de halte naast het park uitgegaan, had dr meegesleurd en helemaal kapotgeneukt!
Hangt af van hoe bezopen een vrouw is of ze dat merkt, maar in het algemeen wel hoor. Ik heb 't wel een paar keer meegemaakt dat een jongen een stijve kreeg en dat dacht te verbergen en zo. Ik zie het persoonlijk altijd als een compliment als een jongen een stijve van mij krijgt (mits ik me niet door hem bedreigd voel, anders is het gewoon doodeng, in de metro een keer meegemaakt, eew!) maar ik laat meestal niet merken dat ik 't heb bemerkt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef mr.marcus het volgende:
Ze was er iig wel behoorlijk nat van gewordenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:47 schreef Ferdii het volgende:
Hihi had mijn ex ook een keer, in ijskoud water, had hij echt niks in de gaten... Ik zo, ha, hij vindt mij blijkbaar ook leuk! (tegen hem, over zijn "jongeheer")quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:47 schreef Ferdii het volgende:
Dat was hetquote:Op donderdag 14 december 2006 01:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geyl.
Als 't echt waar was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |