wow, mijn record staat nog op 247quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef Konijnenjager het volgende:
288
Ik zal gelijk ff het "bewijs" uploaden. Beetje kutfoto, heb hier geen digicam dus ff met mn mobiel geschoten.
[afbeelding]
Bedankt!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:09 schreef Hpzone het volgende:
Odd mii's zijn degene die zich anders gedragen. Bijvoorbeeld op de tennistribune, zijn er dan twee Mii's die de andere kant op kijken dan de anderen.
nicequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef Konijnenjager het volgende:
288
Ik zal gelijk ff het "bewijs" uploaden. Beetje kutfoto, heb hier geen digicam dus ff met mn mobiel geschoten.
[afbeelding]
had ik ook een keer met bowlenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef linebear het volgende:
auw.... sloeg net keihard tegen mijn knie met golf
Dat gooien vind ik echt supersaai aan honkbal. Met een kleine polsbeweging haal ik meestal wel een fastbal, zo ben ik er meestal mooi snel doorheen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:19 schreef Haay1971 het volgende:
Helaas ben ik met Baseball echt slecht in het slaan van de bal!Ben meestal al blij als ik de bal raak en hij vliegt de goede richting op. Laat staan dat ik homeruns sla. In de oefening om homeruns te slaan heb ik nog niet meer dan 2 homeruns van de 10 ballen geslagen. Wel ben ik in het werpen dan wel weer vrij goed, en heb in games tegen de computer al een flink aantal Mii's op 3 slag uitgegooid. M'n snelste Fastball was trouwens 152 km/uur
een goede binnenkomerquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:33 schreef Carli het volgende:
Hallo!
Ik heb me net geregistreerd op dit forum, want ik wilde toch wel even mijn scores op wiki met jullie delen
Sorry dat ik sommigen van jullie uit de lijst moet stoten
dat is ook de beste manier, ik probeerde altijd goede geplaatste slagen te maken maar gisteren kwam een vriendin langs die voor het eerst ging boksen en die heeft me laten zien hoe het moet. Gewoon continu dom recht vooruit rammen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:06 schreef Tamaartje het volgende:
Wij hebben sinds vanmiddag een Wii... en zijn nu druk bezig met sports.. het is echt leuk
Alleen boksen vind ik best moeilijk, je kunt niet goed zien hoe je iemand slaat en waar je het beste kunt slaan vind ik.. ik doe maar gewoon iets
hahahaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
dat is ook de beste manier, ik probeerde altijd goede geplaatste slagen te maken maar gisteren kwam een vriendin langs die voor het eerst ging boksen en die heeft me laten zien hoe het moet. Gewoon continu dom recht vooruit rammen.
Echt waar, de eerste 4 tegenstanders gingen binnen 15 seconden KO, stonden dus ook niet meer op...![]()
dan blijft de bal idd rechter op de baanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahahaje merkt ook wel dat je conditie slecht is als je dat doet...
Maar het is zo grappig
Ben nu met mn vriend en schoonouders aan het bowlen
Iemand anders al gemerkt dat als je de bal laat los laat en je hem laat "stuiteren" je vaak een strike hebt?
volgens mij hier:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:27 schreef _petjan het volgende:
Waar kan je die scores uploaden? Ik zie geen link in de OP
gooien met de bal ipv rollenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dan blijft de bal idd rechter op de baan
irl vinden ze het niet leuk, maar verboden wordt het ook nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja je gooit hem dan idd, opzich vreemd dat dat mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |