hoe speel je mens/mens vs cpu/cpu wist niet dat dat kan?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mens/mens vs cpu/cpu
of mens/cpu vs cpu/cpu
daar krijg ik gewoon skillpoints
Deze had ik laatst, was wel grappig om te zien hoe je Mii's wegdoken.quote:Scare Crowd in Bowling
To scare the crowd while bowling, start the regular motion for bowling and let go on the backswing. The ball will fly backwards and the crowd will scream and jump.
Die slagen zijn niet willekeurig. De bal heel kort slaan of ver in de lange hoek, dat kan je leren in de training. Tennis wordt echt een eitje vergeleken met Golfquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Golf is echt de gaafste van allemaal! Ben vandaag pro geworden! En toch steeds weer anders door de wisselende windsnelheden en richtingen. En superleuk omdat het makkelijk met meerdere personen te spelen is.
Tennis begin ik ook te ontdekken, al lijken sommige slagen nogal willekeurig. Wel intensief trouwens.
Boksen vind ik ook kut, reageert gewoonweg niet goed.
maar soms als ik een backhand sla slaat het mannetje aan het net gewoon een forehand en gaat de bal links naast de baan... maar begin de timing al beter onder de knie te krijgenquote:Op zaterdag 30 december 2006 09:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die slagen zijn niet willekeurig. De bal heel kort slaan of ver in de lange hoek, dat kan je leren in de training. Tennis wordt echt een eitje vergeleken met Golf. Daar ben ik echt slecht in
Het moet ook wel meezitten hoor maar als je een 9 hole doet en je speelt het wat vaker dan weet je op elk parcours wel hoe je ongeveer moet slaan voor een birdie. Als die dan op 2 v/d 3 holes lukken sta je op -6 in dit geval hielp de eagle ook wel heel erg mee natuurlijkquote:
tja , dan moet je ook veel geluk hebben met de juiste wind op de laatste hole anders valt ie steeds in t water.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Het moet ook wel meezitten hoor maar als je een 9 hole doet en je speelt het wat vaker dan weet je op elk parcours wel hoe je ongeveer moet slaan voor een birdie. Als die dan op 2 v/d 3 holes lukken sta je op -6 in dit geval hielp de eagle ook wel heel erg mee natuurlijk![]()
Hoezo? Dan sla je wat meer naar rechts of links. Je houdt toch gewoon rekening met de windquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:09 schreef toma het volgende:
tja , dan moet je ook veel geluk hebben met de juiste wind op de laatste hole anders valt ie steeds in t water.
met volle tegenwind vind ik t soms toch verdraait lastig om m op een ander eilandje te krijgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo? Dan sla je wat meer naar rechts of links. Je houdt toch gewoon rekening met de windEnige wat wel helpt is dat je met meewind in twee slagen op de green kunt komen en heb je geen meewind dan kost dat drie slagen. Ik heb er drie slagen over moeten doen
klopt, zeker omdat de eilandjes ook op een ander hoogte-niveau liggen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:14 schreef toma het volgende:
[..]
met volle tegenwind vind ik t soms toch verdraait lastig om m op een ander eilandje te krijgen.
Je moet ook rechtsom gaan. Dus via de twee rechter eilandjes. Die haal je altijd met gemak, hoe hard de wind ook is. Via het linkereilandje ga je alleen als je wind mee hebt of als je wilt gokken dat de bal niet te veel afwijkt (dan sla je dus vol in het rood).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
1e keer dat ik hole 9 deed lukte het in 3 keer dus dacht dat het een eitje was, maar is me sindsdien niet meer gelukt...
moet je gewoon de A knop nog niet indrukkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:23 schreef mschol het volgende:
die remote reageert compleet incorrect hier.. (als ik van links naar rechts ga, slaat ie)
damn,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:08 schreef mschol het volgende:
wat is jullie high score in de training van Bowling met Powerthrows..
ik zit op 551 met een zilveren medaille
--edit--
net verbeterd naar 572
Voor Timing moet je een training doen waar je ballen moet terugslaan tegen een groot vlak. Dan leer je hoe je een bal moet raken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
maar soms als ik een backhand sla slaat het mannetje aan het net gewoon een forehand en gaat de bal links naast de baan... maar begin de timing al beter onder de knie te krijgen
hoeveel punten had je?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:13 schreef Konijnenjager het volgende:
Wahhhh had bijna een perfect game bij bowlen. Tot en met beurt 10 alles strike en een split als 11e worp... (wel nog spare van gemaakt, maar blijft doodzonde!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |