Je ziet m wel net nog dalen maar ik ben dan eigenlijk altijd al te laatquote:Op maandag 15 januari 2007 17:37 schreef joriszss het volgende:
Zijn er trouwens nog tips hoe je een splitter kunt herkennen bij baseball?? Ik sla tot nu toe elke keer als die bal gegooit wordt dus dat kan nog verbeterd worden.
Gewoon de vierpuntsdruktoets op je controller. Daarmee bepaal je de richting waarin je gooit. Druk een keer of vier/vijf op een richting en hij gaat wijd. Succesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe kun je de richting van je worp bepalen? Ik krijg vaak zak balls met een screw ball tegen terwijl normaal gesproken een screw ball strike is. Dat zou je dus moeten kunnen beinvloeden maar hoeMisschien dat ik t dan wel kan winnen.
Ik had altijd gedacht dat de knoppen A en B ook een functie hadden in Baseball. A ingedrukt gooi je weer een andere bal etc..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:26 schreef WasQ het volgende:
[..]
Gewoon de vierpuntsdruktoets op je controller. Daarmee bepaal je de richting waarin je gooit. Druk een keer of vier/vijf op een richting en hij gaat wijd. Succes
Daar moet het ook wel mee kunnen hoor. Totaan pro dan tenminste, werkt wel goed om de service heel hard in de verre hoek terug te slaan. Zit nu op level 1785quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:53 schreef FJD het volgende:
Wel bizar eigenlijk dat je met het gooien van ballen op de perfecte hoogte toch tot aan pro kunt komenZelfde als dat je met tennis alleen met je achterste poppetje slaat.
Kun je de service ook nog mikken dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:22 schreef speknek het volgende:
Daar moet het ook wel mee kunnen hoor. Totaan pro dan tenminste, werkt wel goed om de service heel hard in de verre hoek terug te slaan. Zit nu op level 1785.
Hier hetzelfde probleem wat betreft boxen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:06 schreef FJD het volgende:
[..]
...
Baseball ben ik pro geworden en dat vind ik wel goed zo. Nu alleen boxen nog maar daar ben ik zo slecht inIemand tips?
hoe stom het ook is, is dat inderdaad de snelste methode.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:58 schreef joriszss het volgende:
en het enige wat hij deed is steeds recht voor zich uit slaan (snel).
tsja win vaak wel 3-0 met 40-0 40-0 40-0quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:05 schreef FJD het volgende:
Dan moet je sneller en met minder punten tegen een wedstrijd winnen. Best of 5 games werken overigens het snelst. Die moet je toch wel in 3-0 uit kunnen slaan.
151 of 154 is mijn max geweest volgens mij (tijd al niet gespeeld, zelda is verslavendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:11 schreef Hare het volgende:
Hoe hard kunnen jullie gooien bij baseball?
Wij komen tot 153 km/h
Ik heb een keer 152 km/h gegooid. Verder gooi ik telkens 151 km/h.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:11 schreef Hare het volgende:
Hoe hard kunnen jullie gooien bij baseball?
Wij komen tot 153 km/h
Hahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:48 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik zie net dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=lzfJUHVrWhs&eurl=![]()
Ik ga morgen op jacht naar een Wii![]()
Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:48 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik zie net dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=lzfJUHVrWhs&eurl=![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |