Nou, hebben meer mensen dat dat wanneer ze zich hebben geschoren dat ze dan niet van hun testikels af kunnen blijfen omdat je je zo jong voelt etc?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:23 schreef Slarioux het volgende:
Ik zie geen vraag.
Daar ben ik ook bang voor ja, ik ben heel kritisch over mijn gevoelens die ik op mijn geschoren penis projecteer :/quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:23 schreef JackHerrer het volgende:
eerder pedofiel.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:34 schreef Pingvogel het volgende:
Op zich vind ik het scheren van geslachtdelen wel zo hygiënisch. Maakt niet uit of het om vagina of penis/ballen gaat. Verder vind ik er niks heaumeau's aan![]()
penis natuurlijk. zoals jij t lekker vindt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat, een pedofiel of een penis?
Kun je pedofiel zijn als je je jong uitziende penis vaak wil aanraken dan (wanneer ie dus geschoren is he)
Maar ik ben dus bang dat ik homofiel ben en ik haat homofielenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:40 schreef john6 het volgende:
niks lekkerder dan 24 uur per dag je fallus vast te houden
Ok ok om eerlijk te zijn haat ik ze niet maar ik ben altijd bang dat wanneer ze naar me kijken ze wat willen en als ik al penissen mooi vind straks denken ze dat ik ook wat wil, en ik val gewoon op 15 jarige meisjes :/quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar ik ben dus bang dat ik homofiel ben en ik haat homofielen
Dan hou lekker dat ding van je in je handquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar ik ben dus bang dat ik homofiel ben en ik haat homofielen
das wel zo, mijn balzak is best wel ruw, ik dacht nog in de douche toen ik scheerde erover dat ik me ook nooit in mn ballen snijd, is veel te dikke huid..quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:40 schreef john6 het volgende:
Joh , je kunt je fallus scheren wat je wilt, maar met jou leeftijd blijven die rimpels altijd te zien![]()
en ff oftopic, die partij van jou , doet ie morgen ook nog mee?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ok ok om eerlijk te zijn haat ik ze niet maar ik ben altijd bang dat wanneer ze naar me kijken ze wat willen en als ik al penissen mooi vind straks denken ze dat ik ook wat wil, en ik val gewoon op 15 jarige meisjes :/
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:42 schreef john6 het volgende:
[..]
Dan hou lekker dat ding van je in je hand
Ja, ik heb vandaag voor ze gefolderd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:45 schreef john6 het volgende:
[..]
en ff oftopic, die partij van jou , doet ie morgen ook nog mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |