"Would you like to supersize that?"quote:
Een kikker op je burger?quote:
Drie keer de normale daginname.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef Frumzel het volgende:
8000 kcal lijkt me ook wel erg veel...
Vergeet de lagen kaas en bacon niet...quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef Aibmi het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat het er 8000 zijn. Dat zou ongeveer 9 big tasty's van de mcdonalds zijn. Deze heeft 'maar' 4 stukken vlees.
Precies, maar 8000 kcal lijkt me niet echt logisch...quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Drie keer de normale daginname.
Het heet ook niet voor niet de quadruple bypass burger.
Die zitten ook allemaal op een tasty. En dan per stuk vlees bacon, in plaats van twee keer. En dan ook nog een berg ongezonde saus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vergeet de lagen kaas en bacon niet...
2 lagen bacon, 4 lagen kaas, saus, en een kilo vlees. Mwach.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Die zitten ook allemaal op een tasty. En dan per stuk vlees bacon, in plaats van twee keer. En dan ook nog een berg ongezonde saus.
Ik ben met je eens dat het veel is. Maar ik denk eerder aan 4000 calorieën dan 8000. 4000 calorieën is ook al al acht quarter pounders(en dat quarter pounder slaat dus op de patty van een 'quarter of a pound'. Even veel vlees dus. En ook iedere keer kaas.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
2 lagen bacon, 4 lagen kaas, saus, en een kilo vlees. Mwach.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:04 schreef Pulsy het volgende:
hoe moet je dat in hemelsnaam opeten? Tenzij je een reptiel bent dat zijn kaakgewricht kan losmaken lijkt dit me redelijk onmogelijk eetbaar.
En vergeet de gebakken eieren (waar geen pijltjes naartoe staan) niet mee te tellenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:55 schreef Dagonet het volgende:
2 lagen bacon, 4 lagen kaas, saus, en een kilo vlees. Mwach.
Voor een vrouw ja, niet voor de man en dat is alleen bij normaal gewicht en geen zware inspanningen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Drie keer de normale daginname.
Het heet ook niet voor niet de quadruple bypass burger.
Ik weet niet wat voor vlees ze erin gooien, maar gehakt dat maar 86kcal per 100gram bevat, lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Zelfs ossenhaas gaat ruim boven de 100kcal en mager rundergehakt is al dik boven de 200kcal. Voor deze burger is volgens mij gehakt gebruikt die nog meer kcal bevat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 05:18 schreef brrrrrrt het volgende:
Het broodje gitaar... hij bestaat echt! (heel verhaal, laat maar)
maar 8000 kcal.. naahhh...
4x burger 500g a 432 kcal is 1728kcal
Samen 2941 kcal en dat is ruim geschat
Deze meid danquote:Op donderdag 23 november 2006 23:34 schreef Flashwin het volgende:
dat is niks voor deze gozer:
http://www.youtube.com/watch?v=pnDjpLDMxRM
wereldkampioen hot dog eten53 hotdogs in 12 minuten: 16000+ calorieen
![]()
als je dacht dat dat veel was..kijk deze
http://www.youtube.com/watch?v=SarKZzVrNJc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |