ja, toch moet hij het er maar mee doen....quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het is volgens mij gewoon zo kut om te editten, jouw stukje![]()
We wachten met smartquote:Op zondag 26 november 2006 22:37 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
zo fruityloop josti. ik ga mijn aankomende maandagmorgen haat ff in een mic spugen. whehehe
Hmmz.. heb wel wat dingen geprobeerd, maar veel meer als dit geblaat kreeg ik er niet uitquote:Op zondag 26 november 2006 22:43 schreef murp het volgende:
[..]
ja, toch moet hij het er maar mee doen....
damn den slaap kindje slaapquote:Op maandag 27 november 2006 08:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hmmz.. heb wel wat dingen geprobeerd, maar veel meer als dit geblaat kreeg ik er niet uit.
PS. Als je raad op de noten van welk liedje het gebaseerd is, krijg je een appeltaart
euhmm ja ... heb je nog een favo nr ? dat even moet zingen ///... ehhequote:Op maandag 27 november 2006 08:40 schreef JediMindTricks het volgende:
Wanneer komt er trouwens een .wav van master_X ?
Pak je favoriete rapnummerquote:Op maandag 27 november 2006 08:41 schreef master_X het volgende:
[..]
euhmm ja ... heb je nog een favo nr ? dat even moet zingen ///... ehhe
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 27 november 2006 08:43 schreef master_X het volgende:
hou niet van rappen hmm ...
hehe ik ga zo douchen ...quote:Op maandag 27 november 2006 08:45 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Verzin maar iets dan.
Kijk! Dat was nou een goede sample geweest!quote:Op maandag 27 november 2006 08:59 schreef master_X het volgende:
toch maar niet geprobeert me mama lach nog te slapen ....
haha jaja maar toch ging ik het niet proberen mischien van de week als ik om 5 uur moet opstaan en dan douche ik ook en dan zingenquote:Op maandag 27 november 2006 09:03 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Kijk! Dat was nou een goede sample geweest!.
quote:Op maandag 27 november 2006 08:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hmmz.. heb wel wat dingen geprobeerd, maar veel meer als dit geblaat kreeg ik er niet uit.
PS. Als je raad op de noten van welk liedje het gebaseerd is, krijg je een appeltaart
Lees de OP ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
Snap heel dit topic niet, maar ik post gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |