vette avetor dikke tieten show moet je gewoon makenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:17 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Laptopje (XP), ImageLine Fruityloops Studio Producer XXL, en Adobe Audition (heette eerst CoolEdit Pro)
Voor m'n eigen beats (iets muzikaler) gebruik ik ook nog een EMU X49 MIDI keyboard en 2 monitor boxen.
That's all.
mgoed ik sta versteld van dat je dat zo snel in elkaar kan flanzen,quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:17 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Laptopje (XP), ImageLine Fruityloops Studio Producer XXL, en Adobe Audition (heette eerst CoolEdit Pro)
Voor m'n eigen beats (iets muzikaler) gebruik ik ook nog een EMU X49 MIDI keyboard en 2 monitor boxen.
That's all.
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef oor het volgende:
[..]
mgoed ik sta versteld van dat je dat zo snel in elkaar kan flanzen,
dat kan makkelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef oor het volgende:
ik ben de laatste tijd bezig met garageband van apple. en vind het wel leuk.
beetje een stukje van een nummer geknipt. en als een loopje afgespeeld:
http://leipo.org/zooi/Geqsong.aif
ik hoop dat je het bestandje kan openen. ik moet nog eens een goede converter voor de mac zoeken zodat ik ze kan opslaan als mp3
kick weer wat geleerdquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat kan makkelijk.
Opslaan Als, dan kun je ergens Advanced vinden volgens mij. daar vink je 'bestandsextensie verbergen' af. en dan maak je inplaats van Aif, mp3
Leuk stukjequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef oor het volgende:
ik ben de laatste tijd bezig met garageband van apple. en vind het wel leuk.
beetje een stukje van een nummer geknipt. en als een loopje afgespeeld:
http://leipo.org/zooi/Geqsong.aif
ik hoop dat je het bestandje kan openen. ik moet nog eens een goede converter voor de mac zoeken zodat ik ze kan opslaan als mp3
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Dopequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hier een beat die ik vorig jaar ofzo gemaakt heb, heb niks nieuws op m'n laptop staan vanwege herinstallatie.. Maar dan kan je ff een 'normale' beat van me luisteren![]()
Jah standaard FLKeysquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dopeal vind ik die piano nog wat simpeltjes lijken
![]()
ik heb 500 MB aan drum samples nog trouwensquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jah standaard FLKeysToen wist ik nog niet wat VSTi's of Soundfonts waren
.
Wat een samplesquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:44 schreef Pingwingei het volgende:
[..]tegenspraak.
Allemaal
Wat heb ik aan je?
Helemaal niks
Tof man!
stomme boer!
Smeagol
Trein mensen
Niet zo vreemd
Last van!
Hopelijk heb je er wat aan
Jett, jij wil wel ff met je geile stem een leuke sample inspreken toch?quote:
jedimindtricks zijn zo stoerquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:55 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jett, jij wil wel ff met je geile stem een leuke sample inspreken toch?
Pleeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase?![]()
Dat Duits-klinkende gerap klinkt keihardquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Heb ff je nummer verkracht![]()
![]()
![]()
Hier zo bitte.
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:27 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat een samples![]()
.
Ik heb er toch wat van gebakken:
Tof man ! (meezinger).