Lijkt mij ook.....maar ben liever voorzichtig gezien mijn geluk met alles waar water in voorkomt............quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:02 schreef Marsepein het volgende:
1 meter bij 40 cm moet toch wel met 4 gipsplaatpluggen en -schroeven kunnen?
Ik neem geen risicoquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:16 schreef Marsepein het volgende:
En wat vind je van staanders die je op de vloer vastzet en daar de radiator aanhangt?
Volgens Toggler kan er 167 Lbs. aan 1 plug, dat is volgens google ruim 75 kilo.
Dat gaat dus prima!
Begrijp ik het nu goed? dat je dus vier ankers gaat gebruiken welke je in een (holle) gipsen wand gat vastzetten? Dan kan het anker wel 175 kg per stuk aan , ik denk alleen de wand zelf niet....quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:50 schreef basset het volgende:
[..]
Ik neem geen risicoIk heb inmiddels van Toggler ankers gekocht. 4 stuks.........174 kg per anker (M8)
Als die radiator er nu no af kan vallen.......
Volgens de papieren kan er gewoon 175 kilo aan 1 plug gehangen worden aan een gipswand van 12,5mm dik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:35 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed? dat je dus vier ankers gaat gebruiken welke je in een (holle) gipsen wand gat vastzetten? Dan kan het anker wel 175 kg per stuk aan , ik denk alleen de wand zelf niet....
Zal het wel fout hebben, maar als het zo is dan nog maar ff de andere opties nakijken
Ahum....Basset EN de radiator weegt ook geen 175 kiloquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar die radiator weegt toch geen 175 kilo?
En zolang basset er niet zelf aan gaat hangen komt het dan toch wel goed?
Ja, maar dat betekent dat ik de radiator niet netjes onder het raam kan monteren.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:28 schreef Juleh het volgende:
Alstie een meter breed is, is dat normaal gesproken toch voldoende om een paar rachels te kunnen gebruiken. Normaal zitten die om de 30 of toch zeker 60 cm. Daar zou je gewoon kunnen schroeven en dan eventueel op andere plekken met gipspluggen kunnen werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |