Volgens mij helaas niet stilgelegd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Die ene wedstrijd waarbij de Feyenoord-aanhang "Louis had een kankerwijf" zong is toch ook stilgelegd (en zeer terecht)
Volgens mij ook niet. Over scheidsrechtelijike dwalingen gesproken... Het meest walgelijke liedje ooit in een stadion gezongen, in mijn opinie. Bij NAC - FC Utrecht, enkele jaren geleden, werd ook een dergelijk walgelijk liedje gezongen. NAC-speler Ferry van Vliet was een paar maanden eerder overleden en zou die avond jarig zijn. Utrechtaanhang: "Er was er één jarig, hoera hoera". Kutpubliek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij helaas niet stilgelegd.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Die ene wedstrijd waarbij de Feyenoord-aanhang "Louis had een kankerwijf" zong is toch ook stilgelegd (en zeer terecht)
Na de hervatting scoorde Twente wel direct.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:07 schreef Dos37 het volgende:
Twente tegen Ajax 2 is ook een keer gestaakt was voor de beker. (dûh)
anders speel je niet tegen ajax 2
Later wel hervat.
Zat aan de andere kant van het stadion en ik hoorde er geen zak vanquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:56 schreef SoA-Holic het volgende:
Ajax- az ( ik meen '98) waar er massaal werd gezongen:
'Dries Boussatta je moeder heeft een snor'.
Eerst stilgelegd, later werd het hervat.
oowja nou je het zegtquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Na de hervatting scoorde Twente wel direct.
(Was uit een corner, terwijl Twente een ingooi kreeg toen)
Waar dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:55 schreef Sethje het volgende:
...Die lijstjes kun je toch gewoon terugvinden op het net....
"Boss'n, Boss'n, Je ma verwekte je in de hooischuur" ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:03 schreef DarkShine het volgende:
Heracles Almelo - Roda JC 05/06
Scheidsrechter ?
Stilgelegd wegens spreekkoren van Heracles. Wedstrijd is hervat.
Geen id, in het uitvak was werkelijk niks ervan te horen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef Elvislives het volgende:
[..]
"Boss'n, Boss'n, Je ma verwekte je in de hooischuur" ?
Wat heeft dat te maken met het stilleggen/staken van wedstrijdenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef DarkShine het volgende:
Je kunt ook wedstrijden verbieden omdat het koopzondag is.
"Weer trekken wij ten strijde, voor Rood, Rood en....Rood!"quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef DarkShine het volgende:
Je kunt ook wedstrijden verbieden omdat het koopzondag is.
En weet men nog de problemen die NEC toendertijd had in de UEFA-Cup omdat het koopavond was in de stad?
Meer een reactie op Hathor, die begon over de belachelijke acties die burgemeesters in dit land vaker maken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het stilleggen/staken van wedstrijden
bronquote:laatst gewijzigd: 25-01-2004 22:07
Wedstrijd gestaakt na vijf keer rood
De Turkse competitiewedstrijd tussen Besiktas en Samsunspor is gestaakt nadat vijf Besiktas-spelers rood hadden gekregen.
Onreglementair
Scheidsrechter Papila stuurde in de 85ste minuut sterspeler Ilhan Mansiz van Besiktas van het veld, en floot meteen voor het einde van de wedstrijd. Er stonden nog maar zes Besiktas-spelers tussen de lijnen, en dat is reglementair te weinig. Eerder zagen de Braziliaanse verdediger Carlos Antonio Zago (twee keer geel), Ibrahim Uzulmez, Ahmet Yildirim en Daniel Pancu de rode kaart.
Koploper
Besiktas, de koploper in Turkije, keek op het moment dat de wedstrijd gestaakt werd tegen een 4-1 achterstand aan. De Turkse voetbalbond roept waarschijnlijk volgende week Samsunspor officieel uit tot winnaar. Ook worden stappen tegen Besiktas overwogen; puntenaftrek is niet uitgesloten.
Ik heb het over 13 tot 20 jaar terug, dat durf ik je echt niet meer te zeggen.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Digger en Spurs weten jullie ook de scheidsrechters in kwestie nog?
http://www.adofans.nl/foto/19911992/gae1992/gae1992.htmquote:Op woensdag 22 november 2006 12:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt die had ik ook al in de OP staan. Ik bedoelde eigenlijk die wedstrijd tegen de GAE.
Andere Tijden heeft er later nog eens een stukje over gemaakt:quote:Op woensdag 22 november 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb het over 13 tot 20 jaar terug, dat durf ik je echt niet meer te zeggen.
Mbt Den Haag - neusjes op 1 Maart 1987 is wel een hoop te vinden, kijk hier maar eens: http://www.adofans.nl/news/20012002/special_fcdhajax1987.htm
Is toch 1 van de meest bekende/beruchte definitief gestaakte wedstrijden in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal.
Tis denk ik de meest bizarre wedstrijd die ik ooit heb bijgewoond en die in Deventer een goede 2e. Woonde toen zelfs in Deventer en stond in een GAE vak met verbazing te volgen wat er allemaal gebeurde. De binnenstad was 1 grote ravage, een spoor van vernielde telefooncellen, omgekeerde auto's, ingegooide ruiten etc. van station/stad naar stadion. Horeca die nog tot in de lengte der jaren alles dichttimmerde als Den Haag in Deventer moest spelen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Andere Tijden heeft er later nog eens een stukje over gemaakt:
http://geschiedenis.vpro.(...)fleveringen/9146694/
Wat was het toen koud! Je ballen vroren eraf en de koffie bevroor terwijl je hem dronk!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef M.Melandri het volgende:
groningen-roda (2001 dacht ik) stilgelegd bij 0-2 stand daarna nog 3-2.
edit: 2002 dus http://www.trotsvanhetnoorden.nl/foto0203.php?id=213&sid=2002
Zeg maar gerust dat het bekogelen met golfballen gebeurde.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:10 schreef Polvere het volgende:
NAC - Willem II. 2001/2002. Na 20 minuten gestaakt bij de stand 0-1. Supporters op Vak G bekogelen keeper met geld, GSM'etjes, vislood etc. Wedstrijd gestaakt en uitgespeeld zonder publiek (ik meen 1-1).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |