16 dagenquote:Hoe lang heeft het nou uiteindelijk geduurd van bestelling doorgeven tot aan levering in NL?
Ben jij 104 dollar kwijt voor een overhemd en tshirt?quote:
dan heb jij waarschijnlijk via abercrombiekids.com besteld en hij via abercrombie.com.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ben jij 104 dollar kwijt voor een overhemd en tshirt?
Ik ben 79 dollar kwijt voor een fleece en overhemd :S
ja behoorlijk veel idd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:43 schreef Ace1 het volgende:
Wist niet dat dat zo veel scheelde...
In Londen gaat ie volgend jaar open als het goed is, van een A&F winkel hier in Nederland is nooit sprake geweest.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef Mert het volgende:
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat A&F een winkel in Londen zou openen, volgens mij zelfs hier, is daar al meer bekend over?
Ik bedoelde dat ik het hier op het forum had gelezenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:12 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
In Londen gaat ie volgend jaar open als het goed is, van een A&F winkel hier in Nederland is nooit sprake geweest.
Gewoon de kosten eerlijk delen.....quote:Op woensdag 6 december 2006 09:08 schreef Ednet het volgende:
Phraze, wat zijn de kosten? Ik wil wel meedelen als de kosten niet al te hoog zijn.
Tering er gaat veel mis bij mij vandaag. Maar ik was van plan een typo bij te werkenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:29 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het hier op het forum had gelezen![]()
Maar goed dat ik volgend jaar weer wat weekendjes Londen gepland heb staan.
Bij een rechtstreekse bestelling bij abercrombie is de kans heel groot vind ik. Ik heb tot nu toe altijd de heffing moeten betalen. (keer of 8 besteld)quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Ednet het volgende:
Hoe groot is de kans overigens dat de douane invoerrechten heft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |