Tnx. En jij hebt zelf ook maat S op de volwassenen site?quote:Op maandag 27 november 2006 02:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
van een fleece kan je wel een XL hebben, voor overhemden heb ik zelf maat XL, en ik ben ongeveer 1.76m
Op de site staat het woord Abercrombie nergens genoemd, dat in combinatie met de prijs van het artikel, de korte achterkant, de korte mouwen en het missen van de labels binnenin lijkt me duidelijk genoeg. Het is niet zozeer een Nep-abercrombie (want ik denk niet dat Neckerman dat überhaupt mag verkopen?) maar gewoon een merk dat heel erg z'n best doet om een graantje mee te pikken..quote:Op zondag 26 november 2006 20:04 schreef eer-ik het volgende:
Rare links was het geworden ja, sorry
Hier is het.
Plaatje van de uitvergroting:
[afbeelding]
Anyway,
ik weet niet of het echt is.
Kost grofweg 13 euro, er zit niet zo'n ding in de nek, wat bij mijn polo bijv. wel zit
Ter vergelijking een plaat van A&F zelf:
[afbeelding]
ja, qua polo's en overhemden, maar voor t-shirts draag ik maat M, omdat maat S te krap zit. Ik ben niet heel erg mager namelijk.quote:Op maandag 27 november 2006 11:55 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Tnx. En jij hebt zelf ook maat S op de volwassenen site?
best wel lang eigenlijk aangezien ik het vaak binnen 4 dagen in huis heb wanneer ik het direct van abercrombie.com of abercrombiekids.com bestel en naar mijn huis laat toezenden.quote:Op maandag 27 november 2006 13:40 schreef noekje het volgende:
Ik heb het een week geleden besteld en dan zal het nu ongeveer in Amerika zijn aangekomen. Dat duurt 7-10 werkdagen en dan moet het nog naar Nederland dus het zal nog wel een week duren.
Is ook wel lang opzich maar ik kan daar niet zo heel erg mee zitten. Als het maar komt en het liefst zonder problemen door de douane heen. Via abercrombie zelf was het toen ook binnen 4 dagen hier in huis.quote:Op maandag 27 november 2006 16:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
best wel lang eigenlijk aangezien ik het vaak binnen 4 dagen in huis heb wanneer ik het direct van abercrombie.com of abercrombiekids.com bestel en naar mijn huis laat toezenden.![]()
Z'n khaki heb ik nog te koop! [TK] Abercrombie & Fitch Adirondack Jas en Burmac pantsquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:07 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik zit ernstig te twijfelen tussen [afbeelding] en [afbeelding]kleur.
Eerst dacht ik die Khaki mooier te vinden, maar nu denk ik toch dat ik die Olive mooier vind.
Welke vinden jullie mooier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |