téveel extra kosten? Via ellen is het zelfs iets goedkoper dan wanneer je direct van de officiele webiste besteld. Maarja, via eBay is het altijd goedkoper, alleen loop je het risico dat je namaak krijgt, aangezien er echt heelveel namaak A&F kleding wordt aangeboden op eBay.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:01 schreef Drexciyan het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die size chart op de A&F site.
de maten voor broeken is niet erg duidelijk (S,M,L,XL)
heb nu die Burmac Cargo in L, maar ik twijfel nu of een M beter is.
gaat er hoofdzakelijk om dat de lengte hetzelfde is, want die is perfect.
anders haal ik zo'n Cargo pant van ebay uit de UK, want nog een keer via Ellen zie ik niet zitten. téveel extra kosten.
ja idd, als je van hun nog een toeslag krijgt dan is ellen een stuk duurder, maar als ze het goed aanpakt door er 'gift' op te zetten zul je geen rekening krijgen van FedEx, zo heb ik die invoerrechten ook steeds weten te ontlopen als er een pakketje werd verstuurd vanuit de VS.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:47 schreef Exploit het volgende:
Via ellen is het toch alleen goedkoper zolang je geen toeslag krijgt zoals je die van fedex krijgt ?
Minimaal $39.95quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:21 schreef Drexciyan het volgende:
zijn de verzendkosten van A&F zo hoog dan?
heb geen ervaring met rechtstreeks bestellen nml.
Ellen had bij mij ook Gift op het pakje gezet en de prijs was iets verlaagd. Ik zie wel of ik een naheffing krijg. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn hoodie ( en t shirt, maar dat heb ik nog niet kunnen dragen )quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja idd, als je van hun nog een toeslag krijgt dan is ellen een stuk duurder, maar als ze het goed aanpakt door er 'gift' op te zetten zul je geen rekening krijgen van FedEx, zo heb ik die invoerrechten ook steeds weten te ontlopen als er een pakketje werd verstuurd vanuit de VS.
Foto, prijs, lengte?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:47 schreef elpee het volgende:
Elwood: Misschien geintresseerd in een maat L brown of grey lampson sweater maar dan de dunne en goedkopere versie die niet meer op de site staat?
Nee, compleet ander merk, maar is een dochterbedrijf van A&F.quote:Op maandag 18 december 2006 00:00 schreef matthijst het volgende:
Domme vraag misschien, maar verkopen ze het Hollister "label" ook in de A&F winkels?
Mooi spul, ik ben echt benieuwd naar hoe dat Fierce luchtje van A&F ruikt.quote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Enchanter het volgende:
Ben weer thuis![]()
Zal proberen te posten wat ik gekocht , als ik het kan vinden op de sites
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar dan met wat minder gaten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dat was het weer even voor dit jaar![]()
Ik vind 'm wel lekker , m'n vriendin ook.quote:Op maandag 18 december 2006 01:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Mooi spul, ik ben echt benieuwd naar hoe dat Fierce luchtje van A&F ruikt.
Ja , zelfde maten , vrij lange mouwen dusquote:Op zondag 17 december 2006 23:29 schreef Exploit het volgende:
Wat mooi spul van hollister! hoe zit het btw met de maten van hollister, komen die zo'n beetje overeen met die van a&f?
Moet je 1 keer een A&F winkel binnen stappen, weet je het gelijkquote:Op maandag 18 december 2006 01:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Mooi spul, ik ben echt benieuwd naar hoe dat Fierce luchtje van A&F ruikt.
Via Ellen kan je dat luchtje wel krijgen.quote:Op maandag 18 december 2006 12:04 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Moet je 1 keer een A&F winkel binnen stappen, weet je het gelijk
Het is lekker luchtje, maar je kan het niet bestellen via internet he? Op eBay staan ze ook, maar dat vind ik beetje tricky...
Ojaquote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Via Ellen kan je dat luchtje wel krijgen.![]()
Ik ben toch niet zo heel erg fan van hollister, vind abercrombie dan wel leuker. Vooral dat gele overhemd vind ik erg leuk. Hoe is dat rode polo in het echt? Ik heb daar ook een paar van zulke modellen gezien, die vond ik eigenlijk best lelijk, maar deze ziet er toch wel wat anders uit..quote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Enchanter het volgende:
Ben weer thuis![]()
Zal proberen te posten wat ik gekocht , als ik het kan vinden op de sites
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar dan met wat minder gaten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dat was het weer even voor dit jaar![]()
Vind ik ook, Abercrombie ziet dr wat vetter uit... Idd, ubergeil overhemd. Ook die roze met die blauwe streepjes, iets fijner als deze, is erg mooiquote:Op maandag 18 december 2006 16:52 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik ben toch niet zo heel erg fan van hollister, vind abercrombie dan wel leuker. Vooral dat gele overhemd vind ik erg leuk. Hoe is dat rode polo in het echt? Ik heb daar ook een paar van zulke modellen gezien, die vond ik eigenlijk best lelijk, maar deze ziet er toch wel wat anders uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |