Zoiets zei ik toch ongeveer? Naja, moeilijk om het uit te leggen over internet zonder tekeningetje....quote:
Duvel wie?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef Mark_V het volgende:
Noem minimaal 2 rappers van DuvelDuvel
Ja, ik zie nu dat het er inderdaad een beetje (understatement) brak staat, sorryquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoel ook vaak dingen
Extince komt in mijn ogen aardig in de buurt....quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef macondo het volgende:
Niemand kan tippen aan de O.P. stijl.. DuvelDuvel? Nooit van gehoord..
Staan die namen niet op die bordjes van wie-is-het?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Extince komt in mijn ogen aardig in de buurt....
Oldskool Nederlandse rappers, zolang ze maar geen Brainpower heten![]()
Clip van Wie is ut: http://www.youtube.com/watch?v=rnKAhac3T-w (aanradertje voor nederhopliefhebbers)
Neleos +1quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:59 schreef Neleos het volgende:
The Chronic
Ik weet helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Neleos +1
Is deze vraag nou voor de rest ook gesneden koek of weet men toch minder van rap enzo dan ik denk?
zoals daar zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:jullie moeten naar échte hiphop luisteren!
en die van DuvelDuvel had ik geweten:'(
Zoals wat? Brrrrrainpowuuurrrrrr?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:jullie moeten naar échte hiphop luisteren!
en die van DuvelDuvel had ik geweten:'(
ik heb er helemaal niks meequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:02 schreef Mark_V het volgende:
Is deze vraag nou voor de rest ook gesneden koek of weet men toch minder van rap enzo dan ik denk?
Ik zat keihard DuvelDuvel mee te bleren....quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Soempie het volgende:
tss wat zijn jullie traag...ik moest eerst nog m'n appel wegleggen en dacht dat het uitroepteken me de das om zou doen
Wrijf het even inquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Soempie het volgende:
tss wat zijn jullie traag...ik moest eerst nog m'n appel wegleggen en dacht dat het uitroepteken me de das om zou doen
Ik zat te bedenken "tot wanneer?"quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Soempie het volgende:
Ik ken de helft nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
zie mn FoBo maar voor artiesten
En nog wel meer ook, hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar jij weet weel veel van literatuur![]()
@ Nembrio, ik weet waar je huis woont![]()
Deze had ik gewetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef Mark_V het volgende:
Noem minimaal 2 rappers van DuvelDuvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |