quote:Op zondag 10 december 2006 21:46 schreef Chen het volgende:
Maar goed, ik ga volgend jaar toch een jaar naar Amerika dus ik zal het toch missen
quote:Op maandag 11 december 2006 18:46 schreef JAM het volgende:
Avispa Fukuoka is trouwens gedegradeerd.
In de eredivisie heeft hij toch een prima staat van dienst?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:48 schreef Chen het volgende:
Hoogendorp mag dus weg bij Wolfsburg. Zou Den Haag hem kunnen halen, financieel gezien, en zou het een goede keus zijn? Ik weet het nog zo net niet, veel heeft die jongen nog niet echt gepresteerd in ze carriere
goede spits voor adoquote:Op woensdag 13 december 2006 22:48 schreef Chen het volgende:
Hoogendorp mag dus weg bij Wolfsburg. Zou Den Haag hem kunnen halen, financieel gezien, en zou het een goede keus zijn? Ik weet het nog zo net niet, veel heeft die jongen nog niet echt gepresteerd in ze carriere
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:37 schreef bergkampf het volgende:
Die zwart/witte of die rooie/paarse
Het liefste die zwart - witte, Juventus styletje
En ga je mee naar MVV, en ga je mee naar MVV? hopelijk word t niet werkelijkheid.
Die zwart witte lijkt dan meer op Heracles , en die licht blauwe op het shirt van Argentinie .quote:Op vrijdag 15 december 2006 04:39 schreef JAM het volgende:
[afbeelding].
Zijn we er al over uit in welke kleuren we volgend jaar de eer tegen Veendam en MVV gaan verdedigen?
Die is erg sterk gevondenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:06 schreef bergkampf het volgende:
Jingle Bells, Jingle Bells, Jingle all the way. Iedereen kan voetballen behalve Willem II
YES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |