je weet zeker niet wat voor 'n reputatie korbach heeft (afgezien van hamsteler).quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef DarkShine het volgende:
Klopt ja, ik haalde die 2 gasten door elkaar. Foutje moet kunnen
Maar vind ze beide al niet bij Den Haag passen
Ook al staan we onderaan, voor Mark Wotte is geen baan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
André Wetzel anders...
Of Mark Wotte natuurlijk. Raymond Atteveld kan ook.
Ik zie hem nog bij KVM vorig seizoenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
André Wetzel anders...
Geen mening over hem of hem bij Ado.quote:Of Mark Wotte natuurlijk.
Afblijven!quote:Raymond Atteveld kan ook.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:28 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Inderdaad de shirt sponsor is er gewoon nog tot medio 2008...
Dus die vent maakt een beetje gratis reclame , door een beetje te liegenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De shirtsponsor staat (tijdelijk) niet op het shirt maar is er wel nog en betaald dus ook gewoon nog...
Er komen wel mensen mee maar heel weinig. Je kan waarschijnlijk op een stuk of 40 rekenen. De rest heeft geen kaartje gekocht of gaat zijn kaartje inleveren.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:43 schreef clauwheee het volgende:
Er komen geen mensen mee zondag begreep ik?
Inderdaad, die hoef ik nooit meer te zien in het Zuiderpark.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Ook al staan we onderaan, voor Mark Wotte is geen baan.
quote:ADO Den Haag maakt geen kans bij Co Adriaanse
In de zoektocht naar een opvolger van Frans Adelaar kan ADO Den Haag zich de moeite besparen van het benaderen van Co Adriaanse. 'Co heeft geen interesse', laat zijn woordvoerder Willem Zeijlmans aan VI.nl weten.
Adriaanse is nog op zoek naar een nieuwe club, maar voorlopig is er geen concrete interesse voor de Amsterdammer. Van een vermeende voorkeur die Adriaanse voor de Bundesliga zou hebben als nieuwewerkterrein is geen sprake.
Adriaanse is bovendien nog verwikkeld in een financieel conflict met FC Porto, waar hij begin dit seizoen uit eigen beweging vertrok. De Amsterdamse coach heeft naar verluidt nog de premie voor de titel en de beker tegoed.
Onder meer interim-coach Lex Schoenmaker zag in Adriaanse de ideale opvolger van Frans Adelaar, die maandag naar aanleiding van de problemen rond het duel met Vitesse opstapte. De Amsterdammer werkte van 1988 tot en met 1992 in het Zuiderpark.
Ook een liedje gehoord zondagquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Ook al staan we onderaan, voor Mark Wotte is geen baan.
Er zijn toch al niet zoveel namen van trainers die kunnen en willen , wie blijft er over ?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:24 schreef chrisgyan het volgende:
Adriaanse wordt het dus zeker niet:
[..]
Nou ja, ik heb zelf een tijdje de F4 van SVV Scheveningen gedaan en daarmee haalde ik betere resultaten. Misschien geef ik 't wel een gooi.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Er zijn toch al niet zoveel namen van trainers die kunnen en willen , wie blijft er over ?
Ik weet dan tenminste zeker dat jij de club niet kapot wil maken net zoals die frans mus uit utrecht.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zelf een tijdje de F4 van SVV Scheveningen gedaan en daarmee haalde ik betere resultaten. Misschien geef ik 't wel een gooi..
Een kampioenenmaker is het én een superkerel bovendien!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zie hem nog bij KVM vorig seizoen
Waardeloze trainer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |