Volgens de site kan ik maar 94k aanquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:42 schreef draaijer het volgende:
De calculator van de Rabobank is wel redelijk goed : Rabobank
Hij zal nog niet aan zijn max zitten en over een tijdje komt zijn wederhelft bij hem wonen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je een lugibere geldverstrekker vind die dit wil (die zijn er namelijk genoeg), hoe denk je dan dat hij gaat leven ?
ruw geschat zal hij 600 euro aan maandlast hebben
daar komt nog gas water electea bij
hij zal zijn verzekeringen moeten betalen
VVE (appartement heeft meestal een actieve VVE)
dan heeft hij nog geen eens een telefoon
of gegeten en gedronken...
ik vind het onverstandig, maar zoals ik al zei.. het ligt aan je persoonlijke situatie.
TS kan dat het best zelf inzien en uitrekenen (en aannemelijk maken tegenover geldverstrekker)
Mompelt iets over intentieverklaring van werkgever.... (verstandig is wat anders)quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zonder vast contract kun je sowieso geen hypotheek afsluiten,
Waarom is verstandig anders? Als je een contract voor onbepaalde tijd heb kan je ook buitengeflikkerd worden.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:17 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Mompelt iets over intentieverklaring van werkgever.... (verstandig is wat anders)
Eenmaal, ander maal ..quote:Op donderdag 30 november 2006 09:00 schreef Kwelit het volgende:
Kun je ook een hypotheek nemen met een korte looptijd (bv 15 jaar), als dit financieel haalbaar is natuurlijk, of kun je alleen een hypotheek met een looptijd van 30 jaar afsluiten ??![]()
En als dit mogelijk is, kan dat dan ook tegen het rente-percentage van een hypotheek met een looptijd van 30 jaar, of wordt die rente (veel) hoger, omdat je looptijd korter is? De bank wil natuurlijk verdienen aan jou..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |