Ik wilde op een mythische pm-er van 23 jaar bieden aan het einde van de deadline.quote:Op maandag 27 november 2006 12:22 schreef Flappekz het volgende:
Ja hoor. Hattrick weer up, speler verkocht![]()
Briljant spits voor 568k![]()
ik denk dat die verdedigingskill niet gedaald is maar de spelhervattingskill, er schijnt een bug te zijnquote:Op maandag 27 november 2006 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig al met 2 niveau's tegelijk, dat dalenNiet dat het boeit, 2 middenvelders die nooit verdedigend staan.
johquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef Yankee_One het volgende:
hey! nieuwe competitieindeling is bekend!
Heb ik vandaag in mn gastenboek dit staan:quote:27-11-2006 Doelen seizoen 20!
De coach van Red Daemons heeft de doelen voor het komende seizoen bekend gemaakt. Hij liet echter ook weten dat hij misschien niet tot het einde van het seizoen bij de club in dienst blijft.
De doelen voor het komende seizoen zijn:
* Bij de beste vier van de competitie eindigen.
* De 3e bekerronde behalen.
* Een gehele nieuwe verdedigingslinie aantrekken.
* Nieuwe, jonge spelers uitnodigen voor een trainingstage.
Dat is een mede-promovendus, maar wat een eikel. Moet ik dan als doel zetten om bij de beste 8 te eindigen ofzo..quote:191 van de 191 door DSanka 27-11-2006 om 09:00
Denk je werkelijk bij de eerste 4 te kunnen eindigen of ben je vast een rede aan het inbouwen om je coach er uit te kicken.
die gast zit op tweakers (quote:Op maandag 27 november 2006 14:23 schreef Daemon19 het volgende:
Gisteravond een persbericht naar buiten gebracht:
[..]
Heb ik vandaag in mn gastenboek dit staan:
[..]
Dat is een mede-promovendus, maar wat een eikel. Moet ik dan als doel zetten om bij de beste 8 te eindigen ofzo..Het is toch niet voor niks een doel. Alhoewel ik inderdaad denk dat dat moet lukken, als ik drie briljante verdedigers heb gekocht.
I know, maar ik heb graag het laatste woord..quote:Op maandag 27 november 2006 15:09 schreef Yankee_One het volgende:
je hoeft er niet op te reageren
Van sommige mensen zouden ze het team moeten afnemen.quote:Op maandag 27 november 2006 15:10 schreef roelofjan het volgende:
Dat je dat nog op dat gezeur ingaat.
Competitiegenoot van mij begon ook te klagen, dat ik mijn spelers te duur verkocht.![]()
Stuur hem mijn naam en vraag of ie een kijkje wilt nemen bij mn transfergeschiedenisquote:Op maandag 27 november 2006 15:18 schreef Daemon19 het volgende:
omg.. sommige mensen zijn gewoon echt lomp..
Prutser: neej je eigen schema is dan erg accuraat, en je moet niet komen vertellen dat ik weinig verstand van hattrick heb, want dat heb ik niet. Maar blijf maar eigenwijs en oneerlijk, en hou jij idd maar gewoon jouw schema aan, je merkt het vanzelf wel, bij mij heeft het progje altijd gelijk gehad.. misschien stuur ik ooit ngo wel eens een igm om te vragen hoe het gaat met je team, maar voorlopig in elk geval niet, hou niet van mensen die dingen neerzetten die niet kloppen. nogmaals succes in je co..
Ik reageer maar niet meer..![]()
Edit: Ik kon het toch niet laten:
"Joh, zoek het dan maar uit.
Adieu."
jezus!quote:Op maandag 27 november 2006 15:22 schreef BUG80 het volgende:
Ik zit in een poule met 7 bots. Dat wordt knokken!![]()
Dan raakt de lol er ook wel af lijkt me.quote:Op maandag 27 november 2006 15:22 schreef BUG80 het volgende:
Ik zit in een poule met 7 bots. Dat wordt knokken!![]()
Bij dure spelers doe ik dat wel.quote:Op maandag 27 november 2006 15:51 schreef roelofjan het volgende:
Zetten jullie eigenlijk ook altijd trouw een transferadvertentie als je een speler te koop hebt staan?
Ik lees die dingen nooit, maar ik maak ze altijd zelf wel... en ik krijg toch wel redelijk vaak een bod net nadat ik zo'n ding geplaatst heb, dus ze worden zeker wel gelezen..
Ik ben net begonnen en het team dat ik kreeg (De Astronauten 146483) was eigenlijk niet meer te redden voor degradatie.. zit nu dus in de divisie X en dat bestaat voor 99% uit bots volgens mij.quote:Op maandag 27 november 2006 15:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
jezus!
Welk team heb je?
Ziekelijk man!
Nope.quote:Op maandag 27 november 2006 15:51 schreef roelofjan het volgende:
Zetten jullie eigenlijk ook altijd trouw een transferadvertentie als je een speler te koop hebt staan?
Ik lees die dingen nooit, maar ik maak ze altijd zelf wel... en ik krijg toch wel redelijk vaak een bod net nadat ik zo'n ding geplaatst heb, dus ze worden zeker wel gelezen..
Ik plaats wel, wie weet welke idioot ze leest. Ik lees ze dus nietquote:Op maandag 27 november 2006 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nope.
En lezen doe ik ze ook niet...
Dat heb ik ook zo begrepen ja.quote:Op maandag 27 november 2006 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoeft niet. Want dan moeten er eerst nog flink wat BOT-teams uit de 9e gevuld worden.
Daar heb je wel gelijk in. En doe je dat dan voordat de speler afloopt of meteen nadat je hem erop gezet hebt?quote:Op maandag 27 november 2006 15:57 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik plaats wel, wie weet welke idioot ze leest. Ik lees ze dus niet
Niet ver voor de deadline. Toevallig vandaag 2 uurtjes voor het verstrijken ervan.quote:Op maandag 27 november 2006 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. En doe je dat dan voordat de speler afloopt of meteen nadat je hem erop gezet hebt?
quote:Finn Brosbøl:
Difficulties in training led to a drop in his defending skill, from poor to disastrous.
quote:Finn Brosbøl
TSI = 120 , 39 years, excellent form
Has formidable experience and poor leadership abilities
Stamina: formidable Keeper: non-existent
Playmaking: solid Passing: poor
Winger: poor Defending: weak
Scoring: non-existent Set pieces: non-existent
quote:Gerrit-Jan Buurman:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van verdedigen terug van zwak naar slecht.
Etienne Favier:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van verdedigen terug van matig naar slecht.
Ze zijn bij mij in spelhervatten gedaald en niet in verdedigen..quote:Gerrit-Jan Buurman
TSI = 650, 33 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider
Conditie: uitstekend Keepen: matig
Positiespel: rampzalig Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Etienne Favier
TSI = 380, 32 jaar, goed in vorm
Heeft matig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Ik zou niet weten waar het bij mij gedaald is... Hij heeft nergens rampzalig als stat...quote:Op maandag 27 november 2006 18:35 schreef Daemon19 het volgende:
Same here scud:
[..]
[..]
Ze zijn bij mij in spelhervatten gedaald en niet in verdedigen..
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:13 schreef komrad het volgende:
Tijd om de veranderingen voor het komend seizoen bekend te maken:
- Nieuwe WTM check
- Spits kopen
- Wingback kopen (mogelijk 2x)
- Indien nodig MF kopen (maar dan wordt een andere MF verkocht)
- Wingback verkopen check
- Winger verkopen, wacht op conditie training
204kquote:Wenzel Hofmann-Schäfer (136652788)
17 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 810
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
160kquote:Joseph Bonar (140575520)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Scotland
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
| Forum Opties | |
|---|---|