abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:20:32 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_43742145
www.nu.nl/tbs-ontsnappingen.htm

Geert Wilders heeft, nadat hij de zoveelste ontsnapping van een TBS'er tot zich had laten doordringen, een aantal haarscherpe kamervragen gesteld in de Tweede Kamer. Met de bokkepruik op vroeg hij zich af of we ons met zijn allen niet de haren uit ons hoofd moeten schamen. "We zijn geen haar beter dan Belgie waar Dutroux zomaar ontsnapt. Onze TBS-instellingen lijken wel dameskappers waar iedereen in en uit kan lopen. De haren rijzen je gewoon te berge" aldus onze Geert. Hij eiste dat Hirsch Ballin nou eens haarfijn uit de doeken doet hoe het in godsnaam mogelijk is dat er inmiddels elke dag wel eentje de benen neemt. "Wanneer leren we nou eens met zijn allen dat TBS'ers ook na een aantal jaren behandeling gevaarlijk blijven? Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om ze steeds met verlof te sturen".
Het laatste geval betreft gisteravond Beatrixoord in Haren, alwaar de 76-jarige oud-schoenverkoper Van H. ervan tussen ging na zijn 19-jarige stage-begeleidster aan de haren te hebben getrokken.

[ Bericht 7% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 21-11-2006 16:34:25 ]
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_43742174
Whehehehe.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:21:31 #3
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43742179
.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:47:41 #4
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_43742953
quote:
Hij eiste dat Donner nou eens haarfijn uit de doeken doet hoe het in godsnaam mogelijk is dat er inmiddels elke dag wel eentje de benen neemt
Hij kan het beter vragen aan de opvolger van Donner, Hirsch Ballin
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_43742987
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:47 schreef D-FENS het volgende:

[..]

pi_43743033
Wilders!!

Ik ga echt op die man stemmen.

Hier is een interview met wilders met Nu.nl :
http://www.nu.nl/news/884(...)_%28video%29_vk.html
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:52:59 #7
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43743104
Donner is allang minister-af...
Pugna Pro Patria
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:15:44 #8
3647 B.R.Oekhoest
pi_43743735
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:47 schreef D-FENS het volgende:

[..]

Tja, maar het is Geert hè.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_43743940
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Tja, maar het is Geert hè.
Je link in de OP doet het trouwens niet (of eigenlijk doet 'ie het wel, maar verwijst 'ie naar een niet-bestaande pagina op nu.nl). Wat is je bron?
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:23:55 #10
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_43743973
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_43744131
Wat een zielige Telegraafkoppennablater is die Wilders eigenlijk weer. Zijn verhaal zou ergens op slaan als ALLE TBS-ers gevaarlijk blijven. Wat net zo'n idiote koldervoorstelling is van zaken als dat ALLE moslims terroristen zijn en ALLE marrokanen dief. Deze man is zoals gewoonlijk weer helemalal niet in staat om te nuanceren. Ik vraag me dan ook ernstig af of we deze man zelf niet TBS moeten stellen.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_43744181
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:29 schreef onemangang het volgende:
Wat een zielige Telegraafkoppennablater is die Wilders eigenlijk weer. Zijn verhaal zou ergens op slaan als ALLE TBS-ers gevaarlijk blijven. Wat net zo'n idiote koldervoorstelling is van zaken als dat ALLE moslims terroristen zijn en ALLE marrokanen dief. Deze man is zoals gewoonlijk weer helemalal niet in staat om te nuanceren. Ik vraag me dan ook ernstig af of we deze man zelf niet TBS moeten stellen.
Kan zijn gedrag niet tot de conclusie leiden dat ALLE mensen die op Wilders stemmen generaliseren?
pi_43744329
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Kan zijn gedrag niet tot de conclusie leiden dat ALLE mensen die op Wilders stemmen generaliseren?
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat veel van zijn kiezers zo denken, maar ik wil niet generaliseren. Hij is populair bij kaalgeschoren jochies met Lonsdale jassen die denken dat ze zich kunnen optrekken door naar beneden te trappen.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:35:20 #14
3647 B.R.Oekhoest
pi_43752256
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:36 schreef onemangang het volgende:

[..]

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat veel van zijn kiezers zo denken, maar ik wil niet generaliseren. Hij is populair bij kaalgeschoren jochies met Lonsdale jassen die denken dat ze zich kunnen optrekken door naar beneden te trappen.
Die kaalkopjes zijn wel complementair met Wilders zelf.
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:46:09 #15
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_43752615
Het is toch van het zotte dat er elke keer een tbs'er ontsnapt. Wilders heeft gelijk!
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:48:53 #16
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_43752723
het is ook van de zotte dat er nou net in een statement van Wilders het woord 'haar' zoveel voorbijkomt...
maar de man hep wel gelijk!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_43752842
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:48 schreef Garisson72 het volgende:
het is ook van de zotte dat er nou net in een statement van Wilders het woord 'haar' zoveel voorbijkomt...
maar de man hep wel gelijk!
Ik wil net zeggen, waarom wordt het woord haar zo vaak gebruikt Zou een melige reactie daar bij Nu.nl zijn als het echt zo ging: Haarscherp, bokkepruik, haren uit ons hoofd, geen haar beter, dameskappers, haren rijzen te berge, haarfijn, haren maar niet streken verliezen, geen haar op mijn hoofd. Helaas, een nep bericht
pi_43760727
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:29 schreef onemangang het volgende:

die man zou zich eigenlijk s moeten verdiepen in het hele TBS-stelsel e.d. moeten verdiepen, voordat hij weer eens iets roept (net zoals meer mensen).
Life is more universal than death: everyone dies but not everyone truly lives.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:30:58 #19
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43760952
schopje onz.
  dinsdag 21 november 2006 @ 22:22:10 #20
13755 MoNkToNk
Freude am Fahren
pi_43765161
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef mariannemarie het volgende:

[..]

die man zou zich eigenlijk s moeten verdiepen in het hele TBS-stelsel e.d. moeten verdiepen, voordat hij weer eens iets roept (net zoals meer mensen).
Het TBS-stelsel functioneert toch ook bijzonder matig tot slecht of wil je soms het tegenovergestelde beweren?
pi_43766164
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:30 schreef Steve_I. het volgende:
schopje onz.
Hoppa, voordat mensen geloven dat dit echt van Nu.nl komt.
pi_43775677
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:22 schreef MoNkToNk het volgende:

[..]

Het TBS-stelsel functioneert toch ook bijzonder matig tot slecht of wil je soms het tegenovergestelde beweren?
Er zijn iets van 50.000 proefverloven per jaar, als je dan ziet hoe vaak er iemand niet terugkeert van proefverlof, functioneert het toch wel redelijk.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 22 november 2006 @ 12:32:24 #24
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_43777908
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:10 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Er zijn iets van 50.000 proefverloven per jaar, als je dan ziet hoe vaak er iemand niet terugkeert van proefverlof, functioneert het toch wel redelijk.
iedere keer als het een gevaarlijke malloot is die ontsnapt, die vervolgens een gevaar voor de samenleving is (en nu meermaals ook gebleken dat betrokkene ook echt zijn hobby weer gaat praktizeren) is er één teveel! al zijn er anderhalf miljard geslaagde proefverloven per jaar die er tegenover staan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_43778038
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
iedere keer als het een gevaarlijke malloot is die ontsnapt, die vervolgens een gevaar voor de samenleving is (en nu meermaals ook gebleken dat betrokkene ook echt zijn hobby weer gaat praktizeren) is er één teveel! al zijn er anderhalf miljard geslaagde proefverloven per jaar die er tegenover staan.
Hoe wil jij beoordelen of iemand gevaarlijk is buiten de deuren van de kliniek. Je wilt hem na x jaar behandeling koud in de samenleving droppen? Dat lijkt me uitermate verstandig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')