Hij kan het beter vragen aan de opvolger van Donner, Hirsch Ballinquote:Hij eiste dat Donner nou eens haarfijn uit de doeken doet hoe het in godsnaam mogelijk is dat er inmiddels elke dag wel eentje de benen neemt
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:47 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Hij kan het beter vragen aan de opvolger van Donner, Hirsch Ballin
Tja, maar het is Geert hè.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:47 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Hij kan het beter vragen aan de opvolger van Donner, Hirsch Ballin
Je link in de OP doet het trouwens niet (of eigenlijk doet 'ie het wel, maar verwijst 'ie naar een niet-bestaande pagina op nu.nl). Wat is je bron?quote:
Kan zijn gedrag niet tot de conclusie leiden dat ALLE mensen die op Wilders stemmen generaliseren?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:29 schreef onemangang het volgende:
Wat een zielige Telegraafkoppennablater is die Wilders eigenlijk weer. Zijn verhaal zou ergens op slaan als ALLE TBS-ers gevaarlijk blijven. Wat net zo'n idiote koldervoorstelling is van zaken als dat ALLE moslims terroristen zijn en ALLE marrokanen dief. Deze man is zoals gewoonlijk weer helemalal niet in staat om te nuanceren. Ik vraag me dan ook ernstig af of we deze man zelf niet TBS moeten stellen.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat veel van zijn kiezers zo denken, maar ik wil niet generaliseren. Hij is populair bij kaalgeschoren jochies met Lonsdale jassen die denken dat ze zich kunnen optrekken door naar beneden te trappen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan zijn gedrag niet tot de conclusie leiden dat ALLE mensen die op Wilders stemmen generaliseren?
Die kaalkopjes zijn wel complementair met Wilders zelf.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:36 schreef onemangang het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat veel van zijn kiezers zo denken, maar ik wil niet generaliseren. Hij is populair bij kaalgeschoren jochies met Lonsdale jassen die denken dat ze zich kunnen optrekken door naar beneden te trappen.
Ik wil net zeggen, waarom wordt het woord haar zo vaak gebruiktquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:48 schreef Garisson72 het volgende:
het is ook van de zotte dat er nou net in een statement van Wilders het woord 'haar' zoveel voorbijkomt...
maar de man hep wel gelijk!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:29 schreef onemangang het volgende:
Wat een zielige Telegraafkoppennablater is die Wilders eigenlijk weer. Zijn verhaal zou ergens op slaan als ALLE TBS-ers gevaarlijk blijven. Wat net zo'n idiote koldervoorstelling is van zaken als dat ALLE moslims terroristen zijn en ALLE marrokanen dief. Deze man is zoals gewoonlijk weer helemalal niet in staat om te nuanceren. Ik vraag me dan ook ernstig af of we deze man zelf niet TBS moeten stellen.
Het TBS-stelsel functioneert toch ook bijzonder matig tot slecht of wil je soms het tegenovergestelde beweren?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef mariannemarie het volgende:
[..]
![]()
die man zou zich eigenlijk s moeten verdiepen in het hele TBS-stelsel e.d. moeten verdiepen, voordat hij weer eens iets roept (net zoals meer mensen).
Hoppa, voordat mensen geloven dat dit echt van Nu.nl komt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:30 schreef Steve_I. het volgende:
schopje onz.
Er zijn iets van 50.000 proefverloven per jaar, als je dan ziet hoe vaak er iemand niet terugkeert van proefverlof, functioneert het toch wel redelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:22 schreef MoNkToNk het volgende:
[..]
Het TBS-stelsel functioneert toch ook bijzonder matig tot slecht of wil je soms het tegenovergestelde beweren?![]()
iedere keer als het een gevaarlijke malloot is die ontsnapt, die vervolgens een gevaar voor de samenleving is (en nu meermaals ook gebleken dat betrokkene ook echt zijn hobby weer gaat praktizeren) is er één teveel! al zijn er anderhalf miljard geslaagde proefverloven per jaar die er tegenover staan.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Er zijn iets van 50.000 proefverloven per jaar, als je dan ziet hoe vaak er iemand niet terugkeert van proefverlof, functioneert het toch wel redelijk.
Hoe wil jij beoordelen of iemand gevaarlijk is buiten de deuren van de kliniek. Je wilt hem na x jaar behandeling koud in de samenleving droppen? Dat lijkt me uitermate verstandig...quote:Op woensdag 22 november 2006 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
iedere keer als het een gevaarlijke malloot is die ontsnapt, die vervolgens een gevaar voor de samenleving is (en nu meermaals ook gebleken dat betrokkene ook echt zijn hobby weer gaat praktizeren) is er één teveel! al zijn er anderhalf miljard geslaagde proefverloven per jaar die er tegenover staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |