Waarom moet iedereen in je omgeving die mening delen?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:28 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik vind flying v's echt altijd al vet, maar niemand in mijn omgeving deelt die meningmisschien volgend jaar eens een cheape epiphone kopie ofzo kopen
Zit er nou nog een schakelaar op de onderste poot?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Epiphones zijn erg goed, ben er erg van onder de indruk...
[afbeelding]![]()
Die SG van Clapton is ook![]()
hahah was ook niet mijn bedoeling om je te verbeteren hoor:) kwam doordta het verhaal en de foto afweken, was even verwarren. Maargoed maple dus, mocht je een fototje hebben liggen ben ik wel benieuwd (geen idee of ik geld kan vrijmaken, maar interesseren in gitaren kan altijd)quote:Op woensdag 22 november 2006 16:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je hoeft me niet vertellen wat maple is... hartstikke blond. Ik heb wel een slechte foto, inmiddels is de gitaar weer opgeknapt en afgesteld, was ooit bedoeld als raggitaartje, maar mijn broer ragt alleen op z'n Strat plus....![]()
Je moet ergens je snoer in proppen!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Zit er nou nog een schakelaar op de onderste poot?Dat lijkt me ook niet erg praktisch.
Geef even mij even een mailadres, dan mail ik je een foto...quote:Op woensdag 22 november 2006 20:37 schreef Neidropje het volgende:
[..]
hahah was ook niet mijn bedoeling om je te verbeteren hoor:) kwam doordta het verhaal en de foto afweken, was even verwarren. Maargoed maple dus, mocht je een fototje hebben liggen ben ik wel benieuwd (geen idee of ik geld kan vrijmaken, maar interesseren in gitaren kan altijd)
een vriend van me die kunstacademie doet heeft zo zijn ibanez stratje zo opgepimpt, lijkt beetje op die clapton sg, maar dan nog vetter! zal een keer een foto proberen te maken als ik hem zie met die gitaarquote:Op woensdag 22 november 2006 20:37 schreef Maaark het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen in je omgeving die mening delen?
...trouwens, het zou helemáál vet zijn om zo'n stratje of V'tje te hebben met eigen custom artwork
Nu zie ik het!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je moet ergens je snoer in proppen!
kabel, niet snaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nu zie ik het!Ik dat dat het een elementen schakelaar was
. Maar kun je dan nog fatsoenlijk je snaar achter je strap stoppen als je optreedt?
Niemand die het weet?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef UncleSam het volgende:
Dit topic zocht ik![]()
Ik heb een vraagje.
Ik heb een elektrische ibanez en ik heb echt problemen met stemmen
Als ik mijn gitaar stem komt de snaar natuurlijk strakker te staan, maar als dat gebeurt trekt die snaar mn brug ook mee (zo'n brug http://www1.istockphoto.c(...)c_guitar_bridge.jpg)
Het probleem is dus, als ik twee snaren stem en aan de derde draai is de eerste al weer heeel erg vals![]()
Weet iemand ajb wat ik hieraan kan doen![]()
![]()
Heb je niet stiekem een ander snaren setje gebruikt als dat er op zat?quote:
haha ja, kabel, ik bedoelde eigelijk snoer maar zei dus snaarquote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kabel, niet snaar.
snaar zou erg slecht zijn
Nope, fabriekssnaren zitten er nog op, is een jaartje oud. Opeens heb ik last van t probleem?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:03 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Heb je niet stiekem een ander snaren setje gebruikt als dat er op zat?
dat gebeurde mij namelijk
ik niet. Randall amps hebben übertoffe distortion. GASquote:Op woensdag 22 november 2006 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik twijfel nog heel erg of ik nou een toneport zal kopen of niet,
wie haalt me over ?![]()
Hmmmz ja moeilijk uit te leggenquote:
zowiezo nieuwe snaren er op zetten. als je een beetje aardige gitaar boer hebt, ga der eens langs tussen de middag als het niet druk is ofzo, en vraag of ie je ff wilt helpenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:20 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nope, fabriekssnaren zitten er nog op, is een jaartje oud. Opeens heb ik last van t probleem?
ja die zijn gaaf!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Net in de oefenruimte op een fender vibroverb gespeeld![]()
hebbe hebbe hebbe
![]()
Jij niet, ik wel!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gitaar verkeerd om in je koffer sukkel zo krijg je em nooit dicht
Olietroep ?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:40 schreef Maaark het volgende:
snaren!
van die olietroep
plectra
stemsleutelhanger
etc...
oh en jorikjet; fotootje lijkt me vet!
msn/mail = daanvanveen [at] gmail [dot] comquote:Op woensdag 22 november 2006 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geef even mij even een mailadres, dan mail ik je een foto...
Heb je een nieuwe open haard?quote:Op donderdag 23 november 2006 08:42 schreef Desensitized het volgende:
Maar Maaark, wat vraag je er voor? Die Hondo?
Man, durf jij iemand een Hondo of Behringer voor te schotelen? Ik zou me kapot schamen!quote:
Damn, ik wou dat ik het kon!quote:Op donderdag 23 november 2006 09:12 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb weereens een mp3'tje opgenomen (al ben ik hier als klassiek / fingerpicking gitariste een beetje in de minderheid geloof ik)
Recuerdos de la Alhambra - F. Tarrega
Het stuk bestaat alleen uit tremolo's en de melodie (bas) speel ik met mijn duim.
Mooi!quote:Op donderdag 23 november 2006 09:12 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb weereens een mp3'tje opgenomen (al ben ik hier als klassiek / fingerpicking gitariste een beetje in de minderheid geloof ik)
Het stuk bestaat alleen uit tremolo's en de melodie (bas) speel ik met mijn duim.
Lekker rustgevend, goed geluid, lekker Spaans / Frans sfeertequote:Op donderdag 23 november 2006 09:12 schreef inkie1010 het volgende:
Je gaat een bigsby op een gitaar die heel speciaal is?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:47 schreef TeleluvR het volgende:
Oké, ik ben eruit, de Squier is van het net, en er komt een bigsby op!
De 52'er ligt voor een customizing job bij broerlief en ik mis de tele, Squier gepakt en weer dolgelukkig!
![]()
[afbeelding]
Ook wel geinig dat meer mensen de gitaar zo waarderen!![]()
Daar kun je mee expirimenteren en dat hangt ook van het kabinet af. Alleen ik vraag me af of je dan niet gaat knoeien met het omage enzo.......... ik denk dat je dan ook een stereo out op je voorversterker nodig hebt.......quote:Op donderdag 23 november 2006 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
En kan je een cabinet met 2 cabinetten ook in stereo schakelen met bijvoorbeeld een chorus pedaaltje met stereo output.
Want er gaat maar 1 input de voorsversterker in, of is het mogelijk om je pedaal tussen de top en het cabinet te schakelen, maar dan vervorm je al een versterkt geluid geen idee of datmogelijk is ?
Bedankt voor de leuke reacties!quote:Op donderdag 23 november 2006 09:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat klinkt zeker tof. Weet jij toevallig een site/watdanook met de regels van de rechterhand van het klassieke spel? Ik kan dat maar niet vinden. Nu gebruik ik gewoon de vinger waarmee het het makkelijkst te spelen is, maar dat is ook niet alles en resulteert vaak in 'wijsvinger wijsvinger wijsvinger' en dat is ook niet alles.
edit: ...ja dat is ook niet alles![]()
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |