Olietroep ?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:40 schreef Maaark het volgende:
snaren!
van die olietroep
plectra
stemsleutelhanger
etc...
oh en jorikjet; fotootje lijkt me vet!
msn/mail = daanvanveen [at] gmail [dot] comquote:Op woensdag 22 november 2006 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geef even mij even een mailadres, dan mail ik je een foto...
Heb je een nieuwe open haard?quote:Op donderdag 23 november 2006 08:42 schreef Desensitized het volgende:
Maar Maaark, wat vraag je er voor? Die Hondo?
Man, durf jij iemand een Hondo of Behringer voor te schotelen? Ik zou me kapot schamen!quote:
Damn, ik wou dat ik het kon!quote:Op donderdag 23 november 2006 09:12 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb weereens een mp3'tje opgenomen (al ben ik hier als klassiek / fingerpicking gitariste een beetje in de minderheid geloof ik)
Recuerdos de la Alhambra - F. Tarrega
Het stuk bestaat alleen uit tremolo's en de melodie (bas) speel ik met mijn duim.
Mooi!quote:Op donderdag 23 november 2006 09:12 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb weereens een mp3'tje opgenomen (al ben ik hier als klassiek / fingerpicking gitariste een beetje in de minderheid geloof ik)
Het stuk bestaat alleen uit tremolo's en de melodie (bas) speel ik met mijn duim.
Lekker rustgevend, goed geluid, lekker Spaans / Frans sfeertequote:Op donderdag 23 november 2006 09:12 schreef inkie1010 het volgende:
Je gaat een bigsby op een gitaar die heel speciaal is?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:47 schreef TeleluvR het volgende:
Oké, ik ben eruit, de Squier is van het net, en er komt een bigsby op!
De 52'er ligt voor een customizing job bij broerlief en ik mis de tele, Squier gepakt en weer dolgelukkig!
![]()
[afbeelding]
Ook wel geinig dat meer mensen de gitaar zo waarderen!![]()
Daar kun je mee expirimenteren en dat hangt ook van het kabinet af. Alleen ik vraag me af of je dan niet gaat knoeien met het omage enzo.......... ik denk dat je dan ook een stereo out op je voorversterker nodig hebt.......quote:Op donderdag 23 november 2006 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
En kan je een cabinet met 2 cabinetten ook in stereo schakelen met bijvoorbeeld een chorus pedaaltje met stereo output.
Want er gaat maar 1 input de voorsversterker in, of is het mogelijk om je pedaal tussen de top en het cabinet te schakelen, maar dan vervorm je al een versterkt geluid geen idee of datmogelijk is ?
Bedankt voor de leuke reacties!quote:Op donderdag 23 november 2006 09:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat klinkt zeker tof. Weet jij toevallig een site/watdanook met de regels van de rechterhand van het klassieke spel? Ik kan dat maar niet vinden. Nu gebruik ik gewoon de vinger waarmee het het makkelijkst te spelen is, maar dat is ook niet alles en resulteert vaak in 'wijsvinger wijsvinger wijsvinger' en dat is ook niet alles.
edit: ...ja dat is ook niet alles![]()
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |