da's toch geen vast contract dan? maar fijn dat je het er zo naar je zin hebt.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:Ik heb daar een vast contract, voor 1 jaartje.. 20 uurtjes per week!
denk dat dit inderdaad een van de eerste dingen gaat zijn. Maar voor die tijd eerst het boek voor maud maken. en de kelderkast opruimenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:16 schreef linda856763 het volgende:
Chacama, voor mij wel heel herkenbaar. Nog niet na anderhalve week, want mijn litteken was toen nog wat pijnlijk enzo, maar wel heel snel. Ik ga nu dus ook vanuit huis weer 50% werken, een maand eerder dan gepland...
Jij hebt toch ook een laptop? Misschien kun je, maar wel langzaamaan, wat aan administratie gaan doen? Maarrrr, alleen als je het echt zelf wilt, niet alleen uit schuldgevoel hoor. Je hebt een bevalling en een zwangerschap achter de rug, dat is ook niet bepaald 'niets doen...'. En zeker niet in jouw situatie.
Heb nu 2 dagen gewerkt en op zich is het wel leuk, en het wennen gaat ook best snel!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:58 schreef PM-girl het volgende:
En Tex, hoe bevalt je werk tot nu toe?
Ik weet dat je nu ergens in Bankok zit Bix maar voor anderen:quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:59 schreef bixister het volgende:
[..]
da's toch geen vast contract dan? maar fijn dat je het er zo naar je zin hebt.
Diastase is het wijken van je buikspieren tijdens een zwangerschap. Je moet je voorstellen dat je rechte buikspieren strak tegen elkaar aanliggen als je niet zwanger bent, en die kunnen in meer of mindere mate uit elkaar gaan liggen tijdens de zwangerschap.quote:
Hm, ik heb nog niet durven voelen bij mij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:58 schreef PM-girl het volgende:
Nav daarvan eens even de boel geinspecteerd, nu lijkt het alsof mijn baarmoedermond omlaag hangt als ik van binnen voel. Herkenbaar of niet voor anderen? Waarschijnlijk moet het door training nog meer in vorm komen ofzo.
1-2-3-4....1!!! Hier lukt het inmiddels weer een beetje!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog niet durven voelen bij mij.
Toen de gyn me 3 weken geleden toucherde deed het daarna nog zeker 2 uur echt pijn, dus ik laat het maar even.
Maar ik ben ook een beetje bang voor verzakkingen. Is ook niet geheel irreëel gezien mijn bevalling heb ik begrepen.
Dus ik ben volop aan het oefenen met 'de lift'.
Ik ook, lijkt me heerlijk. Zelfs het bezoekje aan mijn werk met Simon zie ik tegenop.quote:Qua werk Chacama...
Ik verveel me geen moment thuis, heeeeerlijk! Ik zei laatst nog tegen mijn lief dat ik best een poos fulltime huismoeder zou willen zijn. Beetje poetsen (), knuffelen met mijn geweldige zoon, af een toe een tiet te voorschijn halen, op de sherry koffie bij de buuv, met een vriendin en the kids lekker winkelen en lunchen in de stad...
Ik teken ervoor!![]()
Moet na de kerstvakantie weer beginnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |