nou, ik vond het anders behoorlijk ambitieus, snel nog even voor het zomerreces beëdigen zodat je langer wachtgeld vangt .. over zakkenvullers ten koste van de gemeenschap gesprokenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Een Wouter Bos kan in het bedrijfsleven een stuk meer verdienen dan in de kamer. De mensen zonder ambities moet je eerder zoeken bij de LPF en consorten die straks van een riante uitkering kunnen genieten zonder ook maar een flikker bij te hebben gedragen aan dit land.
Ik denk dat opportunisme vooral een rechtse eigenschap is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of denk je dat integriteit een linkse eigenschap is?
Dan moet je daar nog maar eens wat dieper over nadenken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat opportunisme vooral een rechtse eigenschap is.
Weer zo een idiote Martijn_77 opmerkingquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Weer een vooroordeel met betrekking tot de VVD wat ontkrachtigd wordt. Daarnaast vraag ik mij af of Kandidaat-Kamerleden van de PvdA bewust in dure wijken wonen zodat zij hun kiezers niet tegen het lijf lopen
tja, je mag nu eenmaal niet in een goedkoop huis wonen met je vette salaris .. doorstroming heet dat dan ..quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Weer een vooroordeel met betrekking tot de VVD wat ontkrachtigd wordt. Daarnaast vraag ik mij af of Kandidaat-Kamerleden van de PvdA bewust in dure wijken wonen zodat zij hun kiezers niet tegen het lijf lopen
Je mag met een dik salaris gewoon een goedkoop huis kopen. Daar is geen doorstroming.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:10 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, je mag nu eenmaal niet in een goedkoop huis wonen met je vette salaris .. doorstroming heet dat dan ..
zou me wat leuks wezen als al die rijken in de goedkope huizen blijven zitten, waar moeten de mensen die net beginnen en minder verdienen dan wonen ?
het is in principe ook de bedoeling voor de koopwoningen dacht ik .. de goedkope huizen voor de starters etc ..quote:Op woensdag 22 november 2006 01:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je mag met een dik salaris gewoon een goedkoop huis kopen. Daar is geen doorstroming.
Jij bedoelt binnen de woningbouw met huren, daar is wel doorstroming (tenminste volgens de theorie)
Wie bepaalt dat dat niet mag. Er staat nergens in de wet dat je verplicht bent door te stromen.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:10 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, je mag nu eenmaal niet in een goedkoop huis wonen met je vette salaris .. doorstroming heet dat dan ..
zou me wat leuks wezen als al die rijken in de goedkope huizen blijven zitten, waar moeten de mensen die net beginnen en minder verdienen dan wonen ?
En daarna GroenLinks en PvdA en D66. Weet je zeker dat je het zo wilt stellen?quote:Op woensdag 22 november 2006 08:44 schreef freud het volgende:
Wel grappig dat de VVD in de grafiekjes in het middel zit. Modaal dus. Ook niet verassend is dat de mensen die 1NL stemmen (erg rechts), in de buurten wonen met veel niet westerse allochtonen. Zij die de praktijk kennen zijn dus rechts, mag ik dat zo stellen?
Nee, maar als je geld genoeg hebt kan ik mij voorstellen dat je als PvdA kamerlid je gemiddelde PvdA kiezer niet naast je wilt hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Weer zo een idiote Martijn_77 opmerking
Alsof je naar een dure wijk gaat verhuizen op het moment dat je besloten hebt dat je kamerlid wil worden.
Waarom niet? PvdA-ers wijzen een hoog salaris of een dikke bankrekening niet per se af maar dat zal jij wel nooit snappen.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, maar als je geld genoeg hebt kan ik mij voorstellen dat je als PvdA kamerlid je gemiddelde PvdA kiezer niet naast je wilt hebben.
dacht dat dat iig bij de huurwoningen nog wel in de bepalingen zat ?quote:Op woensdag 22 november 2006 07:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat dat niet mag. Er staat nergens in de wet dat je verplicht bent door te stromen.
Wij zouden best een duurdere woning kunnen betalen, maar wij willen liever wat ruimer kunnen leven.
En dat maken we lekker zelf wel uit.
Wat is voor jou de gemiddelde PvdA kiezer dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, maar als je geld genoeg hebt kan ik mij voorstellen dat je als PvdA kamerlid je gemiddelde PvdA kiezer niet naast je wilt hebben.
je hebt nog niet eens de moeite genomen om naar de grafiek te kijken zo te zienquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:57 schreef StefanP het volgende:
Ach, het toont de hypocrisie van de PvDA maar weer eens aan.
Lekker in je veilige, dure wijkje wonen en ondertussen maar pretenderen dat je weet hoe de gewone man leeft. Allerhande salonfahige maatregelen invoeren waar je zelf toch geen last van hebt en dan heb ik het dus niet over hypotheekrente, voordat je dat gaat roepen.
Soms, heel soms, heb je het idee dat mensen een topic niet lezen.quote:Op zondag 26 november 2006 08:33 schreef draaijer het volgende:
Wel erg sneu inderdaad. Praten over delen en zelf zo veel mogelijkTypisch links !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |