abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43751586
Mijn opmerking was grappig en origineel. Jouw opmerking is uitgekauwd en saai.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:17:26 #52
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43751587
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef moussie het volgende:

[..]

is dat het plaatje uit nrc.next ?

wat een rare conclusies verbindt nieuwsnieuws er dan aan, klopt helemaal niets van
Uit de gewone NRC, ja.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43755215
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:17 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Uit de gewone NRC, ja.
en daar blijkt dan uit dat VVD en CDA leden meer koopwoningen bezitten en in de minder drukke gebieden met minder allochtonen wonen .. hoe kan je daaruit concluderen dat de PvdA duurder woont .. omdat ze meer verdienen dan VVD'ers ?
de enige conclusie die je uit de hogere verdiensten van PvdA'ers kan trekken lijkt mij dat zij een betere/hogere opleiding hebben genoten dus meer verdienen .. maar ja, daarvan willen ze dus ook een gedeelte weer afstaan ten behoeve van de minder bedeelde medelander

de pogingen van rechts om links te bashen worden idd steeds zieliger .. geen wonder dat ze minder verdienen dan de gemiddelde PvdA'er
pleased to meet you
pi_43755382
Waarom is het hypocriet veel te verdienen als je links stemt/bent ? Ze staan vrijwillig een groot deel van hun inkomen af en zijn bereid een nog groter deel af te staan. Ben je een salon-liberaal als je in een huurhuis woont en bij de Lidl boodschappen doet ? Als je geen bolknakken rookt en s' avonds een glas cola i.p.v wijn met kaviaar neemt ?

Mag een VVD'er geen mening hebben over integratie of islamproblematiek omdat ie er zelf nooit mee in aanraking komt ? Nou, het is me duidelijk. Verdonk kan d'r werk niet meer doen, da's hypocriet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2006 18:11:52 ]
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:14:02 #55
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43755451
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:11 schreef gelly het volgende:
Waarom is het hypocriet veel te verdienen als je links stemt/bent ? Ze staan vrijwillig een groot deel van hun inkomen af en zijn bereid een nog groter deel af te staan. Ben je een salon-liberaal als je in een huurhuis woont en bij de Lidl boodschappen doet ? Als je geen bolknakken rookt en s' avonds een glas cola i.p.v wijn met kaviaar neemt ?
Inderdaad. Dat die PVDA-kandidaten zelf geld hebben zegt juist behoorlijk wat over hun karakter aangezien ze kiezen voor een eerlijker verdeling. Ze hadden ook gewoon zoals andere rijken VVD kunnen stemmen, maar aangezien dit dus geen asocialen zijn, doen ze dat dus niet.

Alleen maar positief lijkt me.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:16:51 #56
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43755529
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:05 schreef moussie het volgende:

[..]

en daar blijkt dan uit dat VVD en CDA leden meer koopwoningen bezitten en in de minder drukke gebieden met minder allochtonen wonen .. hoe kan je daaruit concluderen dat de PvdA duurder woont .. omdat ze meer verdienen dan VVD'ers ?
Het artikel zegt dat het het gemiddelde inkomen van die postcode betreft, alleen staat dat niet zo aangegeven in de grafiekjes. Dat is slordig.
1 kernfysicus
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:22:26 #57
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_43755676
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:14 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat die PVDA-kandidaten zelf geld hebben zegt juist behoorlijk wat over hun karakter aangezien ze kiezen voor een eerlijker verdeling. Ze hadden ook gewoon zoals andere rijken VVD kunnen stemmen, maar aangezien dit dus geen asocialen zijn, doen ze dat dus niet.

...
Of het zijn gewoon luie flikkers die verder eigenlijk niets kunnen, maar wel een achterban nodig hebben om ze in de kamer te krijgen

Denk dat het voor veel politici zelf niet uitmaakt wat ze vinden; als ze maar standpunten hebben die stemmers lokken. Als ik niets zou kunnen, en een inkomensdipje op de koop toe zou nemen, zou ik me nu bij de SP of PvdD naar binnen lullen
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_43755787
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:16 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Het artikel zegt dat het het gemiddelde inkomen van die postcode betreft, alleen staat dat niet zo aangegeven in de grafiekjes. Dat is slordig.
maw .. er zouden mensen kunnen wonen in goedkope huizen terwijl hun inkomen eigenlijk hoog genoeg is om iets beters te kunnen betalen ?
pleased to meet you
pi_43755830
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:22 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Als ik niets zou kunnen, en een inkomensdipje op de koop toe zou nemen, zou ik me nu bij de SP of PvdD naar binnen lullen

Een Wouter Bos kan in het bedrijfsleven een stuk meer verdienen dan in de kamer. De mensen zonder ambities moet je eerder zoeken bij de LPF en consorten die straks van een riante uitkering kunnen genieten zonder ook maar een flikker bij te hebben gedragen aan dit land.
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:30:44 #60
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_43755946
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Een Wouter Bos kan in het bedrijfsleven een stuk meer verdienen dan in de kamer. De mensen zonder ambities moet je eerder zoeken bij de LPF en consorten die straks van een riante uitkering kunnen genieten zonder ook maar een flikker bij te hebben gedragen aan dit land.
Wouter Bos wel, die Sp'er Lazrak niet. Als rechts groeit heb je daar problemen met gelukszoekers, als links groeit heb je daar te maken met gelukszoekers. Dan maakt het verder niet zoveel uit of je nou een rechtse of linkse gelukzoeker bent. Of denk je dat integriteit een linkse eigenschap is?

Maar wat ik met mijn eerste post bedoelde was dat iedereen daar gewoon voor zijn eigen belang zit. Wouter Bos zit daar voor een inkomen en invloed/bekendheid/roem en mijn part omdat ie 't nuttig of leuk vindt. Als hij dat niet zou vinden werkte hij gewoon bij de Shell. En dat geldt voor iedereen daaro. En dan is het wel handig dat je bij een partij onderdak vindt die je daarvoor de mogelijkheden geeft.
pi_43755948
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:27 schreef gelly het volgende:

[..]

nou, ik vond het anders behoorlijk ambitieus, snel nog even voor het zomerreces beëdigen zodat je langer wachtgeld vangt .. over zakkenvullers ten koste van de gemeenschap gesproken
pleased to meet you
pi_43756012
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:30 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Of denk je dat integriteit een linkse eigenschap is?
Ik denk dat opportunisme vooral een rechtse eigenschap is.
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:37:17 #63
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_43756148
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:32 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk dat opportunisme vooral een rechtse eigenschap is.
Dan moet je daar nog maar eens wat dieper over nadenken.
Waarom zou dat zo zijn?
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:04:13 #64
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43766985
Weer een vooroordeel met betrekking tot de VVD wat ontkrachtigd wordt. Daarnaast vraag ik mij af of Kandidaat-Kamerleden van de PvdA bewust in dure wijken wonen zodat zij hun kiezers niet tegen het lijf lopen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43767417
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Weer een vooroordeel met betrekking tot de VVD wat ontkrachtigd wordt. Daarnaast vraag ik mij af of Kandidaat-Kamerleden van de PvdA bewust in dure wijken wonen zodat zij hun kiezers niet tegen het lijf lopen
Weer zo een idiote Martijn_77 opmerking
Alsof je naar een dure wijk gaat verhuizen op het moment dat je besloten hebt dat je kamerlid wil worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2006 23:16:27 ]
pi_43769220
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:04 schreef Martijn_77 het volgende:
tja, je mag nu eenmaal niet in een goedkoop huis wonen met je vette salaris .. doorstroming heet dat dan ..
zou me wat leuks wezen als al die rijken in de goedkope huizen blijven zitten, waar moeten de mensen die net beginnen en minder verdienen dan wonen ?
pleased to meet you
pi_43770900
quote:
Op woensdag 22 november 2006 00:10 schreef moussie het volgende:

[..]

tja, je mag nu eenmaal niet in een goedkoop huis wonen met je vette salaris .. doorstroming heet dat dan ..
zou me wat leuks wezen als al die rijken in de goedkope huizen blijven zitten, waar moeten de mensen die net beginnen en minder verdienen dan wonen ?
Je mag met een dik salaris gewoon een goedkoop huis kopen. Daar is geen doorstroming.

Jij bedoelt binnen de woningbouw met huren, daar is wel doorstroming (tenminste volgens de theorie )
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43771318
quote:
Op woensdag 22 november 2006 01:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je mag met een dik salaris gewoon een goedkoop huis kopen. Daar is geen doorstroming.

Jij bedoelt binnen de woningbouw met huren, daar is wel doorstroming (tenminste volgens de theorie )
het is in principe ook de bedoeling voor de koopwoningen dacht ik .. de goedkope huizen voor de starters etc ..
maar ja, wat jij nu zegt klopt wel met het bovenstaande plaatje .. veel VVD'ers met koopwoningen/huizen die toch, dankzij hun postcode, laag geschaald worden bij inkomen .. zal wel inhouden dat ze ondanks hun dikke salaris in de goedkope huizen blijven wonen en het op deze manier voor starters vrijwel onmogelijk maken om een goedkoop huis op de kop te tikken
pleased to meet you
  woensdag 22 november 2006 @ 07:44:17 #69
3542 Gia
User under construction
pi_43772316
quote:
Op woensdag 22 november 2006 00:10 schreef moussie het volgende:

[..]

Wie bepaalt dat dat niet mag. Er staat nergens in de wet dat je verplicht bent door te stromen.

Wij zouden best een duurdere woning kunnen betalen, maar wij willen liever wat ruimer kunnen leven.
En dat maken we lekker zelf wel uit.
  FOK!fotograaf woensdag 22 november 2006 @ 08:44:26 #70
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43772835
Wel grappig dat de VVD in de grafiekjes in het middel zit. Modaal dus. Ook niet verassend is dat de mensen die 1NL stemmen (erg rechts), in de buurten wonen met veel niet westerse allochtonen. Zij die de praktijk kennen zijn dus rechts, mag ik dat zo stellen?

Wat betreft de PvdA die relatief het duurste woont, lekker boeiend. Ieder heeft het recht om te wonen en te vinden wat ze willen. Ik stem gewoon niet op ze omdat ze geld weghalen waar ik het onzin vind, en het weggeven aan doelen waar ik niet achter sta. Ik stem niet op ze omdat ze in relatief duurdere wijken wonen.

Gewoon terug naar de issues imo. NIet verzanden in micromanagement en zinloze details, zoals de 2e kamer regelmatig doet. Je bent een orgaan voor strategische visies en beleid, niet om Lingo in de lucht te houden of om zielige Achmed in nederland te houden.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 22 november 2006 @ 09:29:24 #71
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43773468
quote:
Op woensdag 22 november 2006 08:44 schreef freud het volgende:
Wel grappig dat de VVD in de grafiekjes in het middel zit. Modaal dus. Ook niet verassend is dat de mensen die 1NL stemmen (erg rechts), in de buurten wonen met veel niet westerse allochtonen. Zij die de praktijk kennen zijn dus rechts, mag ik dat zo stellen?
En daarna GroenLinks en PvdA en D66. Weet je zeker dat je het zo wilt stellen?
1 kernfysicus
  woensdag 22 november 2006 @ 21:49:34 #72
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43800240
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Weer zo een idiote Martijn_77 opmerking
Alsof je naar een dure wijk gaat verhuizen op het moment dat je besloten hebt dat je kamerlid wil worden.
Nee, maar als je geld genoeg hebt kan ik mij voorstellen dat je als PvdA kamerlid je gemiddelde PvdA kiezer niet naast je wilt hebben.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43802805
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nee, maar als je geld genoeg hebt kan ik mij voorstellen dat je als PvdA kamerlid je gemiddelde PvdA kiezer niet naast je wilt hebben.
Waarom niet? PvdA-ers wijzen een hoog salaris of een dikke bankrekening niet per se af maar dat zal jij wel nooit snappen.
pi_43804215
quote:
Op woensdag 22 november 2006 07:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie bepaalt dat dat niet mag. Er staat nergens in de wet dat je verplicht bent door te stromen.

Wij zouden best een duurdere woning kunnen betalen, maar wij willen liever wat ruimer kunnen leven.
En dat maken we lekker zelf wel uit.
dacht dat dat iig bij de huurwoningen nog wel in de bepalingen zat ?
anyway, wat een heerlijke mentaliteit. je wil je zelf tot niets laten verplichten, ook al gaat dat ten koste van een jong gezin dat dankzij mensen zoals jullie geen betaalbaar huis kan vinden, maar je wil voor een ander van alles en nog wat bepalen wat die wel/niet mag gaan doen, zo wil bvb je een links persoon verplichten om in een volkswijk te wonen .. anders mag die niet links zijn of zo ?
pleased to meet you
pi_43864468
Ach, het toont de hypocrisie van de PvDA maar weer eens aan.

Lekker in je veilige, dure wijkje wonen en ondertussen maar pretenderen dat je weet hoe de gewone man leeft. Allerhande salonfahige maatregelen invoeren waar je zelf toch geen last van hebt en dan heb ik het dus niet over hypotheekrente, voordat je dat gaat roepen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 24 november 2006 @ 22:06:38 #76
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_43864823
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Wat is voor jou de gemiddelde PvdA kiezer dan?

Dit?

Of misschien bedoel je:

De gemiddelde PvdAstemmer, Martijn, is de gemiddelde Nederlander, verdient gemiddeld, hecht aan leuke spulletjes en kijkt voetbal. Alle onderzoeken wijzen dat uit dus wat loop je toch hier weer stemmingmakend te blaten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_43872592
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:57 schreef StefanP het volgende:
Ach, het toont de hypocrisie van de PvDA maar weer eens aan.

Lekker in je veilige, dure wijkje wonen en ondertussen maar pretenderen dat je weet hoe de gewone man leeft. Allerhande salonfahige maatregelen invoeren waar je zelf toch geen last van hebt en dan heb ik het dus niet over hypotheekrente, voordat je dat gaat roepen.
je hebt nog niet eens de moeite genomen om naar de grafiek te kijken zo te zien
http://i15.tinypic.com/3zg67gw.jpg

daaruit blijkt dat de linksen en éénNL in de drukke gebieden wonen met de meeste allochtonen, de PvdA staat in beide lijsten op de derde plaats terwijl CDA en VVD pas onder in de lijst te vinden zijn
pleased to meet you
pi_43897681
Wel erg sneu inderdaad. Praten over delen en zelf zo veel mogelijk Typisch links !
pi_43925812
Verontwaardiging: de reflex van de kleinburger.
pi_43928181
quote:
Op zondag 26 november 2006 08:33 schreef draaijer het volgende:
Wel erg sneu inderdaad. Praten over delen en zelf zo veel mogelijk Typisch links !
Soms, heel soms, heb je het idee dat mensen een topic niet lezen.

En als je met je botte hoofd dan niet leest, maar wel even de moeite wil nemen
om na te denken, dan kom je tot de conclusie dat een 'rijke' linkse blijkbaar juist
bereid is om méér van zijn salaris te delen. Anders was het wel een VVD'er.

Voor arme mensen is het geen kunst om links te stemmen, daarmee verbeteren
ze hun eigen positie (evenals rijke VVD'ers). Wat dat betreft kan ik rijkere linkse
mensen wel waarderen, omdat ze niet alleen lullen over andermans salaris, maar
ook zelf de gevolgen willen dragen van hun eigen beleid.

Het rare vooroordel dat je als linkse in dit land van de straatstenen moet leven heb
ik nog nooit begrepen. Links staat niet voor 'laten we allen arm zijn'.
  maandag 27 november 2006 @ 16:16:06 #81
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_43931870
Ik heb een hekel aan verdonk, kan ik dat hier kwijt?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_43932665
Dus als "links" in goedkope huizen had gewoond was de conclussie geweest. "Ze willen dat wij meer gaan betalen zodat ze zelf groter kunnen gaan wonen."
pi_43951697
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 03:45 schreef moussie het volgende:

[..]

je hebt nog niet eens de moeite genomen om naar de grafiek te kijken zo te zien
http://i15.tinypic.com/3zg67gw.jpg

daaruit blijkt dat de linksen en éénNL in de drukke gebieden wonen met de meeste allochtonen, de PvdA staat in beide lijsten op de derde plaats terwijl CDA en VVD pas onder in de lijst te vinden zijn
In het nieuwsbericht in de OP staat duidelijk "Kandidaat-Kamerleden van de PvdA wonen gemiddeld in rijkere buurten dan hun VVD-collega's."

Zoals ik al zei dus. Lekker in je veilige, dure wijkje wonen terwijl je allerlei maatregelen opdwingt aan mensen die er wel mee te maken krijgen.

Ik noem nergens het woord allochtonen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43951849
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:56 schreef StefanP het volgende:

[..]

In het nieuwsbericht in de OP staat duidelijk "Kandidaat-Kamerleden van de PvdA wonen gemiddeld in rijkere buurten dan hun VVD-collega's."

Zoals ik al zei dus. Lekker in je veilige, dure wijkje wonen terwijl je allerlei maatregelen opdwingt aan mensen die er wel mee te maken krijgen.

Ik noem nergens het woord allochtonen.
aah, het is dus veilig in de wijken waar de PvdA'ers wonen .. en dat terwijl er een hoger dan gemiddeld aantal allochtonen woont, in die dure wijken, nog hoger dan in de wijken van de wildersaanhang .. alleen groen links en éénNL heeft meer allochtonen in de wijk ..
en het zijn toch de allochtonen die voor al die onveiligheid en criminaliteit zorgen, tenminste, daar blijf je maar op hameren ?

daarnaast, zoals ik al zei, een huis in de binnenstad is nu eenmaal duurder dan een optrekje op het platteland, dus duur heeft weinig te maken met veilig, meer met lokatie
pleased to meet you
pi_43951880
Hoeveel kost het huis van rooie Jan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43952006
quote:
Lijsttrekker Femke Halsema
Woonplaats Amsterdam
Koopsom huis ¤495.000
Hypotheek ¤650.000
Standpunt GroenLinks Hypotheekrenteaftrek vervangen door een hypotheekrentesubsidie waar niet langer de hoogste inkomens het meest van profiteren.

Lijsttrekker Wouter Bos
Woonplaats Amsterdam
Koopsom huis ¤453.780
Hypotheek ¤567.225
Standpunt PvdA Verlagen maximale aftrektarief van de hypotheekrente van 52 naar 42 procent.

Lijsttrekker Alexander Pechtold
Woonplaats Wageningen
Koopsom huis ¤398.000
Hypotheek ¤500.000
Standpunt D66 Hypotheekrenteaftrek in nieuwe gevallen beperken tot 500.000 euro.

Lijsttrekker Jan Peter Balkenende
Woonplaats Capelle a/d IJssel
Koopsom huis Onbekend
Hypotheek ¤249.579
Standpunt CDA Behouden hypotheekrenteaftrek in de huidige vorm.

Lijsttrekker Mark Rutte
Woonplaats Den Haag
Koopsom huis Onbekend
Hypotheek ¤153.150
Standpunt VVD Hypotheekrenteaftrek staat als een huis.

Lijsttrekker André Rouvoet
Woonplaats Woerden
Koopsom huis ¤193.991
Hypotheek ¤136.134
Standpunt ChristenUnie Beperken hypotheekrenteaftrek tot maximaal 42 procent voor nieuwe hypotheken.

Lijsttrekker Jan Marijnissen
Woonplaats Oss
Koopsom huis ¤156.554
Hypotheek ¤115.756
Standpunt SP Hypotheekaftrek garanderen en maximeren tot ¤ 350.000, tegen een maximale belastingaftrek van 42 procent.
http://www.quotenet.nl/2006/11/21/143051.php

normaal rijtjeshuis dus in een gewone arbeidersbuurt
pleased to meet you
pi_43952021
Wanneer is dat huis gekocht?

Als dat voor 1990 is geweest is het nu het viervoudige waard
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43952087
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer is dat huis gekocht?

Als dat voor 1990 is geweest is het nu het viervoudige waard
geen idee .. maar zelf al zou dat zo zijn, wat maakt dat uit .. mogen huizen van linkse politici niet in waarde vermeerderen oid ?
pleased to meet you
pi_43952092
Nee, dat noemt men links lullen, rechts vullen

Vraag maar aan Wimpie Kok
pi_43957763
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 03:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moment....

Ik hou het binnen.
pi_43957940
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 03:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Vraag maar aan Wimpie Kok
waar vult links zijn zakken dan .. die willen juist af van die hoge hypotheekrenteaftrek, zeker voor de hogere inkomens ?
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')