Dom lullen daarintegen kan iedereen. Blijkt maar weer eens.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef Bombardier het volgende:
Links lullen, rechts vullen.
Daarentegen wordt op het VMBO kennelijk nauwelijks meer iets aan de Nederlandse spelling gedaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dom lullen daarintegen kan iedereen. Blijkt maar weer eens.
Nou, gefeliciteerd hoor. Sticker halen bij de juf en uitkijken bij het oversteken dan maar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:41 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Daarentegen wordt op het VMBO kennelijk nauwelijks meer iets aan de Nederlandse spelling gedaan.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd hoor. Sticker halen bij de juf en uitkijken bij het oversteken dan maar.
Flikkerstraal toch op met je kortzichtige kut-oneliners vieze proleet die je er bent.
Goed, je hebt je pauper one-liner kunnen plaatsen, iedereen vind je een stoere bink want JIJ vertelt wel even waar het op staat, wow prachtig, links lullen rechts vullen HOE KOM JE EROP, BRILJANT!!! (Ook nadat de meest verstokte VVD-er heeft ingezien dat het in werkelijkheid toch allemaal íets genuanceerder ligt).quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goed, je hebt je pauper one-liner kunnen plaatsen, iedereen vind je een stoere bink want JIJ vertelt wel even waar het op staat, wow prachtig, links lullen rechts vullen HOE KOM JE EROP, BRILJANT!!! (Ook nadat de meest verstokte VVD-er heeft ingezien dat het in werkelijkheid toch allemaal íets genuanceerder ligt).
En nu opgesodeflikkerstraalt.
Links zou inderdaad wel iets minder mogen lullen en rechts wat minder vullen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef Bombardier het volgende:
Links lullen, rechts vullen.
is dat het plaatje uit nrc.next ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:54 schreef tvlxd het volgende:
PvdA woont duurder dan VVD
[[url=http://i15.tinypic.com/3zg67gw_th.jpg]afbeelding][/url]
Het punt ontgaat je geloof ik een beetje he?quote:
Nee, concrete vraag. Welke VVD-er beweert het tegendeel dan? Quotes? Iemand?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het punt ontgaat je geloof ik een beetje he?
't Is goed met je.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:51 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nee, concrete vraag. Welke VVD-er beweert het tegendeel dan? Quotes? Iemand?
Oh, ik snap het al. Jullie hebben nog geen maatschappijleer op het VMBO. Als je straks doorleert, krijg je het wellicht op het MBO wel.quote:
Nou goed, omdat ik dol ben op sukkeltjes als jij: licht je 'briljante' opmerking van zojuist eens toe. Even kijken of we het in die botte kop van je geramd krijgen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:54 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al. Jullie hebben nog geen maatschappijleer op het VMBO. Als je straks doorleert, krijg je het wellicht op het MBO wel.
Toedeloe!![]()
Ik geloof je niet.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou goed, omdat ik dol ben op sukkeltjes als jij: licht je 'briljante' opmerking van zojuist eens toe. Even kijken of we het in die botte kop van je geramd krijgen.
Niet díe opmerking, Einstein.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Oké.
VMBO = School. Jouw klas.
Maatschappijleer = Een schoolvak waar je dingetjes over politiek leer.
MBO = Ook school. Alleen veel moeilijker en oudere kinderen.
Snap je het nu?
Welke snap je nu dan nog niet? Ik wil je best helpen hoor.quote:
Mijn god. Werkelijk. Net als je alles dacht gezien te hebben, komt er alsnog zo'n chromosoom+ binnenwandelen die de eeuwig briljante opmerking 'links lullen rechts vullen' denkt te moeten plaatsen. Ik vraag me altijd af hoe zo'n amoebe dan achter z'n pc zit. "Ha! ZO! Daar. Die zit! Links lullen! Rechts vullen!! Snappen jullie 'm?! HAHAHAHAHAHA, hoe scherp ben ik wel niet zeg!".quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:00 schreef Dagonet het volgende:
Geef het maar op Jarno. Die helm zit in de weg denk ik.
Doet me een beetje denken aan wat sizzler beschrijft in:quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn god. Werkelijk. Net als je alles dacht gezien te hebben, komt er alsnog zo'n chromosoom+ binnenwandelen die de eeuwig briljante opmerking 'links lullen rechts vullen' denkt te moeten plaatsen. Ik vraag me altijd af hoe zo'n amoebe dan achter z'n pc zit. "Ha! ZO! Daar. Die zit! Links lullen! Rechts vullen!! Snappen jullie 'm?! HAHAHAHAHAHA, hoe scherp ben ik wel niet zeg!".
Man, wat zit je dwars. Heb je je piemeltje tussen je gulp ofzo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn god. Werkelijk. Net als je alles dacht gezien te hebben, komt er alsnog zo'n chromosoom+ binnenwandelen die de eeuwig briljante opmerking 'links lullen rechts vullen' denkt te moeten plaatsen. Ik vraag me altijd af hoe zo'n amoebe dan achter z'n pc zit. "Ha! ZO! Daar. Die zit! Links lullen! Rechts vullen!! Snappen jullie 'm?! HAHAHAHAHAHA, hoe scherp ben ik wel niet zeg!".
And the hits just keep on coming.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:07 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Man, wat zit je dwars. Heb je je piemeltje tussen je gulp ofzo.![]()
Het zit me dwars dat overbodige levensvormen als jij continue discussies lopen te verzieken met die kut-oneliners. Maar je bent waarschijlijk te stom om dat te beseffen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:07 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Man, wat zit je dwars. Heb je je piemeltje tussen je gulp ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het zit me dwars dat overbodige levensvormen als jij continue discussies lopen te verzieken met die kut-oneliners. Maar je bent waarschijlijk te stom om dat te beseffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |