Nou ja zeg! zijlijn?!quote:[b]Op dinsdag 21 november 2006 08:15
Ik heb tot nog toe alleen kitcars van de zijlijn mogen mee maken
Vooruitquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:44 schreef Netsplitter het volgende:
Moet je zelf natuurlijk ook pics plaatsen....
- Altijd duurder dan je in eerste instantie vanuit gaat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:44 schreef TR08 het volgende:
Hoe duur is het, hoe lang duurt het, wat is er k*twerk aan de bouw, etc?
Niks nogquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:06 schreef geelhoed het volgende:
@CiQNiZ wat heb jij gebouwd?
Westfield zegt dat er 120 uur voor staat, maar het dubbele heb ik er wel over gedaan. Goed gereedschap is inderdaad een vereiste, Facom of Gedore doet het prima, een perslucht popnageltang is geen overbodige luxe. Een dremel voor het glasvezel is onmisbaar.
Een setje 4.1 boortjes draai je er ook wel door.
Problemen die ik tegenkwam staan op mijn site.
Mijn vader heeft een Lomax, ik plaats hier even een tvp en zal straks wat foto's zoeken. Zijn met dat ding ook naar de USA geweest, tof karretje!quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:20 schreef whoops het volgende:
Ik heb afgelopen weekend met de IJspegelrit meegedaan, dat is een rally voor kitcars gebaseerd op een 2cv, er deden uiteindelijk alleen Burtons mee. We hebben een prachtige rit gemaakt en het zijn gewoon echt super-autootjes...
Hier wat foto's...
Dan wil ik ook weleens een handje meehelpenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef geelhoed het volgende:
serieus? Wordt het een K-1?
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:38 schreef geelhoed het volgende:
Ik ben in de war! Wouter is een striker aan het bouwen.
Knappe gozer die dat ding op z'n kop krijgt, de motor hangt TUSSEN de wielen, veel lager kan echt niet. Dus hij moet al zowat op 90 graden wil die verder kantelen uit zichzelf. Maar sporing is in verhouding tot de hoogte zo breed, dat dit in de praktijk vrijwel onmogelijk is.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:16 schreef MrSkyline het volgende:
wat is dat nou weer voor egoistische rollbar?
o we gaan over de kop en mn bijrijder kan de tering krijgen
Ik denk naast licht, dat het ook goedkoop mogelijk moet zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:44 schreef TR08 het volgende:
"Zo licht mogelijk" is voor een auto altijd een erg rekbaar begrip. Dan kun je namelijk vragen gaan stellen over waarom er grote wielen op zitten, waarom de auto niet iets korter is, waarom de rem- en knipperlichten niet als LED's uitgevoerd zijn, waarom...
Als puur lichtgewicht mbt de lampen prioriteit #1 was zaten er denk ik wel van die koplampen die je op bussen vindt (die kleine ronde) in.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:51 schreef TR08 het volgende:
Yes my thoughts exactly, helemaal bij kitcars. Zie net dat ik tegelijk met jou aan het typen was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |