Ze heeft niet geslapenquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:12 schreef Bartoli het volgende:
wtf mo zo vroeg alweer in de dagboek?
Ze krijgen nu de klap in het gezicht van hun schijnheilige gedrag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:24 schreef Cracka-ass het volgende:
De laatste week barst de bom. Iedereen wordt geraakt, behalve Jeroen.
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:42 schreef berney het volgende:
Dat Rik al die tijd toneel speelde was wel duidelijk. Hij spaarde de zusjes omwille van Tijn. Hypocrieter kan het niet.
Hij komt er ook te makkelijk mee weg dat ze zondag en vorige week heel de week zo rot gedaan hebben tegen Jeroen.
hoor je nu niemand meer over
je moet het ermee eens zijn pullup want dat is vannacht zo op de streams verteld. wel in andere woorden maar de essentie blijft herzelfde. je kan het niet ontkennenquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat doe je goeddrie zinnen met cryptische informatie waar ik het (geloof ik ) niet mee eens ben.
![]()
Wel in andere woorden. dit is gewoon hoe het bij mij overkomt ik heb dit niet uit de streams.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je moet het ermee eens zijn pullup want dat is vannacht zo op de streams verteld. wel in andere woorden maar de essentie blijft herzelfde. je kan het niet ontkennen
Rik had vannacht toch ook ruzie met tijn omwille van de zusjes. Hij werd min of meer gedwongen door de oud-bewoners leek het. Maar zei er idd bij dat hij het niet eerder dit omwille van dat die niemand wilde kwetsen enzo. Behalve Jeroen danquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:56 schreef berney het volgende:
[..]
Wel in andere woorden. dit is gewoon hoe het bij mij overkomt ik heb dit niet uit de streams.
Maar hij komt er te gemakkelijk mee weg, en daarom alleen al gun ik hem de pot niet.
Ok ik doe een poging tot ontcijferenquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je moet het ermee eens zijn pullup want dat is vannacht zo op de streams verteld. wel in andere woorden maar de essentie blijft herzelfde. je kan het niet ontkennen
Hij had ruzie met Tijn maar niet met de rest geconfronteerd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rik had vannacht toch ook ruzie met tijn omwille van de zusjes. Hij werd min of meer gedwongen door de oud-bewoners leek het. Maar zei er idd bij dat hij het niet eerder dit omwille van dat die niemand wilde kwetsen enzo. Behalve Jeroen dan![]()
![]()
maar ik ben naar school tot vanmiddag
Dit begrijp ik niet helemaal hoor, Rik heeft Jeroen 8 keer genomineerd. Eerder consequent dan hypocriet lijkt me.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:42 schreef berney het volgende:
Dat Rik al die tijd toneel speelde was wel duidelijk. Hij spaarde de zusjes omwille van Tijn. Hypocrieter kan het niet.
Hij komt er ook te makkelijk mee weg dat ze zondag en vorige week heel de week zo rot gedaan hebben tegen Jeroen.
hoor je nu niemand meer over
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:54 schreef Verida het volgende:
bovendien heeft jeroen zich de weer hiervoor al duidelijk afgesloten van de rest met semih, toen hoefden die twee ook zo nodig iets te doen met de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |