dat weet ik, maar wie is dan die vrienden die niet echte vrienden zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die muziek hebben de afgelopen week gedraait in het huis![]()
Dat vraag ik me ook af. Waarom moeten we niet meer in vriendschap geloven? Wie heeft haar in de steek gelaten? Huhquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:13 schreef avonne het volgende:
[..]
dat weet ik, maar wie is dan die vrienden die niet echte vrienden zijn
(in haar ogen)
Voor mij was het duidelijk dat ze doelde op Tijn en Sabrina. Die waren er niet toen ze moederziel alleen in het kamertje zichzelf zat op te vreten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Waarom moeten we niet meer in vriendschap geloven? Wie heeft haar in de steek gelaten? Huh
Ja maar dat is wel heeeeel oneerlijk, zelfs voor Monique's doenquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Voor mij was het duidelijk dat ze doelde op Tijn en Sabrina. Die waren er niet toen ze moederziel alleen in het kamertje zichzelf zat op te vreten.
nou, als dat zo is..... zeg ik tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Voor mij was het duidelijk dat ze doelde op Tijn en Sabrina. Die waren er niet toen ze moederziel alleen in het kamertje zichzelf zat op te vreten.
Eensch. Vandaag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:18 schreef avonne het volgende:
Ik vind Sabrina toch erg stabiel, hoor, valt me niks tegen.
Alleen die e10, moven!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere malen gezegd, ik val in herhaling, ik weet het.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:18 schreef avonne het volgende:
Ik vind Sabrina toch erg stabiel, hoor, valt me niks tegen.
Alleen die e10, moven!
Ja dat klopt maar voor haar gevoel is ze een streek geleverd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, Henk.
Maar het is toch wel interessant dat Mo het weer alleen op zichzelf betrekt.
Als jij Tijn begrijpt ben je een domme Brabanderquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:21 schreef Stereotomy het volgende:
GEWELDIG deze ruzies!!!![]()
![]()
Heeft mijn vriendin soms ook wel eens, van die kut kul argumenten
Ik snap Tijn nu ff heel goed
Ik woon al jaren in Eindhoven. Ik begin het te snappenquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als jij Tijn begrijpt ben je een domme Brabander![]()
![]()
Je begeeft je op glad ijsquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:21 schreef Beatie_NL het volgende:
Tijn mischien goed idee voor een mooi gedicht ?![]()
Welke streek dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar voor haar gevoel is ze een streek geleverd.
Je kan je misschien niet inleven in haar gevoel dat je al dagen naar huis wil (en van Tijn verlost, maar dat is mijn gedachte)
Dus Monique wil gewoon naar haar man en kinderen
Geef me je geweer maar dan gaat Tijn eraanquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Kan iemand Janine een nekschot geven, dank u.
Nee laat haar, die kan stoken als de bestequote:Op dinsdag 21 november 2006 04:25 schreef Dropkick het volgende:
Janine ga aub weg
Dat hij altijd achter haar aanloopt en haar juist nu liet zittenquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:24 schreef Day het volgende:
[..]
Welke streek dan?
Wat is er dan gebeurd wat niet te verwachten was? Ook door een vrouw van 35? Monique had kunnen weten dat haar 'maaatjes zijn' met Tijn gevolgen zou hebben.
Henkie-Pankyquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee laat haar, die kan stoken als de beste![]()
![]()
Dat was ook grappig bedoeld.. Tijn heeft precies het juiste gedaan en gezegd nu!quote:
Ze liep zelf toch bij hem weg?quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat hij altijd achter haar aanloopt en haar juist nu liet zitten
Wat ik uit Tijn's woorden begrijp was BB dus bang dat ze dan het huis uit zou gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:29 schreef avonne het volgende:
Ik snap ook niet dat BB het wel nodig vond om Tijn te waarschuwen en Monique niet.
Ja, BB was bang dat als Mo eruit zou gaan, dat Sabje ook mee zou gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:30 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik uit Tijn's woorden begrijp was BB dus bang dat ze dan het huis uit zou gaan.
Het voortrekken van de zusjes was dus geen fantasie van ons.
Ja precies door die verhalen die hij te horen kreeg, maar die verhalen slaan indirect ook op haar, waardoor ze nog onzekerder wordt over thuis en naar huis wil om te redden wat er te redden valt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ze liep zelf toch bij hem weg?
En normaal liep hij haar achterna, ja. Nu niet.
En wat daarachter zit, tja! Ik kan niet in z'n hoofd kijken.
Maar als ik het inschat, was hij het effe zat.
en dat dan ook sabrina dan zou gaan....quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:30 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik uit Tijn's woorden begrijp was BB dus bang dat ze dan het huis uit zou gaan.
wie gaat er in dit spel dan over lijken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, BB was bang dat als Mo eruit zou gaan, dat Sabje ook mee zou gaan.
Ik begrijp het wel, Eend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja precies door die verhalen die hij te horen kreeg, maar die verhalen slaan indirect ook op haar, waardoor ze nog onzekerder wordt over thuis en naar huis wil om te redden wat er te redden valt.
En dan komt hij juist op dat moment niet naar haar toe, dan voelt ze zich heel alleen in een spel (nep) staan en verlangt naar het echte leven (thuis).
Over 'echt' gesproken inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap het niet. Ze heeft 100 dagen aan een illusie meegewerkt. Die vonk tussen haar en Tijn was zo klaar als een klontje (op sommige forumgangers hier na, kuch, BordeWolf) maar daar is ze toch zeker BEWUST mee bezig geweest?
En nu wil mevrouw redden wat er te redden valt?
En dan was Jeroen hypocriet? Wtf?
tunnelvisiequote:Op dinsdag 21 november 2006 04:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap het niet. Ze heeft 100 dagen aan een illusie meegewerkt. Die vonk tussen haar en Tijn was zo klaar als een klontje (op sommige forumgangers hier na, kuch, BordeWolf) maar daar is ze toch zeker BEWUST mee bezig geweest?
Ze krijgt nu feedback van de anderen en ziet wat een impact het op haar gezin gehad heeft, bv dat ze hoort dat Rob geen voetbaltrainer meer is, zal ze zo wel haar bedenkingen bij krijgen en zich zorgen maken hoe alles overkomt op tv.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, dit is erg leuk om te zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:40 schreef avonne het volgende:
[..]
tunnelvisie
blijkbaar toch het resultaat van opsluiting
Ik vind het toch erg bijzonder om deze gesprekken mee te maken.
Feedback, analyse, etcetera van de deelnemers zelf
Nou vooruit vanavond mag je denken wat je wiltquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, Eend.
Maar elk verhaal heeft 2 kanten, hè?
En ik blijf toch bij Mo het gevoel houden dat het bij haar alleen om haar draait.
Kan er niks aan doen.
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:38 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik snap dan niet dat Tijn daarover zijn mond hield tegen Monique.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
We hebben het hier over een VOLWASSEN vrouw van 35, geen grietje van 19.
Die notabene nog gewaarschuwd is. En toch er voor gekozen heeft om gewoon verder te gaan.
Je daden hebben altijd gevolgen, positief of negatief. En ik krijg echt het idee dat Mo daar totaal niet mee bezig is geweest. Het was gewoon 1 grote fantasiewereld voor haar.
DBK geheimquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar ik snap dan niet dat Tijn daarover zijn mond hield tegen Monique.
Dan is dat toch ook wel min van hem
hij mag pas sinds gister dingen uit de dbk vertellen, nou dan zou ik niet direct losbarsten en de complete sfeer verziekenquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Vertel eens iets positiefs over Tijn, volgende week wel een antwoord hequote:Op dinsdag 21 november 2006 04:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij moest ten eerste zijn mond houden van BB, gisteravond is het DBK-clausule opgeheven, maar toen zat zij in zak en as. Dan had het wel hard van hem geweest om het tegen haar te zeggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:43 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad, vandaag niet, maar Tijn had het al bij die Tiroler dinges te horen gekregen, heb ik begrepenquote:Op dinsdag 21 november 2006 04:45 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij mag pas sinds gister dingen uit de dbk vertellen, nou dan zou ik niet direct losbarsten en de complete sfeer verzieken
En bij Tijn is het Rik's schuld!quote:
En toen mocht hij het niet vertellen. De bewoners mochten tot gisteren niks met de rest bespreken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:47 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad, vandaag niet, maar Tijn had het al bij die Tiroler dinges te horen gekregen, heb ik begrepen
Ok, Tijn is een schijterd, dat weten we.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:48 schreef Day het volgende:
[..]
En toen mocht hij het niet vertellen. De bewoners mochten tot gisteren niks met de rest bespreken.
Dat is het DBK-geheim.
Ja onvoorstelbaar. Dat kind is zo labiel als het maar kan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:49 schreef Day het volgende:
En Mo lacht alweer.
Het is wel heel erg Jantje huilt, Jantje lacht bij haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |