Daar kon Johnny Bravo toch wensen wat hij maar wilde. En hij wenste iets als: 'I want all the chicks to dig me'. Waardoor alle kippen ineens verliefd om hem werden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:01 schreef Mark_V het volgende:
Ik moet gewoon de vraag beantwoorden en geen stuk proza neerzetten.....
Upd: ik ga johnny bravo aanklagen, volgens hem ging die steen dus over geluk in de liefde....
Nee hij wilde daar de bLarney stone kussen, omdat die luck in life opleverde. In plaats daarvan kwam er een ventje langs dat barney stone heette en toen wilde Jonhnny hem dus kussen. In ruil voor het niet kussen mocht Johnny alles kiezen, en koos dus inderdaad voor die chicksquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar kon Johnny Bravo toch wensen wat hij maar wilde. En hij wenste iets als: 'I want all the chicks to dig me'. Waardoor alle kippen ineens verliefd om hem werden.
Ah jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:09 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee hij wilde daar de bLarney stone kussen, omdat die luck in life opleverde. In plaats daarvan kwam er een ventje langs dat barney stone heette en toen wilde Jonhnny hem dus kussen. In ruil voor het niet kussen mocht Johnny alles kiezen, en koos dus inderdaad voor die chicks
Ken je klassiekers
Dat zijn de bekendste wel ja.... Baileys en Bushmills waren ook nog mogelijk geweest....quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:13 schreef Neleos het volgende:
Guinness
Kilkenny´'s
Tullamore Dew
Jameson
Murphy's
Ok, wat is een Luka Bloom?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Nu een vraag over Luka Bloom.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:16 schreef Mark_V het volgende: Bushmills
Volgende keerquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Nu een vraag over Luka Bloom.
Was dat die aflevering dat ze daar zo hard gingen crossen enzo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:20 schreef tummeke het volgende:
Irish Sea.. geen idee van het eiland..
- ach doh.. isle of man is idd wel een goede.. had het kunnen weten als topgear kijker-
het is idd ongelofelijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Durf je aan ons (of aan je moeder) niet gewoon te vertellen dat je het gedownload hebt? Gevonden op de WC van de MacDonalds..![]()
Dat gelooft toch niemand![]()
Misschien heeft de CD een tijdje bij een Happy Meal gezeten?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
het is idd ongelofelijkhelemaal omdat het waar is!
Zo'n roze mini cd waarop stond: dit is lekker
Stond een wijf op die iets met een fles deed en een PN filmpjewaar hij zijn ding deed en daarna vrolijk zei dat ie de vrouw op een geglazuurde donut vond lijken
whehehequote:Op dinsdag 21 november 2006 13:27 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Misschien heeft de CD een tijdje bij een Happy Meal gezeten?![]()
ik had vanaf het begin al door dat 5 liter sperma lichtelijk onnatuurlijk isquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:28 schreef Mark_V het volgende:
Die PN filmpjes zijn trouwens allemaal wreed nep, allemaal trucopnames....
Ik begon al een minderwaardigheidscomplex te krijgen
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:29 schreef Mark_V het volgende:
dropkick murpheys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |