Lijkt me het ideale huwelijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Juist seks, lijkt me, we hebben toch niks om over te praten.![]()
Hertha BSC, dat is vierquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:20 schreef Gooitzen het volgende:
Pisa en Hertha?
Foggia. Doen die nog mee in de Serie A? Hertha duurde lang voor ik daar op kon komen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Hertha BSC, dat is vier![]()
In Italie speelde hij voor Foggia.
Gooitzen +1
Wooz had meer van je verwacht
Dat is de grootste Mancunian ooit. Nee, een voetballer die enorm gehypet is, maar waar je nu nauwelijks nog iets van hoort.quote:
Yo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef Gatalin het volgende:
Adu?
Hmmmm jaquote:
Ik neem aan dat het celtic - macnhester is niet, want de eerste wedstrijd was toch bij ManU?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:23 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Foggia. Doen die nog mee in de Serie A? Hertha duurde lang voor ik daar op kon komen.
Vanavond de moosite wedstrijd uit de eerste ronde uit de CL. The Battle of the Brittain. MAn U- Celtic. Welke voormalige/toekomstige wereldster loopt nu stage bij Manchester?
Dat je geen mega voetbalkenner bent zien we allemaal wel aan je avatar hoor..quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:32 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hmmmm ja, ik wist wel engeland en italië, maar ik vind mezelf dan ook geen mega voetbal kenner ofzo, ik volg het meer passief
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:36 schreef macondo het volgende:
[..]
(ja ja, gebbetje... 0-1 ik weet het, ik weet het..)
Die vulkaan uit het aquarium in Finding Nemoquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:35 schreef Gatalin het volgende:
Wat is Fataluku?
Nahh.. das niet simpel toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:54 schreef Neleos het volgende:
De Islamitische wetgeving op Oost-Timor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |