Daar kon Johnny Bravo toch wensen wat hij maar wilde. En hij wenste iets als: 'I want all the chicks to dig me'. Waardoor alle kippen ineens verliefd om hem werden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:01 schreef Mark_V het volgende:
Ik moet gewoon de vraag beantwoorden en geen stuk proza neerzetten.....
Upd: ik ga johnny bravo aanklagen, volgens hem ging die steen dus over geluk in de liefde....
Nee hij wilde daar de bLarney stone kussen, omdat die luck in life opleverde. In plaats daarvan kwam er een ventje langs dat barney stone heette en toen wilde Jonhnny hem dus kussen. In ruil voor het niet kussen mocht Johnny alles kiezen, en koos dus inderdaad voor die chicksquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar kon Johnny Bravo toch wensen wat hij maar wilde. En hij wenste iets als: 'I want all the chicks to dig me'. Waardoor alle kippen ineens verliefd om hem werden.
Ah jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:09 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee hij wilde daar de bLarney stone kussen, omdat die luck in life opleverde. In plaats daarvan kwam er een ventje langs dat barney stone heette en toen wilde Jonhnny hem dus kussen. In ruil voor het niet kussen mocht Johnny alles kiezen, en koos dus inderdaad voor die chicks
Ken je klassiekers
Dat zijn de bekendste wel ja.... Baileys en Bushmills waren ook nog mogelijk geweest....quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:13 schreef Neleos het volgende:
Guinness
Kilkenny´'s
Tullamore Dew
Jameson
Murphy's
Ok, wat is een Luka Bloom?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Nu een vraag over Luka Bloom.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:16 schreef Mark_V het volgende: Bushmills
Volgende keerquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Nu een vraag over Luka Bloom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |