quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:29 schreef Marve het volgende:
Ik ga zeker een lijmpoging doen, ik weet zeker dat hij daar ook wel redelijk in mee zal gaan, alleen wordt de vraag nu of ik mezelf nog kan motiveren als ik daar blijf. Je wordt niet elke dag op staande voet ontslagen en de vraag is of ik me tijdens het werken ga afvragen wanneer de volgende keer wordt.
Ik ga hem denk ik voorstellen bestaande projecten af te ronden en ondertussen iets anders te zoeken, iig iets in die trend.
hmm. Volgens mij ben je nou niet zo dominant maar overschat je jezelf wat. Je bent zo goed en geweldig...maar je kan niet eens ff fatsoenlijk je baas te woord staan als hij A: bij iets naar je mening vraagt. B: hij je vraagt mee te lopen naar de bar om daar onder 4 ogen verder te praten. Verder maak je je druk om je vd valk opwarm aardappeltjes....tja dat is wel enigzins dominant en zielig. Vandaag ben je nog niet eens in staat om weer normaal aan de slag te gaan want je bent zo aangeslagen (quote:[quote]Op dinsdag 21 november 2006 16:17 schreef Marve het volgende:
[..]
Mijn baas en ik zijn redelijk hetzelfde, hij is ook koppig en dominant en laat ook niet over zich heen walsen.
Ziedaar al de basis voor een conflict. Eigenlijk lijken we gewoon heel erg op elkaar. Vanmorgen bij het gesprek waren we allebei ook gewoon relax en begripvol.
In plaats van met zijn manager te praten aan de bar, trok hij zich terug in zijn kamer om daar vervolgens de kussens onder te snotteren en naar zijn mama te rijden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:54 schreef el_bario het volgende:
Leuk topic!
'Work hard play hard!'
Jammer dat niet iedereen dat snapt.
Succes morgen!
Ach iedereen verwerkt dat zo op zijn eigen manier, en bij de mensen die hij vertrouwt. Ik schaam me daar echt niet voor hoor, ben er zelfs trots opquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:59 schreef SHE het volgende:
[..]
In plaats van met zijn manager te praten aan de bar, trok hij zich terug in zijn kamer om daar vervolgens de kussens onder te snotteren en naar zijn mama te rijden.
He showed them allright..Ha!
Hij bleef toch wachtend zitten tot z'n baas bereid was een kalm gesprek te voeren. Maar die taaide af!quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:59 schreef SHE het volgende:
[..]
In plaats van met zijn manager te praten aan de bar, trok hij zich terug in zijn kamer om daar vervolgens de kussens onder te snotteren en naar zijn mama te rijden.
He showed them allright..Ha!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef el_bario het volgende:
[..]
Hij bleef toch wachtend zitten tot z'n baas bereid was een kalm gesprek te voeren. Maar die taaide af!
Bovendien siert het hem dat hij om z'n werk kan 'snotteren'![]()
In ieder geval is het 'het echte leven'
Nou, snotteren?! De exacte woorden waren:quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef el_bario het volgende:
Van een goeroe mag je meer verwachtenquote:Na een bak koffie en heel veel sigaretten ben ik vervolgens naar mijn kamer gegaan, heb daar een half uur helemaal gesloopt gezeten, heel het hotelbed ondergejankt
en het leven is keihard natuurlijk...in die context snap ik je 'play hard' dan ook beterquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef el_bario het volgende:
[..]
Hij bleef toch wachtend zitten tot z'n baas bereid was een kalm gesprek te voeren. Maar die taaide af!
In ieder geval is het 'het echte leven'
Jullie zeggen toch dat een echte goeroe niet alleen techniek beheerst? Nee dus ook gevoelquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:23 schreef Everett het volgende:
[..]
Nou, snotteren?! De exacte woorden waren:
[..]
Van een goeroe mag je meer verwachten![]()
Jezelf kan motiveren als je daar blijft?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:29 schreef Marve het volgende:
Ik ga zeker een lijmpoging doen, ik weet zeker dat hij daar ook wel redelijk in mee zal gaan, alleen wordt de vraag nu of ik mezelf nog kan motiveren als ik daar blijf. Je wordt niet elke dag op staande voet ontslagen en de vraag is of ik me tijdens het werken ga afvragen wanneer de volgende keer wordt.
Ik ga hem denk ik voorstellen bestaande projecten af te ronden en ondertussen iets anders te zoeken, iig iets in die trend.
Dat CV, welk bedrijf is dat?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:24 schreef SHE het volgende:
[..]
en het leven is keihard natuurlijk...in die context snap ik je 'play hard' dan ook beter![]()
Put's this topic in perspectivequote:Ik dacht misschien dat mijn motivatie nu toe zou nemen maar integendeel, momenteel zit ik er weer helemaal doorheen en ik kan geen milimeter werk meer verzetten. Een urenverantwoording invullen kost me al teveel moeite. Dit heeft ook zijn uitwerking op mijn priveleven waar ik dingen verzaak, zoals het op tijd betalen van rekeningen, het regelen van zaken etc. en ik begin nu echt in de problemen te raken.
Ik zit zwaar te overdenken mijn ontslag in te dienen en tot nu toe heb ik dat ook altijd gedaan wanneer ik er lange tijd aan dacht.
pure flamebait.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef Slasher het volgende:
Kan het niet laten om de TS te quoten in een topic die je laatst geopend hebt in het R&P forum
Het gaat op dit topic: Opgebrand
[..]
Put's this topic in perspective![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |