Als jij insinuerende vragen en voor Henk Krols uitgemaakt worden aardig vindt....quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wicked is altijd aardig tegen me geweest?
Of heb ik nou het geheugen van een Jeroen?
Zit er voor de poen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:23 schreef Kinga het volgende:
Semih wilde idd niet... is BB zat geloof ik.
Egbert zou zn eigen moeder nog verkopen om in BB te komen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
Semih heeft moeite met wennen in het BB huis.
Egbert vindt het heerlijk, en straalt.
Kekke uitspraak.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:24 schreef marky het volgende:
Met vrienden als E10 heb je geen vijanden nodig.
hebben wij geen emoties?quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik snap die topics nooit. Waarom zouden wij Hummies werk moeten doen?![]()
Mwah, het beeld wat je achterlaat klopt altijd. Maar hoe je zou hebben gewild dat dat beeld was, hoeft niet te kloppen met je eigen verwachtingen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Semih heeft "een slechte tijd" gehad, de afgelopen week.
Vooral dat het beeld van het huis, dat hij had achtergelaten niet bleek te kloppen.
Dat is niet gek, hij is er net een week uitquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:23 schreef Kinga het volgende:
Semih wilde idd niet... is BB zat geloof ik.
Je hebt t over een selectief perceptiekader. t Punt in deze is dat hij geen keuze heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah, het beeld wat je achterlaat klopt altijd. Maar hoe je zou hebben gewild dat dat beeld was, hoeft niet te kloppen met je eigen verwachtingen.
Om eerlijk zijn heb ik t niet gehoord.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
Semih heeft vooral moeite met Etiënnes uitspraken.
En ook met die van Sabrina, dat ze hem in elkaar wilde slaan met haar 60 kilo.
Maar hier op Fok wordt dat die lieve naieve Saartje vast niet kwalijk genomen.
Semih was dan ook niet netjes tegen Sabrina met zijn jenna voerquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
Maar hier op Fok wordt dat die lieve naiefe Saartje vast niet kwalijk genomen.
Jep.. Zoals Bart altijd naar Lesley kijkt, zo kijkt Sabrina ook de hele avond al naar Etienne volgens mij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je bedoeld zijn adoratie voor leslie![]()
Semih is de schaduwwinnaar van BB6quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
Maar hier op Fok wordt dat die lieve naiefe Saartje vast niet kwalijk genomen.
Klopt. Semih moet leren leven met het beeld wat hij achtergelaten heeft, want zo IS hij. En niet anders.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt t over een selectief perceptiekader. t Punt in deze is dat hij geen keuze heeft.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
enkun je achterwege laten
als het je niet zint reageer dan NIET
ik hou het toch ff bij de dgk relatiequote:Op dinsdag 21 november 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. Zoals Bart altijd naar Lesley kijkt, zo kijkt Sabrina ook de hele avond al naar Etienne volgens mij.
Maak jezelf niet zo druk. Voor de bewoners gebeurt er veel, voor ons ook. Laat het gewoon gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
hebben wij geen emoties?
wat vinden wij achterbaks?
kun je hier vergelijken met je mede users
enkun je achterwege laten
als het je niet zint reageer dan NIET
Stream 1. E10. Ook leuk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:30 schreef arneaux het volgende:
Sinds het eerst in tijden hoor ik een leuk gesprek op de streams en word dat overgeschakeld.
Soitquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik maak zelf wel uit waar ik al dan niet op reageer en welke smileys ik gebruik![]()
Ask BorDeWolf. Die vindt dat het een vriendschap is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
Nu word Tijn aangesproken op zijn gedrag met Monique. En natuurlijk ziet iedereen fout.
ja jammer, hoor ik ineens die tetter van janinequote:Op dinsdag 21 november 2006 01:30 schreef arneaux het volgende:
Sinds het eerst in tijden hoor ik een leuk gesprek op de streams en word dat overgeschakeld.
Intonatie kan textueel vrij moeilijk overgebracht worden. Ze bedoelt t vast niet kwaad.quote:
die heb ik gemist. Waarom wou Sabrina dat dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
Maar hier op Fok wordt dat die lieve naieve Saartje vast niet kwalijk genomen.
Nu pas? Had ik al vanaf week 1quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan die kop van Tijn echt niet meer zien![]()
Ik wist helemaal niet dat het hier zo gezellig wasquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik maak zelf wel uit waar ik al dan niet op reageer en welke smileys ik gebruik![]()
Ja, ik zit ook te twijfelenquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu pas? Had iki al vanaf week 1
Ik vind Rik trouwens zomogelijk NOG erger.
nav sem zijn uitspraak over jenna voer (red: vissticks )quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:33 schreef avonne het volgende:
[..]
die heb ik gemist. Waarom wou Sabrina dat dan?
Kuteend, ga je WC schoonlikken met je schaamhaar, lul!quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat het hier zo gezellig was
Ha, ik heb mijn advocaat bij mequote:Op dinsdag 21 november 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Intonatie kan textueel vrij moeilijk overgebracht worden. Ze bedoelt t vast niet kwaad.
Wickedangel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat Wicked een hij was?
Verklaar u nader en bent u knap?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |