Ik ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:22 schreef Thelonious het volgende:
Heb ook maar wat in het gastenboek geplaatst.
Sorry, laten we t weer over K3 en Ernst, Bobbie en de rest hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
Newbie en Peaceman jullie gaan helemaal offtopic![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, laten we t weer over K3 en Ernst, Bobbie en de rest hebben![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:
Ik heb niet gebeld. Wel gestemd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vond ook een commerciele gedoeDe verassing is eraf.
Ik had ook gebeld voor Deep-Purple.![]()
Ik heb gehoord dat er een lobby is geweest om "Ik ben een kerstbal" van Bert en Ernie in de top2000 te stemmen...!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ernst en Bobbie! Ik ben al fan van hun vanaf hun begin.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Top 10 is al bekend wel jammer hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb niet gebeld. Wel gestemd.
Op o.a. Red Hot Chili Peppers, The Clash, The Pogues, Nirvana...
En Shine on you Crazy Diamond. Die moet op 1. De volle lange versie!![]()
jij stemt 4 keer jijquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Top 10 is al bekend wel jammer hoorDik een maand voor dat de Top 2000 begint.
'k heb wel zin in Top 2000![]()
Je hebt geluk dat ik ga slapenquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij gaat het niet bederven voor mij he.
Dat bedoel ik niet. Ik ben ook fan van bepaalde muziek... ik bedoel die hard-fan, die fan zijn dat ze op hun veertigste nog steeds met een splinternieuw Queen-shirt lopen. Zo fan zijn dat je niet meer kritisch bent..quote:
Of zo fan zijn dat je als volwassen man een soort barbiepop van je idool hebt........quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik ben ook fan van bepaalde muziek... ik bedoel die hard-fan, die fan zijn dat ze op hun veertigste nog steeds met een splinternieuw Queen-shirt lopen. Zo fan zijn dat je niet meer kritisch bent..
pssss roosjeroosje dit is ook een leuke site als je E,B ende R leuk vindt.quote:
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef Thelonious het volgende:
Ze beweerden gisteren trouwens dat ieder land z'n eigen top 2000 heeft. Zou de lijsten van bijv. de US en de UK weleens willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |