Ze kwamen vroeger wel op Kindernet hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit staat voor mij symbool voor de teloorgang van de tekenfilmzenders. Krijg hier Jetix beelden bij.
Zelfde idee...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ze kwamen vroeger wel op Kindernet hoor.![]()
Heyhey, je moet ze nou niet op dezelfde hoogte gaan zetten als de volkshelden Bassie & Adriaan...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ach nouja ze blijven mijn helden net als Samson & Gert en Bassie & Adriaan.![]()
Nee maar Bassie & Adriaan bestaan ook wat langer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heyhey, je moet ze nou niet op dezelfde hoogte gaan zetten als de volkshelden Bassie & Adriaan...
Zelfs Samson & Gert redden dat niet...
Ja die was echt gaaf.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef Quiestisia het volgende:
Ja ik vond toen in de dierentuin kei gaaf!! Daarna zijn ze te lang doorgegaan.
Wel hoor want ze zijn toen begonnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit is dus echt geen jaren 90.
preciesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wel hoor want ze zijn toen begonnen.![]()
Ja ik kan het me nog vaag herinneren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:22 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
precies
Kent iemand de blurkies nog??
"Maar blurkies zijn je vriendjes en doen toch niemand kwaad, en als je heel veel zorgen hebt dan vraag je ze om raad. Ze zijn nou eenmaal blurkies, ja dat is hun lot. Dus vind ze nou maar aardig, want blurkie zijn is rot."
Doen ze het bij jullie wel?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bij mij doen de liedjes op hun site het niet: http://www.ernstbobbie.com/www/index.php?id=12
Ja het zijn echt toffe gasten inderdaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef Roquefort het volgende:
Ik ken die lui niet, maar het lijken me toffe gasten.
Ze lachen op de foto's dus het zijn vast echte kornuiten die een grapje op zijn tijd wel kunnen waarderen.
[afbeelding]
Whehehehehe!!!11!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind ook zo mooi hoe die ene dan kijkt!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |