abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 november 2006 @ 16:42:35 #126
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_43881310
tvp
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Moderator zaterdag 25 november 2006 @ 18:27:26 #127
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43883859
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:42 schreef NJ het volgende:
tvp
Hoe is het in rotjeknor bij de Konmar.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_43889646
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:56 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Dat was ik inderdaad

maar op de planning staat toch echt Oliver

Vandaag was GIGA druk
Was vanmiddag eveven met me ouders er, idd niet gezond
Weet jij trouwens of ik als invaller 200% krijg ? De verhalen gaan namelijk in de wandelgangen...
Weet jij dan ook toevallig hoe het zit met reisvergoeding ?

Hoeveel kosten voor personeel hebben jullie eigenlijk deze week gehad?
50k ? als het niet meer is ?
pi_43891154
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hoe is het in rotjeknor bij de Konmar.
Daar is men inmiddels ook vollop aan het werk, en de winkel is binnen een weekje open (Zat. 2 December) nog net optijd voor de sint. zelf moet ik Dinsdag nog wat werkzaamheden verrichten in dat filiaal.
pi_43892401
Lol hoor net van iemand dat niemand de zaak meer naar binnen mocht vanwege de drukte !!!

XL Utrecht
  Moderator zondag 26 november 2006 @ 00:08:00 #131
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43893247
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 23:27 schreef Webgangster het volgende:
Lol hoor net van iemand dat niemand de zaak meer naar binnen mocht vanwege de drukte !!!

XL Utrecht
Je zou maar moeten omdat je moet werken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_43893617
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:08 schreef Renesite het volgende:

[..]

Je zou maar moeten omdat je moet werken
De achterdeur van het filiaal staatr alleen maar open meen ik nu vanwege de hoeveel heid vulling en kaaren die buiten staan omdat het magazijn te klein is
pi_43897533
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:40 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Jaaa, eindelijk nog iemand uit 1380 .

Nou dan wil ik ook wel in lijst:
AH 1380 te Nuenen
Afdelingen ook HB/ZV en MAG.
Winkelgrootte is inderdaad 3
Welke in nuenen, kernkwartier of parkstraat?

Edit: als je een 3 bent ben je kernkwartier ... Veel plezier met jullie nieuwe SM meneer A N, erg goede kerel

[ Bericht 19% gewijzigd door febster op 26-11-2006 05:49:33 ]
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_43897540
Overigens was ik vandaag rond 6 uur in de AH XL in Eindhoven, en die was me toch een partij leeg/rommelig Kreeg de neiging om wat mensen aan het werk te zetten . Overigens is de nieuwe XL in Eindhoven zo goed als klaar en die wordt groter dan de oude (en die was al ruim 3500m2) dus ik ben benieuwd .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_43897983
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:39 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Weet jij trouwens of ik als invaller 200% krijg ? De verhalen gaan namelijk in de wandelgangen...

Hoeveel kosten voor personeel hebben jullie eigenlijk deze week gehad?
50k ? als het niet meer is ?
Geen flauw idee, zal het morgen eve voor je informeren
pi_43898314
als erg deze week filialen in utrecht en omstreken zijn die loonsom,opwu,ed niet halen snap ik het niet meer
waarom moet je een afspraak maken bij een waarzegster?
pi_43899532
quote:
Op zondag 26 november 2006 05:44 schreef febster het volgende:

[..]

Welke in nuenen, kernkwartier of parkstraat?

Edit: als je een 3 bent ben je kernkwartier ... Veel plezier met jullie nieuwe SM meneer A N, erg goede kerel
nieuwe SM nog niet gezien, ik werk alleen op zaterdag, maar de nieuwe VM is een toffe gozer.
pi_43905323
quote:
Op zondag 26 november 2006 11:43 schreef Silentuz het volgende:

[..]

nieuwe SM nog niet gezien, ik werk alleen op zaterdag, maar de nieuwe VM is een toffe gozer.
Wie is je VM?
pi_43905534
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:39 schreef Webgangster het volgende:

[..]

1) Tuurlijk krijg je net als iedereen een toeslag. Als-het-goed-is staat je uren gewoon in r&r geregistreerd in je eigen filiaal, moet de persoon die het invoert er wel even op letten dat ze de juiste tijd invoeren. Als je conform cao recht heb op toeslag (werken op zondag ed.) zal r&r deze ook gewoon voor de berekenen.
2) Reiskosten kun je declareren via een formulier, verkrijgbaar bij je MAS of VM. Er zijn reiskosten op basis van OV (bewijs bewaren) en reiskosten op basis van kilometers. Dit formulier vul je in, laat je je SM ondertekenen en stuur je op naar Accounting Plaza. Het bedrag zal op je rekening gestort worden.
pi_43906525
Die knuffels die er deze week waren, die hond enzo, hebben we die komende week ook nog?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_43908615
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:05 schreef CryptoKnight het volgende:

[..]

1) Tuurlijk krijg je net als iedereen een toeslag. Als-het-goed-is staat je uren gewoon in r&r geregistreerd in je eigen filiaal, moet de persoon die het invoert er wel even op letten dat ze de juiste tijd invoeren. Als je conform cao recht heb op toeslag (werken op zondag ed.) zal r&r deze ook gewoon voor de berekenen.
2) Reiskosten kun je declareren via een formulier, verkrijgbaar bij je MAS of VM. Er zijn reiskosten op basis van OV (bewijs bewaren) en reiskosten op basis van kilometers. Dit formulier vul je in, laat je je SM ondertekenen en stuur je op naar Accounting Plaza. Het bedrag zal op je rekening gestort worden.
Bedankt voor je informatie, jammer dat je weer met die reiskostenergoeding een heel gezeik erom hebt.
Ze kunnen het veel makkelijker doen dan gewoon zeggen zodra je aan een ander filiaal bent uitgeleend dat er dan automatisch een kostenvergoeding word gerekend vanhet het filiaal waar je werkt naar het filiaal waar je moet zijn.
Optie voor mijn situatie, niet alle situaties...
pi_43908795
Voorheen was dat ook zo, dan kon je je mas gewoon een aantal zakelijke kilometers opgeven en dat werd dit handmatig in de perops gezet. Hetzelfde gold ook voor treinkaartjes ed. Best wel makkelijk.

Maar blijkbaar werd er toch misbruik van gemaakt en is dit veranderd. Ook krijg je reiskosten niet meer bij je salarisbetaling maar apart.

Maar als je een aardige vm hebt vult die dit formulier zo voor je in en stuurt hij hem op. Doe ik meestal wel met mijn collega's, kleine moeite.
pi_43909521
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:56 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Bedankt voor je informatie, jammer dat je weer met die reiskostenergoeding een heel gezeik erom hebt.
Ze kunnen het veel makkelijker doen dan gewoon zeggen zodra je aan een ander filiaal bent uitgeleend dat er dan automatisch een kostenvergoeding word gerekend vanhet het filiaal waar je werkt naar het filiaal waar je moet zijn.
Optie voor mijn situatie, niet alle situaties...
Dat gezeik is vooral een gevolg van de verscherping van de regels door de belastingdienst.. 19 cent per kilometer belastingvrij vergoedt, daarboven moet weer loonbelasting worden betaald Standaardvergoedingen vanaf filiaal werken dus niet echt goed

Woensdag laatste tentamen, daarna gaan we ongetwijfeld een drukke decembermaand tegemoet.. Leuke Excelent producten (rivierkreeftjes in cocktailglaasjes..) en geweldige kerstverlichting in de winkel. Ik heb er zin in!
pi_43915308
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:58 schreef febster het volgende:

[..]

Wie is je VM?
oskar

achternaam weet ik niet cker, ik geloof martens.
pi_43915775
Morgen steekproef...jeuhj...

Vandaag de hele toko extra nagevuld en alles geteld. 14 HT's uit andere filialen geleend en keihard gewerkt, beter slagen we dit keer in een keer
pi_43915943
Wat voor steekproef ?
Hebben wij nog nooit gehad volgens mij.
pi_43915994
Wij hebben vandaag alles geteld. De hele winkel, en daarna gelijk steekproef er achter aan.

Ik ben benieuwd of we hem gehaald hebben
pi_43916299
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:04 schreef Webgangster het volgende:
Wat voor steekproef ?
Hebben wij nog nooit gehad volgens mij.
201-steekproef. Een aantal geselecteerde producten die je moet tellen. Dat wat geteld is moet overeenkomen met dat wat in het systeem staat. Er wordt at-random producten gekozen. De steekproef ik volgens mij voor alle winkels, alleen niet allemaal op hetzelfde moment.

Als je tellingen x-procent afwijkt moet je nog een keer...
pi_43916530
Wij hebben de 201 a.s. dinsdag
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_43916977
Mijn baas stond vanavond tot 10 uur in de winkel de voorraad helemaal op orde te krijgen. Morgen staat hij er om 5 uur weer .

Kan hij net zo goed in één keer doorgaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')