Toen ik door de winkel liep kreeg ik steeds meer het gevoel dat ze problemen hadden met de vorm van het pand. De indeling en de lengte van sommige paden klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maaltijden en diepvries bij de kassa???
Nee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:14 schreef Dipstaart het volgende:
Als je overplaatsing aanvraagt naar een ander filiaal. Zijn ze dan verplicht deze te geven?
Dat is dan goed kutquote:
En jij hebt geen zegging in dit?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:40 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Dat is dan goed kutIk moet van de vers af en nu vier avonden achter elkaar in de vulploeg. ("omdat dat beter voor mij is")
![]()
Daar gaan m'n avonden. Geen zin in![]()
![]()
25.000 collo.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:09 schreef NJ het volgende:
Zo. Ze hadden de 16.000 colli die vanavond binnen zou komen eerst omhoog gegooid naar 17.000 en na afloop bleek er 25.000 colli geleverd te zijn. Godzijdank hebben we een gigantisch magazijn.
Door een storing op DC Pijnacker kwam de handel binnen met een uur vertraging. Gewoon 100 uur aan personeel dat verdwenen is.
Ikzelf moest helpen afstapelen, 50 karen met zwarte kragen, vol met rotzooi uit werkelijk alle paden. Mijn God, wat een teringwerk. Na een paar uur was die zooi gedaan (met vier man staan overstapelen) en toen de grotere dozen kwamen schoot het op.
Maar er staat voor morgenochtend nog een kar of vijftig die uitgesorteerd moeten worden..
Anaway, tot drie uur zit ik op school, dan direct weer door.
Ziet er echt superstrak uit, de winkel.
daar kom ik te werkenquote:Op maandag 20 november 2006 23:43 schreef Kanjer het volgende:
En ik wacht met grote spanning op de AH XXXXXXXXXXXXXL in Zoetermer stadshart.![]()
![]()
![]()
( Kan ik tenminste weer gewoon aan de overkant boodschappen doen.)
Een lege XL hè. Daar gaat wel wat handel in.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
25.000 collo.Voor een dinsdag avond?!
Hoezo ziek.
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Een lege XL hè. Daar gaat wel wat handel in..
Gelukkig komt er vandaag maar 5000 binnen.
Waarom spiegelen als dat geen punt is waarop gejureerd wordt?quote:Op woensdag 29 november 2006 07:14 schreef GotC het volgende:
[..]
En jij hebt geen zegging in dit?
Vanavond nog 1 keertje alles naar voren spiegelen voor de winkelwedstrijd. Heb er wel zin in, lekker met veel mensen werken
We willen een nette winkel laten zien, en laten zien dat we echt praktisch geen nee-verkoop hebben. I dunno, t is normaal ook al harstikke netjes na het spiegelen, maar nu word het nog iets duidelijker gedaan ofzo?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:51 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Waarom spiegelen als dat geen punt is waarop gejureerd wordt?
Als ik in me uppie loop wel jaquote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef SHERMAN het volgende:
Zeg Webgangster, ben je altijd zo in gedachte verzonken?
Er word niet op gejureerd maar toch geeft het een goede indruk en gaan de punten waarop gelet word volgen mij wel omhoog daardoor hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:51 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Waarom spiegelen als dat geen punt is waarop gejureerd wordt?
25000 is ook nog niet niks hoor, je gaat 1 vak niet vullen met 1 collie.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Een lege XL hè. Daar gaat wel wat handel in..
Gelukkig komt er vandaag maar 5000 binnen.
Brengt ook het 'we hebben veel uren ingeroosterd en besteedt aan de dingen die we normaal nooit doen'-met zich mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef GotC het volgende:
[..]
We willen een nette winkel laten zien, en laten zien dat we echt praktisch geen nee-verkoop hebben. I dunno, t is normaal ook al harstikke netjes na het spiegelen, maar nu word het nog iets duidelijker gedaan ofzo?
In mijn geval werd er door de sm's gezegd: mooi dat er gespiegeld is, maar er worden absoluut geen punten voor gegeven.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:24 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Er word niet op gejureerd maar toch geeft het een goede indruk en gaan de punten waarop gelet word volgen mij wel omhoog daardoor hoor.
Dat was alleen gisteren.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:26 schreef Webgangster het volgende:
[..]
25000 is ook nog niet niks hoor, je gaat 1 vak niet vullen met 1 collie.
Ik heb gewerkt in de XL utrecht en daar gingen soms wel 6 a 7 collies in een vak voordat het pas redelijk vol zat.
Dat was te merken ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:22 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Als ik in me uppie loop wel ja
35.000 artikelen ofzo? Dat keer 2 of 3 colli, dan kom je snel over de 100.000 colli die je in een lege winkel moet vullen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:26 schreef Webgangster het volgende:
[..]
25000 is ook nog niet niks hoor, je gaat 1 vak niet vullen met 1 collie.
Ik heb gewerkt in de XL utrecht en daar gingen soms wel 6 a 7 collies in een vak voordat het pas redelijk vol zat.
Ik kan er ook weinig aan doen dat er veel geld voor over is. Het gaat overigens niet om het spiegelen (dan staan we weer gezellig met 11 man), maar het vullen. We hebben de afgelopen weken elke keer 2000+ colli binnengekregen, met als toppunt vandaag+morgen+zaterdag. Dat heb ik me laten vertellen iig toen ik erom vroeg.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:32 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Brengt ook het 'we hebben veel uren ingeroosterd en besteedt aan de dingen die we normaal nooit doen'-met zich mee.
Daarnaast werden filialen waarbij ik moest jureren er gewoon op afgemaakt. Het gaat om volle vakken en telritme, niet om netjes spiegelen. Tenminste: dat doe je normaal ook nooit, waarom nu wel?
Het enige waar je op moet letten is dat de vakken vol, danwel gevuld zijn. Maar dat is alleen mijn bescheiden meninkje opgelegd door twee idiote sm's.
Idd, dat laatste is wel 100% waar.. Wij krijgen dan bv qua punten: 9,5 - 10 -10 - 10 - 9,6. En dan 100% op het blaadjequote:[..]
In mijn geval werd er door de sm's gezegd: mooi dat er gespiegeld is, maar er worden absoluut geen punten voor gegeven.
Feit is helaas wel dat er overal anders wordt gejureerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |