Snap de bedoeling van je bericht niet helemaal eigelijk?quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:58 schreef masterdave het volgende:
190 euro, wel jammer, omdat er maar 1 spel bij zit wat me leuk voor me vriendin lijkt.
Ik verkoop een nieuwe DS Lite White zonder spel voor EUR 115,00quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:58 schreef masterdave het volgende:
190 euro, wel jammer, omdat er maar 1 spel bij zit wat me leuk voor me vriendin lijkt.
zal ik doen, komende ochtend even want ga nu eerst ff pittequote:Op woensdag 22 november 2006 00:26 schreef nogal het volgende:
@ASSpirine: Zal het onthouden
@Borjoyzee: Sorry heb niet eens een xbox
@sitting_elfling: Welke 3 games? En hoe is de staat van de psp en hoe oud?
mail me anders ff voor foto's want dat is wel een leuke deal opzich
me email alexmusters apenstaartje chello.nl
hoe oud is ie?hoe ziet ie eruit, heb je er ook nog spellen bij die ik leuk vind?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:21 schreef M_13 het volgende:
[..]
Ik verkoop een nieuwe DS Lite White zonder spel voor EUR 115,00![]()
Hoeft niet meer, in mediamarkt rijswijk is de DS lite white 99 euroquote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef nogal het volgende:
@Ken_X: Sorry te laag
@masterdave: misschien handiger als je hem ff een mailtje stuurt, dan kunnen we het hier over
mijn ds houden
@sitting_elfling: Had je al een mailtje gestuurd?
Staat in de folder (niet op internet kunnen vinden).quote:Op woensdag 22 november 2006 16:27 schreef nogal het volgende:
Ik betwijfel of dat de DS Lite is, heb je een link of bewijs daarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |