Ja hoezo ?quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:42 schreef Frey het volgende:
Sinterklaas in Lotto Weekend Miljonairs.
Wordt morgenavond als het goed is herhaald op RTL 7
21:25-22:35 uur
Wanneer is dat te zien ?quote:Op zondag 26 november 2006 19:13 schreef Cool_Runner het volgende:
hij was goed bezig bij lotto weekend mollionairs
Kijk even waar je een vorige post op reageerde.quote:
Dat zeiden ze destijds ook van Adrie van Oirschot, Brams voorganger, sommigen vinden hem de echte sinterklaasquote:Op zondag 26 november 2006 12:38 schreef Paladina het volgende:
De enige échte. Als hij ooit stopt dan moeten ze dat hele sinterklaasfeest maar afschaffen.
Eens is met bovenstaande user.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:32 schreef buzzer het volgende:
Er is maar één Sinterklaas, en dat is Bram
Q,!quote:
Jelle twijfelde vorig jaar al. 'Dat was niet de echte sint op school.'quote:Op donderdag 1 november 2007 08:43 schreef shmoopy het volgende:
De jongste twijfelt momenteel.
Maar als ie Bram ziet zijn die twijfels volgens mij accuut weer weg.
Dat zegt hij niet, maar mensen op fok! die er geen verstand van hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:14 schreef Canisfire het volgende:
Wat.. elk jaar zegt die man weer dat het zijn laatste jaar is en dan toch weer opkomen duiken ?
Nee hoor, zeker als de voorpret weer begint, dan zie ik mijn dochterje van 7 toch weer hartstochtelijk aan de gang met tekeningen maken, ademloos naar de Club van Sinterklaas kijken, heerlijk gewoon. !quote:Op zondag 26 november 2006 20:23 schreef shmoopy het volgende:
Wat een wijze man is die Sint toch.
Het kleinste mannetje hier is ondertussen al zover dat ie Bram de echte Sinterklaas noemt, en de rest neppers.
Hij vermoedt iets, ik zie 'm af en toe twijfelen, nadenken over de logica van dingen zoals Piet door een schoorsteen.
Dit wordt het laatste jaar, tong, ik geniet nog maar met volle teugen van het schoenzetten en zingen, want volgend jaar is het grote geloven wel afgelopen.
Oooh dat hoop ik!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
Bram
Hij komt volgens mij ook weer naar MooiWeerDeLeeuw
quote:
Gewoon hier kijken dan, ga ik nu ook doen!quote:
Geweldig weerquote:
Idd.. dit is ook echt mijn echte sint!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef DeToXiC het volgende:
Als Bram stopt....is mijn 'echte' sint niet meer...![]()
Vanavond was ie bij Paulquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:03 schreef jmac het volgende:
't kan nooit genoeg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |