quote:
dat bedoelde ik ffquote:Op maandag 20 november 2006 22:51 schreef avonne het volgende:
Monique "ik heb jou nog niet gesproken"
Hilde "Queen Hilde is back, your worst nightmare. Je komt ook niet naar me toe"
Jij komt ook niet bij mij.quote:Op maandag 20 november 2006 22:50 schreef n1ek het volgende:
haha hilde is zo lekker bot tegen Moniqueom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe botter hoe beter........quote:Op maandag 20 november 2006 22:50 schreef n1ek het volgende:
haha hilde is zo lekker bot tegen Moniqueom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze is bij mij acceptabel:quote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef Shirley het volgende:
Kutstreams bufferen iedere keer bij mij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar Tijn is de opper moraalridder die NIETS fout kan doen volgens hemzelf.quote:Op maandag 20 november 2006 22:51 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij vergeet hier iedereen dat ze stukjes krijgen van álle bewoners en dat álle bewoners op bepaalde momenten wel 'door de mand' vielen. Zelfs Jeroen, zélfs Hilde, zélfs E10, zélfs Eg en ja ook Tijn.
De Garnier draait zelfs met wireless router als een tierelier hierquote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef Shirley het volgende:
Kutstreams bufferen iedere keer bij mij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarop e10 zei "hil we zouden het wel netjes houden hé"quote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat meen je nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier ookquote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef Shirley het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik begin nu toch meelij met Monique te krijgenquote:Op maandag 20 november 2006 22:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarop e10 zei "hil we zouden het wel netjes houden hé"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb even hierboven aangegeven dat ik een leuke laatste week wil en het gewoon niet nodig vind om het hard te gaan spelen hier tegen elkaar....quote:Op maandag 20 november 2006 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar Tijn is de opper moraalridder die NIETS fout kan doen volgens hemzelf.
En ben jij met Peter6000 van useraccount verwisseld?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://members.chello.nl/ptbuys/stream1xs4all.htmquote:Op maandag 20 november 2006 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gelukkig is FOK! wat beter.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net goed.quote:Op maandag 20 november 2006 22:54 schreef berney het volgende:
Mo staat op uitbarsten
Ok en Janine heeft het ook meegekregen en koos partij voor Mo zag ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop