Misschien toch iemand die haar zusje alleen maar leuk vindt, als ze zichzelf vooral niet ontwikkeld.quote:Op maandag 20 november 2006 22:43 schreef mike72 het volgende:
Zag je die kop van mo toen ze hoorde dat haar zusje veel populairder is dan haar zelf?![]()
Stuur die badkamer maar weer terugquote:Op maandag 20 november 2006 22:45 schreef Day het volgende:
Ja Tijn, dat geld interesseert je geen kut.
Nee, ik vind Tijn niet lekker en ja hij doet veel dingen verkeerd en is een mopperkont.quote:Op maandag 20 november 2006 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je de finale kansloos verliest, terwijl je denkt dat je geen fouten maakt en hip bent ben je behoorlijk kansloos![]()
Maar ik begrijp dat Tijn ook in jouw ogen niks verkeerds kan doen en dat het een lekker ding is. Vast wel
Zijn ouders hebben de badkamer al besteld.quote:Op maandag 20 november 2006 22:45 schreef Day het volgende:
Okeequote:Op maandag 20 november 2006 22:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Tijn niet lekker en ja hij doet veel dingen verkeerd en is een mopperkont.
En ik kan het hebben, want ik herken veel in hem
Denk aan je bloeddrukquote:Op maandag 20 november 2006 22:46 schreef avonne het volgende:
Janine "schat, je moet denken, tijn, je hebt het tot hier gehaald"
Tijn "dat geld boeit me geen kut"
Janine "je moet denken we zijn hier lekker gezellig"
ZELFS NU BLIJFT TIJN ALLEEN MAAR AAN GELD DENKEN DE LUL
JA, IK SCHREEUW !!! WIE ZAKT ER NU DOOR HET IJS !!!
Leuk voor Jeroen, die steun.quote:Op maandag 20 november 2006 22:46 schreef Day het volgende:
Semih en Hilde hebben heel duidelijk partij getrokken. Semih is niet van Jeroen zijde geweken sinds hij er is.
Tijn valt nu nóg erger door de mand. Had niet gedacht dat dat kon.quote:Op maandag 20 november 2006 22:45 schreef Day het volgende:
ook last vanquote:Op maandag 20 november 2006 22:47 schreef Shirley het volgende:
Heerlijk dit! Jammer dat ik niet alles tegelijk kan volgen.
Hilde buiten een praatje met rik ook nietquote:Op maandag 20 november 2006 22:46 schreef Day het volgende:
Semih en Hilde hebben heel duidelijk partij getrokken. Semih is niet van Jeroen zijde geweken sinds hij er is.
Ik zie z'n fouten absoluut, maar ik ga er niet zo heftig in mee. Ik zie van iedereen die nu in het huis zit de foutenquote:Op maandag 20 november 2006 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Flugel heeft idd een blinde Tijn vlek.
Of ze valt op volgroeide kleuters.
Heerlijk!quote:Op maandag 20 november 2006 22:47 schreef schatje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het ‘Big Brother Reveals’ filmpje en dan vooral de verwachte zure koppen van Tijn en die stomme geit van een Monique.
verwacht niet teveel. Zal wel net zo cryptisch zijn als al het andere.quote:Op maandag 20 november 2006 22:47 schreef schatje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het ‘Big Brother Reveals’ filmpje en dan vooral de verwachte zure koppen van Tijn en die stomme geit van een Monique.
En in dat praatje wees ze Rik er ook op, dat de manier waarop hun Jeroen behandelen, de populariteit van Jeroen ten goede komt.quote:Op maandag 20 november 2006 22:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hilde buiten een praatje met rik ook niet![]()
Het zijn iig wel echte beelden.quote:Op maandag 20 november 2006 22:49 schreef avonne het volgende:
[..]
verwacht niet teveel. Zal wel net zo cryptisch zijn als al het andere.
Je bedoelt achter haar rug omquote:Op maandag 20 november 2006 22:50 schreef n1ek het volgende:
haha hilde is zo lekker bot tegen Monique
Wat zei ze?quote:Op maandag 20 november 2006 22:50 schreef n1ek het volgende:
haha hilde is zo lekker bot tegen Monique
Wat zei ze?quote:Op maandag 20 november 2006 22:51 schreef Coraatje het volgende:
zo ik heb gelijk weer een hekel aan hilde met die opmerking aan monique
quote:Op maandag 20 november 2006 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zijn iig wel echte beelden.
Die kunnen natuurlijk wel (dmv de selectie en volgorde) gemanipuleerd zijn, maar ze zijn wel echt.
Ik verwacht er best wel wat van, het was vorig jaar wel een succesje, herinner ik me.
Dat meen je nietquote:Op maandag 20 november 2006 22:51 schreef avonne het volgende:
Monique "ik heb jou nog niet gesproken"
Hilde "Queen Hilde is back, your worst nightmare. Je komt ook niet naar me toe"
Monique loopt meteen weer weg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit ik in v-o-l of FOK! ?quote:Op maandag 20 november 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
wat een NSBér is die Egbert. "We mogen wel, maar we zeggen niets"
Wie is de mol????
-edit: en nu is het genoeg geweest-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |