Misschien toch iemand die haar zusje alleen maar leuk vindt, als ze zichzelf vooral niet ontwikkeld.quote:Op maandag 20 november 2006 22:43 schreef mike72 het volgende:
Zag je die kop van mo toen ze hoorde dat haar zusje veel populairder is dan haar zelf?![]()
Stuur die badkamer maar weer terugquote:Op maandag 20 november 2006 22:45 schreef Day het volgende:
Ja Tijn, dat geld interesseert je geen kut.
Nee, ik vind Tijn niet lekker en ja hij doet veel dingen verkeerd en is een mopperkont.quote:Op maandag 20 november 2006 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je de finale kansloos verliest, terwijl je denkt dat je geen fouten maakt en hip bent ben je behoorlijk kansloos![]()
Maar ik begrijp dat Tijn ook in jouw ogen niks verkeerds kan doen en dat het een lekker ding is. Vast wel
Zijn ouders hebben de badkamer al besteld.quote:Op maandag 20 november 2006 22:45 schreef Day het volgende:
Okeequote:Op maandag 20 november 2006 22:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Tijn niet lekker en ja hij doet veel dingen verkeerd en is een mopperkont.
En ik kan het hebben, want ik herken veel in hem
Denk aan je bloeddrukquote:Op maandag 20 november 2006 22:46 schreef avonne het volgende:
Janine "schat, je moet denken, tijn, je hebt het tot hier gehaald"
Tijn "dat geld boeit me geen kut"
Janine "je moet denken we zijn hier lekker gezellig"
ZELFS NU BLIJFT TIJN ALLEEN MAAR AAN GELD DENKEN DE LUL
JA, IK SCHREEUW !!! WIE ZAKT ER NU DOOR HET IJS !!!
Leuk voor Jeroen, die steun.quote:Op maandag 20 november 2006 22:46 schreef Day het volgende:
Semih en Hilde hebben heel duidelijk partij getrokken. Semih is niet van Jeroen zijde geweken sinds hij er is.
Tijn valt nu nóg erger door de mand. Had niet gedacht dat dat kon.quote:Op maandag 20 november 2006 22:45 schreef Day het volgende:
ook last vanquote:Op maandag 20 november 2006 22:47 schreef Shirley het volgende:
Heerlijk dit! Jammer dat ik niet alles tegelijk kan volgen.
Hilde buiten een praatje met rik ook nietquote:Op maandag 20 november 2006 22:46 schreef Day het volgende:
Semih en Hilde hebben heel duidelijk partij getrokken. Semih is niet van Jeroen zijde geweken sinds hij er is.
Ik zie z'n fouten absoluut, maar ik ga er niet zo heftig in mee. Ik zie van iedereen die nu in het huis zit de foutenquote:Op maandag 20 november 2006 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Flugel heeft idd een blinde Tijn vlek.
Of ze valt op volgroeide kleuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |