ja, je weet wel, ijzer zet uit onder warmte, en dan krijg je *PIETSJOENGGGGGGG!!!!!!!!!!!* dat het spoor ineens krom springt. SPoorspattingen. Als je spoor FATSOENLIJK legt, en laat leggen, kan het 80 graden hebben zonder dat er ook maar IETS krom trekt. Maar hier is het wel okee als er om de haverklap spoor krom vliegt, dusquote:
Ja, en daar gaan treintjes stuk vanquote:Op maandag 20 november 2006 22:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorspatting
[afbeelding]![]()
NSquote:
Ben ik nou gek, of heeft fles het over kanker? Was hij niet een fel tegenstander van het gebruik van dit soort woorden? Ging dat mannetje niet helemaal uit zijn dak bij het woordje kanker, zelfs toen ik het hem toewenste? (snel gaarne, dan zijn we van hem af)quote:Op maandag 20 november 2006 22:49 schreef LostFormat het volgende:
Je zei kanker.
Got jah, dat was toen ik nog blauw wasquote:Op maandag 20 november 2006 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben ik nou gek, of heeft fles het over kanker? Was hij niet een fel tegenstander van het gebruik van dit soort woorden? Ging dat mannetje niet helemaal uit zijn dak bij het woordje kanker, zelfs toen ik het hem toewenste? (snel gaarne, dan zijn we van hem af)
Maar meneer is nogal willekeurig in zijn principes. Goh, ik ben geschokt.
Ik heb zoiets ook wel eens opgevangen.quote:Op maandag 20 november 2006 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben ik nou gek, of heeft fles het over kanker? Was hij niet een fel tegenstander van het gebruik van dit soort woorden? Ging dat mannetje niet helemaal uit zijn dak bij het woordje kanker, zelfs toen ik het hem toewenste? (snel gaarne, dan zijn we van hem af)
Maar meneer is nogal willekeurig in zijn principes. Goh, ik ben geschokt.
Ik verlang niet naar de middeleeuwen, ik wil terug gaan naar de tijd dat je nog niet kon typen, dat is ver genoeg.quote:Op maandag 20 november 2006 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Got jah, dat was toen ik nog blauw wasfatsoen en zo jeweettoggg. Soms verlangen we allemaal weleen terug naar de middeleeuwen
Nooit.quote:Op maandag 20 november 2006 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
en niet lief![]()
janetje wanneer gaan we nuecken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |